Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pracovní

10. 08. 2012
8
11
2343
Autor
Zordon

Za projevy flatulence

sebral šéf půl platu Lence.

Půl platu jí škrt,

neb dělala prd.


11 názorů

MKbaby
13. 08. 2012
Dát tip
Pošli hadr. Poprskal jsem si monitor :)

měla se nadouvat i v jiných partiích, pak by plat jistě stoupal :o)

Sršáň
10. 08. 2012
Dát tip
v tom díle neshledávám chybu *t

Toscana
10. 08. 2012
Dát tip
Chachááááááááá!!!! :o))) *t Květoni, tebou zmíněný dotyčný měl s nějakou firmou smlouvu na levné dodávky luštěnin??

Hydráty, za flatulenci apropo nedělání, mohou hydráty. Když je totiž sucho, tak se prostě nehnije.

Tip*

Zordon
10. 08. 2012
Dát tip
Diano, omlouvám se, že jsem nedal do prologu varování, aby se dámy neurazily. Kočkodane, hlavně že to nezavání oportunismem, aneb jak se u nás říká "kam větr tam plášť". Květoni, díky za faktickou poznámku. Teď už vím, že se člověk může živit tím, že dělá prd.

Má-li člověk pro danou práci vrozené vlohy, může dosáhnout nadprůměrných výsledků, když svůj talent rozvine správným směrem. Jistý Joseph Pujol z Marseilles, uměleckým jménem "Le Pétomane", se řízenou flatulencí docela dobře uživil. Svými prdy hrál na foukací harmoniku, skvěle napodobil rány z děla, skřípání dveří, houkání sovy nebo hučení včelího roje. Na zasunutou píšťalku v zadnici bez obtíží zahrál anglickou sentimentální píseň "The Light Of The Moon", což při vztazích Anglie s Francií uvádělo návštěvníky Moulin Rouge v nadšení.

Kočkodan
10. 08. 2012
Dát tip
Tohle presto zavání vtipnou blbustkou. :-) Já se marne smíchu bráním nad Lenciným nadouváním.

Diana
10. 08. 2012
Dát tip
ale no tak! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru