Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

* Povzdech matematika

07. 06. 2012
9
20
2390

složit trojúhelník

ze tří pravých úhlů

dokáže jen Bůh


Otec, Syn a Svatý Duch


20 názorů

toho už je moc)) ď

Delfín
11. 06. 2012
Dát tip
Jde to, jenže nesmí Ti vadit, že pak do prostoru trčí něco navíc! Jednoduše sestrojíš tři pravé úhly se shodně ohraničenou délkou ramen /tedy úsečkami/ a pak je prostě k sobě jedním z těch ramen přiložíš, takže Ti vytvoří rovnostranný trojúhelník, což ovšem není na škodu, protože Tvé zadání žádá složit trojúhelník ze tří pravých úhlů, což je splněno. /Že by vrcholové úhly onoho trojúhelníka měly být samy pravé, to už se výslovně nežádá!/ Taky si vzpomínám, že pravý úhel jsme značili literou R a ze tří těchto liter opět složíš trojúhelník,když dáš k sobě rovné části, pokud Ti nevadí ty půlkruhy navíc...;o)))

guy, nahoře si poradí se vším, ď

guy
08. 06. 2012
Dát tip
jo, to je takové podobné zadání, jako zkonstruování čtverce o třech stranách, u toho si taky nejsem jistý, jestli by si s tím dotyční poradili :)

JWMA-díky moc

V jednoduchosti je krása - tu sa toto pravidlo potvrdilo do maxima !

Diana
08. 06. 2012
Dát tip
No vidíš, jaký máš na nás dobrý vliv - ještě jsme si zopakovali geometrii :-).

díky za zastaveníčko

Počítala jsem celý den, ale toto už ne!*

Petr.II
07. 06. 2012
Dát tip
*

a ještě http://cs.wikipedia.org/wiki/Neeukleidovsk%C3%A1_geometrie

http://www.stream.cz/jaknato/654015-jak-udelat-trojuhelnik-ktery-ma-3-prave-uhly

Rášku, pošli nějaký odkaz, to by mě zajímalo :o)

to je zase vědy!! Ď

obávám se, že i vůle Boží z tří pravých úhlů trojúhelník jen těžko složí

Diana
07. 06. 2012
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru