Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

V hodině nočního boje

06. 08. 2012
5
9
911
Autor
Max Hutar

 

 

 

V hodině nočního boje s vlastním masem

je psán protokol sebezapření: ještě

chvíli jsem vydržel, ještě po jednom

výčnělku z vodopádu sáhl.


Jsou odchody od rozpracovaného stolu,

je opětovné navlékání rukavic.

Ne my, ale naše nástroje se musí skrývat před světlem,

šroubování je nejosamělejší činnost na světě,

vodník zavírá stavidla a hraje vrbě na housle.


Rybník přetéká.

 

 


9 názorů

vibrátor
09. 08. 2012
Dát tip
otázka s odpovědí byla pouze mým žbleptem, nad tím si netřeba lámat hlavu. S pohybem je to špatnější, pro mne je to statický obrázek, a subjektivně upřednostňuji živější věci. Subjektivně. Ber tedy v potaz pouze objektivní mé vyjadření, že je to pěkné, a báseň se mi líbí. Měj se sluníčkově.

Max Hutar
09. 08. 2012
Dát tip
jH: No dovol vibrátor: To se stejně dobře můžeš ptát, kde se vzala věž u Máchova jezera. A pohyb v jakém smyslu?

vibrátor
08. 08. 2012
Dát tip
kde se vzal vodopád u rybníka? No on tam dadá. Pěkné. Ale bez náboje, při té snaze o dramatičnost mi tam prostě chybí pohyb.

jH
08. 08. 2012
Dát tip
ach dada hahahá

Max Hutar
07. 08. 2012
Dát tip
jft: díky. jak se ti líbí formální úprava?:-) tóru.u: Jak by vypadala vyšší snaha o komunikaci se čtenářem? Já vím, že tohle je můj velký problém. Ale pro mě byla vždy poezie uměním, ve kterém platí svoboda složitosti vyjádření, protože kdo čte poezii, ten už podle drtivé většiny lidí stejně ztrácí mraky času. Kdo chce něco rychle stravitelného, kdo nemá čas, ať jde do kina... i ti nejbanálnější z dobrých básníků vydají své pravé plody až po soustředěnějším čtení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru