Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tripl X a tři nuly

11. 06. 2012
5
4
999
Autor
Overkill

Včera bylo pozdě. Asfalt mi krájel nohy a město se zdálo bezpečně v hajzlu. Smažka za barem mi namíchala nikofein a na poblitý židli seděl plyšovej krtek s rýčem mezi lopatkama. Blázen. Tahat si práci do putyky. Moc toho nenakecal. Jen ďoubal ze židle ančovičky. Zapíjel to metaxou a semtexem. Třetí X neměli. Típnul jsem nedokouřenou skleničku, střep si zaryl do nosu kvůli kocovině a vyrazil ke dveřím se dvěma nulama. Třetí byla zaklíněná v kabince a rvala si do svěrače roli toaleťáku. Tiše jsem vycouval. Nemám rád rektální labužníky - nechtěj mě mezi sebou a to je v prdeli. Vlastně není. Šel jsem zpátky za vůní smaženýho bůčku. Krtek zrovna trhal pivní tácky, máčel je v absintu a podpálený cucky přikládal pod smaživou barmanku přivázanou k chlaďáku. Než jsem se poblil, tak mi blesklo hlavou, že jí do čela vyryl škrabkou na led tři X. Alespoň nějakej happyend.


4 názory

Sněžka
14. 06. 2012
Dát tip
Tomu říkám pocitové dílo.

Máš je mít. ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru