Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Až přijdeš

03. 06. 2012
1
4
671
Autor
Mr.Pidluke

Až přijdeš, dotáhnu tě za vlasy na pračku

a zlíbám ti krk do ruda.

Triko, kam s ním? Zeptám se jak Neruda.

Nacpem ho do bubnu s posledním zbytkem ctnosti

pak budem se na čtyřicet vysmívat nevinnosti.

A na přání...i předpírka a ždímání.


4 názory

Mr.Pidluke
06. 06. 2012
Dát tip
bravo

Josephina
04. 06. 2012
Dát tip
tušila jsem bohatý sexuální život i v českých končinách (češi jsou prej docela šikovní, ajťáci zvlášť) - a podle národností? Deset tisíc žen – cestovatelek se zúčastnilo průzkumu, ze kterého měli vzejít nejlepší a nejhorší milenci podle národnosti. Nejhůře dopadli Němci. Hned za nimi se objevili Švédové, protože jsou prý v posteli sobečtí a soustředí se jen na své potěšení. Další příčku obsadili Holanďané pro svoji prudkost, následováni příliš dominantními Američany, sentimentálními Welšany a hlučnými Skoty. Angličané obsadili desátou příčku, za nimi skončili moc sladcí Turkové, Řekům je vytýkán zápach a Rusům jejich chlupatost. Koho by napadlo, že Welšané jsou lepšími milenci než Švédové. Naopak mezi nejlepší milence bezpochyby patří muži z Itálie, Francie, Irska, Austrálie, Španělska, Dánska a Nového Zélandu.

Makrelka
04. 06. 2012
Dát tip
nápadité

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru