Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na jména

16. 07. 2012
12
6
1997
Autor
unisex

"Jaký chceš mít jméno?" zeptal jsem se, potáhl z cigarety a podíval se někam pod její nohy.

"Jméno?" řekla a významně pozvedla obočí.

Napodobil jsem její gesto. "Jasně, jméno. Měla by sis vybrat nějaký jméno."

"Dobře. Tak třeba —  " pohlédla k zapadajícímu slunci. Všiml jsem si, že má oči nezvykle blízko u sebe.

" — třeba Emily," řekla a sevřela rty.

"Dobře. Tedy Emily."  

Seděla nalevo ode mě, riflovou sukni do poloviny stehen.

"Je ti zima, Emily? Máš na nohou husí kůži."

"Jo," špitla a napila se kávy.

"Proč si za mnou dnes přijela, Emily?" Začal jsem si balit další cigaretu, občas na ni pohlédl.

"Ty víš proč," řekla nervózně a přehodila si nohu přes nohu.

"Rád bych to teď od tebe slyšel. Chci, abys to řekla."

Olíznul jsem po délce cigaretu a vložil si ji mezi rty.

"Hele, tohle mě nebaví. Pokud chceš pokračovat, taky se můžu zvednou a jít," řekla naštvaně a zapnula si bundu do poloviny hrudníku.

"Nevím, co je na tom tak těžkého, Emily. Mám ti s tím pomoct?" zeptal jsem se a vyfoukl kouř nalevo od její hlavy.

"Říkám ti: nech toho," zapřela se rukama o křeslo.

"Emily si se mnou přišla za — "

"Drž hubu!" křikla a postavila se.

Natáhnul jsem pravou nohu tak, aby nemohla projít.

"Pí — "

"Uhni s tou hnátou," udeřila mě pěstí do lýtka.

Obtáhl jsem ruce kolem jejího pasu, stáhl ji na klín, naklonil se a zašeptal jí do ucha: "Emily si se mnou přišla za-pí-chat."

 

Ležel jsem v posteli a hleděl na strop. Myslel jsem na to, proč dělám zrovna to, co dělám a poslouchal Emily, jak si ve sprše prozpěvuje.

Přišla v županu, který jsem jí pořídil minulý víkend a postavila se k oknu.

"Suzan. Teď chci být Suzan," řekla do skla.

"Dobře," řekl jsem, zapřel se v loktech a pohlédl na její vlhké vlasy.

"Proč si za mnou dnes přijela, Suzan?"


6 názorů

Hrubě vtipný..

StvN
21. 07. 2012
Dát tip
Je to vtipny.

stanislav
18. 07. 2012
Dát tip
čtení jen pro zkušeného čtenáře....

Janina6
17. 07. 2012
Dát tip
Jo.

VH64
17. 07. 2012
Dát tip
Hele, jako písání dobrý, jako situace, úplně mimo moje nastavení.

dobrá hra...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru