Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předváděcí zájezd, kurva!

09. 06. 2012
7
4
1817

Tož kurva! Přišla za mnó Veruna a kurva Milu, ja ti mam pro tebe čupr gut přividělek jako! A já di do piči megero ochlupená, už kolikrát su ti řikala, že ledvinu anik pečeňu od sinátora do ruska neprodám, kurva! Ale Veru Milu, guvno, je to cosik svinsky lepčiho! Slišála si už nědy o těch předvaděčkách pro duchodce? A já zabékala ne, tož Veru začala šprechtit a šicko mi to popsala a domluvili sme, že zitra pojedeme jako gorili na jednu takovů předvaděčku pro duchodce, co organyzuje jedna bohatá šlapka z olomuca, kurva! Druhý den sa rano nejdřif jelo špeciálnim autobusem, co patřil tej šlapce, na tržnicu jetnamsků a tam po padesáti korunách za kus kupili takové sračkové panve uplně na guvno, vite z hliniku a s falešnym teflonem z umnělé hmoty, co dyž doma date na plin, tož sa vam to rozteče jak kus čekulády na sluničku. Těch panvi sa kupilo asik třicet a pak sa eště zajelo na nádro a tam sa vizvedla obři pixla ojetých holicích štětek dovežených něde z ukrajiny a stejně veliká krabica s francuskimi holami. To pri boli přebitky z jakéhosik bulharskeho ustavu pro kripli. Jak sme to mněli šicko, tož sme to naložili do teho našeho busu a pak sa čekalo a v pul desaté vlak připrcal a začal sipať ty duchotce! Hajzlové staří, dufam, že ste si zali šecki uspori sebó, békala su na ně hromovo! Gdo nemá love, ten nikam na tu veliků slibenů zabavu nepojede, kurva! Tož sa jich par zvedlo smutně a odkulhalo kamsik do prdele, zbitek sme nahnali do autobusu a virazli sme nejdřif na vilet krásný! Vite ty staré bolševické svině mněli slibený zadarmiko vilet a k temu eště žraso! Jak je cosik zadarmiko, tož po tem duchotci dó jak mušiska po psim trusu, kurva! Zavezli sme kraksny přestárlé na bouzof, kurva, takoví ten hrat v polif, hrumada kamenu, okna, vježe a tak. Tam šlapka, menovala sa Ružena, zaplatila duchotcum prohlitku a pak sa o ně nestarala. To vite, ja obracela očiska v slůp! Ruženo, ty ochechulo s blabuni na ryti! Sa ti to v kešeni pojebalo, že do nich vražiš svoje poctivo vyšlapané love, kurva? Ale Ružena Milu, neboj sa, šak ono sa to šicko zuroči! Jak duchotci připetali z prohlidky, tož sme jezasik nahnali do autobusu a jelo sa na žrádlo zadarmiko. Zali sme je do menzi, bola zrovna hrachová kaša s chlebem a bez párku, tož sa něteří šponovali a totok sa nám nelibi, mi sme mislali, že podeme do nějakého lepčiho reštaurantu! Na tytok potižisty su tam bola ja. Zala su jich pár nohó od stola přes rypáki a ostatni začali poslušně dlabať jak koncentráčnici co po pjeti letech dostali normálně nažrať. Po žrase sa to zasik šicko nahnalo do busu, a jelo sa na Hejčin, co tam chodi sinátor na to svoje slavné gimnázijum, vite, na tej jakobiškole maji aulu a tu sme si na ten den pronajali. Tam sa mněla konať nejduležitějši část celé té veliké akce. Napresovali sme duchotce do auly, zabarikádovali dveře a pak za mnó přišla Ruža a Milu, dyby nědo prudil, že sce na hajzl, tož ho nepušťaj, jasné? Tož su si suhlasně grcla a postavila sa ke dveřiskám s nohó od stola. Ruža si pak vilezla na švédsků bednu a začala přednášku. Mili duchotci, řikla. Dufám, že sa vám to neskaj šecko svinsky lýbilo, kurva a ste spokojeni jak sviňa. Neš bodeme pokračovať, mame tu pro vás čupr gut dárečki! Tož a na ta slova Veruna virazila a každému ogárovi strčila do pracki starů opelichanů štětku na holeni a každé robě hodila na klin pár zohybanych vyřazenych francuzkych holí. Ruža to šicko komentovala, pry panove, dostavate od nás špecialni holici štětku z buducnosti, je virobená z chlupů jednorožce a vidrži až do konca života vašich vnuku. Dámi od nás dostali moderni trekingove hole, kurva, sů navržené na dlůhé horske špaciry a v připadě potřebi sa s nimi dá zatopiť v kamnách. Tož a teť tu pro vás mame eště cosik svinsky špeciálního, podivajte sa! A zvedla do zduchu jednu tu pánef jetnamsků. Je to čupr gut pánef na smaženi, vivinuli to sůdruzi v nasa, kurva, kosmonauti si to beró na mněsic a potapěči na dno moře! Normoš to stoji asik padesát tisic, od nás to bodete mnět za póhých deset tisic! Tož a duchotci sa mohli posrať, hnetkaj vitahovali šrajtofle a scu tři, mam dje vnučki a jednu vemu pro nás, tahali sa o ty pánve, tož to bolo čup gut! Enem jakýsi star chuj fůsatý začal békat Lidi, neblbněte, to je podfuk, mate to pžedražené a bůchvícoosi, tož temu su dala přes kešeň nohó a bol klit. Dyž boli pánve prič, Ruža si narvala love do igelitky, odvezli sme duchotce na nádro, kurva a dyž boli v prdeli, dostali sme Veru a já každá deset procent z celkového zysku, tedyk rovných pjet set korun, kurva! Tož to bolo čupr gut! Ožrali sme sa a druhí den mněli krásnů kocovinu uplně zadarmiko a to sa viplati!


4 názory

..jen deset procent??? Nechaly jste se podvést..holky!!!


Výborné. Nadsázka velmi dobře ukazuje, jak to vypadá na těchto, bohužel, stále fungujících (to znamená žádaných) zájezdech pro důchodce. Znám je z vyprávění mého táty. jenže ten byl vykuk. Nebral si s sebou ani jednu korunu! Ani drobný na záchod. Říkal, že i o ně by jej "obrali".Kde nic není...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru