Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já a můj šotek

20. 06. 2012
6
18
3117
Autor
Zordon
Tiskařský šotek v moderní době má spoustu nových nástrojů pro svou práci. Může používat automatické opravy v editoru Word, různá podtrhávání slov v internetových formulářích nebo systém T9 pro psaní SMS. Můj tiskařský šotek je takový anděl strážný. Nelení a využívá všechny možnosti k tomu, aby mi pomohl ke spokojenějšímu a šťastnějšímu životu. Inu posuďte sami.

Začalo to v prvním ročníku na vysoké škole. Prožíval jsem tehdy velkou osudovou lásku  a se svou milou jsme sdílel i obavy prvního zkouškového období. Večer před těžkou písemkou mi psala, kolik ji ještě čeká učení. Chtěl jsem jí odeslat nějaká ta banální slova útěchy v podobě zprávy "Tak se s tim pekne poper". Můj šotek to tak nenechal. Té devítka zapracovala a na display mé milé se objevila zpráva  "Tak se s tim pekne poser". Co vám budu vykládat. Zůstal jsem sám a se zlomeným srdcem, ale právě díky této zkušenosti jsem konečně dospěl. Poznal jsem, že spousta složitých problémů a má jednoduché řešení a našel jsem si svůj trvalý vztah. Lásku k alkoholu.

Dalším popostrčením k lepším zítřkům byla krásná oprava překlepu v jenom z četných esejů, jimiž bylo mé nudné studium dlážděno. Ve slovním spojení "podle profesorky Librové je třeba nahlížet..." jsem se sám dopustil překlepu. Strážný šotek bystře odhalil, že slovíčko "podel" není správně a nahradil je údernějším termínem. Etická komise naší fakulty uznala, že člověk, jež u věhlasné vědecké autority hodnotí tělesné proporce namísto názorových postojů, je natolik světácký, že by pro něj další studium bylo ztrátou času.

Osvobozen od studijních povinností jsem mohl nastoupit k partě kopáčů. Protože jsem poctivec hodlal jsem se na tuto práci řádně teoreticky připravit. Heslo "krumpáč" jsem se z wikipedie naučil téměř nazpaměť. Zvláště mi utkvěla věta, v níž jsem již díky jistým životním zkušenostem, vycítil zásah vyšší moci: "Zkušený hráč si chrání železné ostří a proto kamenitou zeminu si prověří (rozkoúe) špicí boty při současném tahu za kalhoty."

Jistě si dokážete představit kolik legrace jsem si v novém pracovním kolektivu užil při stahování kalhot nic netušícím kolegům. Byli jsme skvělá parta a kluci mou veselou povahu odměnili hned první den. Postarali se o to, abych už nikdy nemusel pracovat. Po vytažení z vařícího asfaltu mě invalidní důchod mohl těžko minout. Můj tiskařský šotek však nic nenechal náhodě. Doktorovi, který mě přijal na popáleninové centrum, nemusel ani koukat přes rameno. Vsadil na jistotu. Automatické opravy ve wordu nepřipustily nejmenší zaváhání. Místo na nekrektomii jsem byl promptně odeslán k provedení nefrektomie. Šotek se nemýlil. Spálená tkáň se tak jako tak časem od mého těla oddělila sama, ale přebytečné ledviny bych se sám těžko zbavoval a bez šotka bych se s ní tahal po světě dodnes. Krom toho se word postaral i to, aby mému tělu zůstaly zachovány skutečně ty nejdůležitější funkce. Na co se u pacienta v šoku zdržovat zkoumáním ejekční frakce, když pacient potřebuje hlavně zůstat chlapem. sestřičkám dodnes z vděčnosti posílám pohlednici k Vánocům (ale prázdnou na text psaný rukou si bez automatických oprav si netroufám, ještě bych mohl něco pokazit).

V klidu invalidního důchodu nyní mohu nerušeně brouzdat literárními servery a dát svému životu konečně smysl. I zde mi můj věrný šotek pomáhá. Sám bych vsadil na špatnou kartu a snažil se získat respekt svou sečtělostí. Taktní červenou vlnovkou mě šotek upozornil, že v resumé "mou literární tvorbu silně ovlivnil Chesterton" bude lepší použít slovo Testosteron (ano s velkým Té ať všichni vidí s kým mají tu čest).

18 názorů

MKbaby
21. 06. 2012
Dát tip
Pestrý život! Muehehe :)

Toscana
21. 06. 2012
Dát tip
VV Cephei - ses zaseknul? Krumpáčem?? :o)))

Toscana
21. 06. 2012
Dát tip
Zordon - omlouvám se. Fakt jsem na tu wikipedii šla a ono to tam opravdu je! :o)))))))))) Neuvěřitelné se stalo skutkem! :o))))

Zordon
20. 06. 2012
Dát tip
Tos: "rozkoúe" náhodou není překlep, schválně se podívej do wikipedie na heslo krumpáče. Aleši: Chesterton je velmi silný literát.

vida, zrovna jsem napsal úvahu pornoherce :o)

Toscana
20. 06. 2012
Dát tip
jooo, Aleši, o tom, co mi oči čtou místo napsaného, raději ani psát nebudu, to už by byla chvílemi pornografie... :o))))

já mám zas čtenářského šotka. když vidí vdaná, čte vnadná...

Toscana
20. 06. 2012
Dát tip
šotek se ti vloudil i sem - viz (rozkoúe) Jinak mám dojem, že šotek funguje podle určitého schématu - co se člověku mele hlavou v souvislosti s termínem, který chce napsat, na tu asociaci to šotek změní. Budiž toho důkazem, že se mi velmi často stává (píšu 10ti prsty bez koukání na klávesnici), ze když chci napsat vdaná, napíšu vadná. A místo slova starší se mi objeví ejhlenáhle na monitoru slovo straší. Asi si šotek myslí, že vdaná ženská není úplně normální, a že kdo je starší, už tu jen zbytečně straší... :o))) *t

Chesterton? to jsem ještě nepil...asi nepatřím mezi literáty

Zordon
20. 06. 2012
Dát tip
Květoni, díky za upozornění. Čekal jsem, že se mi tiskařský šotek pokusí pomstít za to, že odhaluji jeho tajné zbraně.

((-: Jo, v poslední větě máš navíc A. Na to tě upozorňuje šotek Květoň.

VH64
20. 06. 2012
Dát tip
Ale jo...

srozumeni
20. 06. 2012
Dát tip
líbí se mi to...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru