Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DŽARDA A KOZA

03. 08. 2012
17
14
1612
Autor
brackenridge

Přiznávám se, inspirovala jsem se u rpm45 a Mistra Fonga. Jeho spořeslové miniatury jsou zkrátka geniální. A tak: Proč by takovéto filosofické úvahy nemohly být zasazeny do prostředí například autobusového nádraží Zvonařka a dokumentovat každodenní život vidláka Džardy?

Džarda stál na zastávce autobusu číslo 75. Bolela ho hlava. Brzy přijel autobus. Z něj vystoupila koza. Džardu to vůbec nepřekvapilo.

Koza se vymočila na refýž. Džarda pozoroval proud žluté tekutiny. Zvuk, který vydávala, nebyl nepodobný zvonkohře na Špilasu.

Toho odpoledne dostal řidič autobusu číslo 75 novou vyhlášku z vedení: Zakazuje se přeprava koz.

Měla dlouhou bradku a za obojkem lístek, vryl si do paměti Džarda. Nevěděl, že to bylo naposled. Kdyby to věděl, nic by se nezměnilo.


14 názorů

Diana
23. 06. 2013
Dát tip
Taky znám jednoho Džardu, s kterým je sranda :-)

Smetiprach
05. 08. 2012
Dát tip
Je to vtipné... a bylo by ještě víc bez toho zbytečného prologu... to je snad nějaká nemoc, bo co... (v)tip...

kóza
05. 08. 2012
Dát tip
že bych to byla nakonec já?

VH64
04. 08. 2012
Dát tip
Já taky rád frťana! A zakázali přepravu levý, pravý, nebo obou?

hanaka
03. 08. 2012
Dát tip
:o) Jednoho opravdického Džardu znám, ty taky nebo je to náhoda? *

Háber
03. 08. 2012
Dát tip
to určite:) * 75 jazdí predsa u nás *

sveřep
03. 08. 2012
Dát tip
superpěkný :))))

Dave Lister
03. 08. 2012
Dát tip
Přiznám se že jisté díry v předivu reality jsem pozorovala již v době mých studií kdy jsem trávila na Zvonařce ty krásné minuty,když jiní ještě mohli chrnět...tak proč né koza?

pedvo
03. 08. 2012
Dát tip
Řekl bych, že inspirující díla byla předstižena dílem inspirovaným. Přímo fantasticky zní, že by nějaký úřad reagoval na událost příslušnou vyhláškou ještě téhož dne. Ovšem, že půjde o fantaskní příběh dává tušit už první věta tvrzením, že autobus přijel brzy. Filozofie celé události je toho druhu, který mě nutí jít si dát frťana.

hynajs
03. 08. 2012
Dát tip
rád bych něco napsal, ale obávám se, že i mé nejprostší myšlenky nebudou pochopeny a jako takové chybně interpretovány dále..och

Čudla
03. 08. 2012
Dát tip
/*Zajímavé

srozumeni
03. 08. 2012
Dát tip
Poslední věta tomu dala tu správnou korunu...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru