Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

kuličky

09. 08. 2012
8
13
1341
Autor
kočkopes

 

 

Pořád mě to nutí vykroutit si krk. Nevím co si o tom mám myslet. Z okna mého pokoje vidím na obloze měsíc. Je to on? Chvilku jsem si myslel ,že mu rostou růžky, ale to už říkával pan Kainar, tak se neopakuj. Třeba má vousy i kruhy pod očima, že je dnes tak zvláštní. Červená, modrá, žlutá, bílá. Kandinskému se určitě rozprskly barvy po obloze, nebo soutěží s Dalím, kdo bude více abstraktní. To není absurdno, nabírá to ostré rysy a tvary. Proč mi to připomíná inženýra Andreého? Taky měl takovou kouli na severním pólu. Já ale vidím malinkaté kuličky. Možná hospodyňka prosívala mák přes sítko. Červená, modrá, žlutá, bílá. Natahuji ruce k nebi, taky chci být jako pták, budu mezi kuličkama létat, budu do nich cvrnkat zobáčkem. Černá. Černá. Černá. Proč? Nemám ji rád! 

Sestra odchází. Zase stál pane docente na okenní římse, počítal ty své barevné kuličky vzduchoplavec jeden. Někdy mu závidím, sedla bych do toho imaginárního balónu a odletěla do jeho světa. Možná je v něm líp. Slyšíte? Zase je přepočítává. 
 
Červená, modrá, žlutá, bílá
 

13 názorů

kočkopes
13. 08. 2012
Dát tip
děkuji Alegně a i všem ostatním

Alegna
13. 08. 2012
Dát tip
T*

kočkopes
11. 08. 2012
Dát tip
nezapomněl,ale bylo by už přeobrazováno:D, díky

Overkill
11. 08. 2012
Dát tip
Ještě jsi zapomenul na Kulhánka a jeho modré míčky :-) *t

kočkopes
11. 08. 2012
Dát tip
děkuji:)

srozumeni
11. 08. 2012
Dát tip
***

kočkopes
09. 08. 2012
Dát tip
:o) to bychom měli vystaráno navždycky

kočkopes
09. 08. 2012
Dát tip
:o) to bychom měli vystaráno navždycky

Sněžka
09. 08. 2012
Dát tip
Nejlepší by bylo vidět je bez stání na římse s ochrankou v bílých pláštích :o)

kočkopes
09. 08. 2012
Dát tip
teď je otázka co je lepší. Vidět je, nebo ne:-).Děkuji za komentář s návštěvou

kočkopes
09. 08. 2012
Dát tip
teď je otázka co je lepší. Vidět je, nebo ne:-).Děkuji za komentář s návštěvou

Sněžka
09. 08. 2012
Dát tip
Ale ano, občas si taky připadám jako na římse, jen škoda, že je nevidím...

Čudla
09. 08. 2012
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru