Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

elektrotechnická úvaha

10. 06. 2012
13
23
1702
Autor
aleš-novák

Zatímco v generátoru jednofázového proudu se střídavé napětí indukuje jen v jedné cívce, generátor trojfázového proudu má tři cívky, jejichž osy jsou vzájemně pootočené o 120°. Vzniklá tři napětí jsou proto vůči sobě posunuta vždy o jednu třetinu periody. (www.cez.cz)

člověk si myslí

jak je šikovný

když vymyslel a využívá

trojfázové napětí

  

přitom Měsíc

má fáze hned čtyři


23 názorů

LV
13. 01. 2013
Dát tip

ani v noci nedá pokoj,od vtedy ,čo el.vesla chopil sa Tesla *


ale povšiml... :o)

Edvin1
13. 06. 2012
Dát tip
Zajímavé, že si nikdo nepovšiml Zordonovy poznámky o moudré přírodě, co vše synchronizuje, a tudíž vylučuje mnohoženství jako řešení zmíněného problému.

Edvin1
13. 06. 2012
Dát tip
Zajímavé, že si nikdo nepovšiml Zordonovy poznámky o moudré přírodě, co vše synchronizuje, a tudíž vylučuje mnohoženství jako řešení zmíněného problému.

Markel
11. 06. 2012
Dát tip
:_)) - T

Alegna
11. 06. 2012
Dát tip
a někdo je pořád pod napětím :-)

Toscana
11. 06. 2012
Dát tip
A jak moudře zmínil Zordon ve svém díle Cimrman a hrad Veveří, krevní skupiny jsou také čtyři! :o)))

Toscana
11. 06. 2012
Dát tip
Klídek, Aleši, já nikdy nepochopila ani to, co je to ta fáze, a žije se mi s tím i tak docela dobře.... :o))) *t

pedvo
11. 06. 2012
Dát tip
Doteďka jsem si myslel, že čím víc drátů, tím víc fází. Jen u těch měsíčních mi nějak chybí nulák.

Vývoj motýla má taky čtyři fáze. Ten trojfázový generátor je určitě nedodělek. Někdo to zase odflákl.

Prosecký
11. 06. 2012
Dát tip
Ale žádné napětí. Lunocentrismus býval ještě za Marie Theresie trestným činem.

Diana
11. 06. 2012
Dát tip
:-)

Zordon
11. 06. 2012
Dát tip
Aleši, posunem period bys dosáhl pouze generování většího napětí. Proto moudrá příroda vše synchronizuje.

Čudla
11. 06. 2012
Dát tip
/*/

proto vzniklo mnohoženství: fázovým posunem jednotlivých period u více žen se trvanlivost všech vztahů výrazně prodlužuje.

http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/238440-mesicni-perioda-patri-k-nejcastejsim-zabijakum-vztahu.html

přidal jsem prolog, tam je i sovislost mezi elektřinou a periodou :o)

to jsem tedy zaskočen...musím si to vygooglit :o)

Víš, kolik fází mají měsíčky?

Zřejmě o tom zapomněli informovat napětí. Třeba by si dvě přidalo.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru