Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

šroubovice

Výběr: Fouckault
07. 06. 2012
16
12
2807
Autor
dadadik

 

 

 

 

 

 

nocí se ponese můj stín

jsem si stínem

protože lež

 

a stále z bláta do louže

šroubovice

 

stín ve stínu

protože zbabělost

opakované lhaní

 

sama sobě

 

 

 

 

 

 

 


12 názorů

VH64
25. 06. 2012
Dát tip
No jo, na dálku a k cizím ženským, to já bývám...

dadadik
25. 06. 2012
Dát tip
jé.....ty jsi milý

VH64
25. 06. 2012
Dát tip
Teda já mít hlas jako ty, tak zpívám stejně dobře! Tohle je tak hezky prosté, na první pohled, že to svádí k pocitu, že kdybych jen trochu chtěl, deset takových napíšu. Ale nenapíšu...

dadadik
09. 06. 2012
Dát tip
bohužel nutné.... :) ale protože snad máme nějaký ty sebezáchovný pudy, tak lžeme o sto šest stejně... :)

pupin
09. 06. 2012
Dát tip
...hlavně se tím nezadusit...hranice vlastní upřímnosti jsou křehké a bolavé...

guy
08. 06. 2012
Dát tip
je dobře šroubovicová *

Petr.II
07. 06. 2012
Dát tip
*

dadadik
07. 06. 2012
Dát tip
Fouck jsem ráda... určitě bych našla ještě nějakou variantu, co s tím, ale většinou to nechávám...tak :)

Fouckault
07. 06. 2012
Dát tip
výborná, to nelze jinak říct.. hned začátek je radikálním řezem znejisťující syntax a smysl (hodně povedené lež!), přesto však podvědomě víme kam šlápnout, další dve strofy velmi přesné výrazově a stylově. trochu bych odříz/tlumil výraznost pointy závěru, třeba tak, že bych ho oddělil od textu a dal do názvu, ale co bych kecal ti do textu..

Zuzulinka
07. 06. 2012
Dát tip
to ani jinak nejde, bez toho ustavičného přesvědčování*

Čudla
07. 06. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru