Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sluchátko z kelímku

23. 07. 2012
5
12
1129
Autor
J.Alka

(na druhém konci)

 

Jak tůňky jogurtů z umělých třešinek

jsou dnešní lidé jiní...

Prý plavou v tělech z plastiku,

blednou v nich stopy lidí...

 

Kultura je to syrová

jen sem tam rozteče se

dojetím... 

Mléko má někdy barvu lila.

 


Rozbředlé tůňky jogurtů

co jsou jak samá voda

Tam, kde je otisk rtů

já stejně věřím v Boha.


v kelímku...

              

 

          Jsi tam?


12 názorů

Jo, docela pěkné. Tip*

Alegna
24. 07. 2012
Dát tip
ano kelímku***

Safián
24. 07. 2012
Dát tip
Jednou to tajemství objevíš. Je v nitce, kterou čtenář jen tak vytáhne z klubka a přitom v něm zatrne.

J.Alka
24. 07. 2012
Dát tip
Souhlasím s tím, že "Jsi tam?" by tam už být nemuselo... S tím vyzrazováním pointy nebo něčeho, co by si mohl čtenář domýšlet, mám problém i v jiných básních a ještě se mi nepodařilo to vhodně ukočírovat. Na druhou stranu se mi zdá, že zrovna v téhle tolik nevyzrazuji... Děkuju.

Safián
24. 07. 2012
Dát tip
Překvapivýn závěrem jsem mínil 3. strofu, ne dodatek.

Safián
24. 07. 2012
Dát tip
Někdy se autorům zdá, že věci musí po lopatě dopovědět,a tak celou věc zhroutí. Já si ani nevšimnul zcela zbytečného "jsi tam?" Lepší je opustit báseň v půli cesty. Pokud ovšem nejsi gnomik. A to ty, možná zatím, určitě nejsi.

sluchátku z kelimku se za mych mladych casu rikalo telefon septacek :-)

J.Alka
23. 07. 2012
Dát tip
...tak to asi dost provolám:) ve vesmíru, a ještě žena:)

gagarin prej videl boha ve vesmiru je to stara cernoska

J.Alka
23. 07. 2012
Dát tip
já vím, právě trénuju :) ale i tak děkuju za kritiky, vesměs s nimi souhlasím, jen "v kelímku" určitě není navíc...

Safián
23. 07. 2012
Dát tip
V básni je něco navíc (např. dojetím, v kelímku - závěr. "Co jsou jak samá voda" není vzhledem k pokračování nejlepší formulace. Našel bych ještě další nedůslednosti, kladem jsou obraznost a překvapivý závěr. Ale to nestačí, je třeba víc trénovat.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru