Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha dopravního policisty

18. 06. 2012
17
17
1796
Autor
aleš-novák

v hustém provozu

mají auta

velkou srážlivost


17 názorů

LV
13. 01. 2013
Dát tip

i harmonickou zdrženlivost-sraženlivost


a triagulantní znamená, že se srazí tři auta najednou? často k vidění na Copulator australi (Jižní spojka)

Naše silnice jsou obzvláště koagulantní.

Toscana
19. 06. 2012
Dát tip
Zordon avi (asi jsem zapomněla)

Toscana
19. 06. 2012
Dát tip
Cháááá, tak to je na plný počet bodů! :o)))) *t A Zordon by si za porodnický příspěvek zasloužil další bodíky, to mě taky rozsekalo na krupici. :o)))

Moje je stále stejné. Neperu ho*

až trochu povyroste, určitě tě mnohokrát dopálí...

Zordon
18. 06. 2012
Dát tip
naštěstí se narodil bez nábytku, ale nějaké dřevo s sebou asi měl, protože sestry říkaly že ho budou nosit na přikládání. Ptal jsem se, zda na topení v kamnech nemají personál, že tam musí zatápět novorozenci, ale neodpověděly mi tak do dnes nevím.

narodil se se židlí? v sedě? doufám, že nešel "koncem pánevním...

Zordon
18. 06. 2012
Dát tip
No člověk by tam do třetice ještě něco čekal. Však nemusí být stolička jako stolička. Když měl na svět přijít můj první syn, studoval jsem různé chytré návody co a jak. V jednom se psalo, že první stoličku bude mít již den po porodu, čekal jsem že mu ještě v porodnici vyroste zub a ejhle...

Zordon
18. 06. 2012
Dát tip
No člověk by tam do třetice ještě něco čekal. Však nemusí být stolička jako stolička. Když měl na svět přijít můj první syn, studoval jsem různé chytré návody co a jak. V jednom se psalo, že první stoličku bude mít již den po porodu, čekal jsem že mu ještě v porodnici vyroste zub a ejhle...

neodpustím si trochu fekální dotaz: co ještě, krom zácpy a průjmu, čekat na Třístoličníku?

Zordon
18. 06. 2012
Dát tip
nejhorší je v zácpě zápasit s průjmem

neboural, stál jsem v zácpě u Kardavce...

Čudla
18. 06. 2012
Dát tip
Jo,to je dobré. *

Diana
18. 06. 2012
Dát tip
:-)))*

bourals?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru