Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEBEZPEČNÝ SVĚT

26. 07. 2012
12
11
1369
Autor
brackenridge


Jdou po mně. Už zase. Tentokrát mě fakt málem lízli. Jsou děsně chytrý a furt měněj převleky, tváře, místa. Tahle “hodná babička” by mě jistě nešetřila. Je mi to jasný. Kdybych nebyl ve střehu, už by mi párala břicho a chechtala se nad mými orgány. Svině. Jako všichni. A co tady ten hajzl, kulatej. Schovává se. Dělá, že je zelenej, ale přibliž se k němu a vysaje ti voči z důlků, sakra. Děsný. Děsný.

Ještě, že mám v kapse ten vodháněč. Ale nesmím se k nim moc přiblížit. Jak na tebe šáhnou, je konec. Takovejch jako já, už není moc. Je nás na světě jen pár. Tak se musím tvářit jako jeden z nich. Usmívat se. A krejt si záda.

 

Bacha! Jde po mě! Ví vo mně! Zachovat klid!!!

“Sedmdesát pět třicet,” usměje se krvelačným chrupem. Ty bys mi dost ráda vyrvala játra, co, zrůdo jedna?

 

V chodbě zkontroloval vzduch. Bylo čisto. Otevřel dveře a přískokem se vrhl ke kuchyňskému stolu. Krabice s Arielem udeřila o desku a převrátila se na bok. Uslyšel šouravé kroky. Kurva! Rychle skočil pod stůl a přikryl se ubrusem. Srdce mu hlasitě bušilo v hrudi BUCH BUCH BUCH.

 

“Františku,” ozval se vlídný hlas,” Volala mi paní Kurandová, ta pokladní z Kauflandu. Měl bys přestat kouřit tolik té marihuany. Prý jsi tam zase v obchodě poskakoval jako orangután.”


11 názorů

ponedělí
27. 07. 2012
Dát tip
to ne, to je levné. °)

Dave Lister
26. 07. 2012
Dát tip
no jo no jo tráva dělá věci nemám ráda stíhy brrr B(

oran
26. 07. 2012
Dát tip
hehehe :-)

Garth
26. 07. 2012
Dát tip
dost lacinej trik s tou marihuanou, doufám, že jim na to neskočil.. mozky!!!

srozumeni
26. 07. 2012
Dát tip
Pobavilo. I Květoň...***

V Kauflandu si připadám podobně, a to nic nekouřím. ((-:

Čudla
26. 07. 2012
Dát tip
/*

sharik
26. 07. 2012
Dát tip
to by mě zajímalo, co ve skutečnosti kouřil..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru