Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

drobná dráma

13. 06. 2012
3
2
894
Autor
kaugustin

  Drobná dráma

Sú iba chvíle keď sa meria čas

potom už tečie mimo nás

V pamäti podobe však stojí

a my vzdialení o premeny

zvedavo sa dotýkame pohľadmi,

v tom hroznom stave beztiaže

keď nás k sebe už nič neviaže

zabudnutí, nechcení a  cudzí

vtedy v tej strašnej núdzi

ktosi vraví

to bolo slávy

keď podkopali La Manche

to bolo slávy

keď búrali múr

tu však,pred svadobným sprievodom

zhrdený pytač svoje srdce dávi

a zachrípnutý spieva trubadúr

 

Nočný vlak píska tmou

prebúdza chlapča čo tváričkou ospalou

ku mne nežne sa túli

v šere vagónového kupé

príbehy nevšedné, banálne aj kruté                                                                                                                                                                                        .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           .                                                                                                                                                                                         .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        .      .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  .             .                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    .                .                                                                                                                                                                                            .                  .                                                                                                                                                                                                                .                    .                                                                                                                                                                   .                                                                                                                                                                                  .                                                                                                                                                                                           .                         .                                                                                                                                                                                                                        .                                                                                                                                                                                                  .                          .                                                                                                                                             .                                                                                                                                                                                                      .                          .                                                                                                                                                                         .                                                                                                                                                                 .                              .


2 názory

Petr.II
14. 06. 2012
Dát tip
*

Divoce rozhárané, nicméně velmi smysluplné! /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru