Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

žárlivost v partnerském vztahu (dle jakosti)

27. 07. 2012
2
7
845
Autor
Nečech

1. je na koho, ale není reálný důvod

2. je na koho a je reálný důvod

3. není na koho, ale je reálný důvod

4. není na koho a není reálný důvod


7 názorů

Nečech
29. 07. 2012
Dát tip
@zdenda: treti moznost je ta, kdyz neverny partner jednoduse zatajuje svuj milostni pomer... zatimco druha moznost muze byt, ze partnerka zarli na urcitou osobu, ale neni to ta, se kterou existuje pomer... to mi pripada jako nejzajimavejsi... ale nevim, zda bych to psychicky vydrzel v jedne nebo druhe roli... tebou zminena moznost zarlit na milenku / milence z duvodu, ze zije v trvalem vztahu, je ovsem taky zajimava... to bych vazne nechtel zazit...

Nečech
29. 07. 2012
Dát tip
ctvrta varianta je trochu nuda, chce to alespon virtualni milenku / virtualniho milence, aby nastala prvni varianta... me se osvedcily pekne kamosky, at je na koho, ale neni duvod... clovek to nesmi prehanet, ale kdyz partner(ka) / manzel(ka) vubec nezarli, vidim to jako priznak lhostejnosti...

Nečech
27. 07. 2012
Dát tip
Jeste zajimavejsi se mi zda druha moznost, pokud se jedna o dve ruzne osoby.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru