Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nad propastí snů

21. 01. 2002
3
0
1494
Autor
Majkika

Nad propastí snů

 

Múza snění a pochybnosti mě opět pohltila a já se snažím zaplnit řádky slovy, jež nedovolí rtům být vyslovena.

Kde se bere láska? Je mlžným oparem slibů bez majitele a sluhů bez šatu z nití upřímnosti?

Píše-li tuha o lásce, pak pisatel je jen snílkem, který očekává příchod se závojem tajemna.Neví, nevěří a pochybnost drásá naději, když stále srážen na kolena čeká na upřímnost.Kde se berou emoce smáčející jistotu a samotu v potu utopie o duze snění?

Jen snílci prožijí lásku, pravou lásku. Ač prožitek je jen slovy sázenými na tiketu fantazie. A přeci ti jež čtou řádky těchto elfů snění, nemají proč nevěřit.Vždyť sny jsou kapkami rosy zářícími ve svitu probouzejících se víček, a smáčejíce řasy slunečních nocí, tají pod tíhou reality.

Věříte-li v lásku, její moc, pak říše snů plesá s příchodem noci. Jste-li však jen vyprahlou pouští marnosti a smutku, pak temnota pochybnosti a bezvědomí trpkosti zaplaví vaše srdce, vaši duši. Slova nedůvěry se lísají k vašim ramenům, vplétají se do vlasů a líbají vaše rty. Kde hořkost objímá srdce, tam ani slib oddanosti nepřinese paprsky důvěry.

A temnota číhá v hloubi duše na svou příležitost.


Armand
08. 07. 2002
Dát tip
moc krásné ! - půvabně napsané *** ☼

Estel
22. 03. 2002
Dát tip
Docela ze života, při depce by mě asi napadlo něco podobného, ale zdá se, že jsem ještě snílek, ale nevím, jak ještě dlouho budu

Ribi
20. 03. 2002
Dát tip
vystavím sa paprskom svetla ... a nemôžem dúfať ... že lúče ma nezasiahnu ... hmatateľne do hneda

Yeziiinka
16. 02. 2002
Dát tip
...u mě taky nic...

Yeziiinka
16. 02. 2002
Dát tip
...u mě taky nic...

Bacil
24. 01. 2002
Dát tip
Věřím v lásku, jakkoli neoddělitelnou od bolesti. A TIP si to zaslouží, má to myšlenku a atmosféru - i mne to oslovilo.

Majkika
23. 01. 2002
Dát tip
Mopre díky,psala jsem to při menší depce.A možná se mi ten pocit už nikdy nevrátí.Člověk se mění každým dnem.Já jsem si nechala vzpomínku na ten den formou,kterou zde nalézáte,ale nikdo neříká,že se tak musím cítit stále.

Majkika
22. 01. 2002
Dát tip
V jakém smyslu?Stylisticky,nebo námětem?

Majkika
22. 01. 2002
Dát tip
V jakém smyslu?Stylisticky,nebo námětem?

Majkika
22. 01. 2002
Dát tip
V jakém smyslu?Stylisticky,nebo námětem?

Mopr
22. 01. 2002
Dát tip
Nevim, ale mi to pripada celkem krasny. Ma to cosi do sebe. Asi to neoslovi kazdeho, ale mne jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru