Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VEselé zolLIKONOCE

21. 01. 2002
0
0
3317
Autor
zolli

Už jsem to vaše vyzvídání nemohla déle snášet. Navíc mi včera na jisto potvrdili, že ten barák, co jsem si pro nás vyhlídla rezervují.

 

 

VEselé  zolLIKONOCE

 

 

 

29.3. – 1.4. 2002

 

 

Celou akci bych chtěla zahájit již v pátek 29. 3. 2002 odpoledne Pátek by bylo takové zahřívací kolo, které bych uspořádala v katastru obce Praha město. Mimopražští nechť počítají, že je budu směřovat (dle mou zaslaných instrukcí) tímto směrem. Bydlení v Praze pro mimopražáky hodlám zajistiti za přispění četné obce pražskopísmácké. (Čímž váš prosím za informaci, kdo bude sto poskytnout nocleh a pro kolik spáčů.)

 

30. 3. 2002 nastane pro nás přesun do krásné krajinné oblasti Českého Středohoří. Konkrétně na Českolipsko, kde se nachází jistý objekt čítající asi 30 míst k spaní – postele. (+ karimatky, aby se nás vešlo i víc) Je to barák, který budeme mít sami pro sebe. Sobota bude ve znamení přesunů a to po různých trasách, autobusy, vlaky, PĚŠKY!!!, pro majitele vlastních vozidel či jiných pojízdných čtyřkoláků (ANO ViNiLe srdečně vás zvu :o)) vyrobím též vlastní itinerář. Ostatně teď se dostávám k jádru pudla. Jeden každý se bude dopravovat na místo určení sám podle mnou podaných instrukcí (Nebojte plánuji, že nikdo nebude až tak úplně osamocen v Českolipské divočině)

 

Zúčastnění se celé akce komplet samozřejmě není povinné!

 

Budu ráda, když třeba Pražáci, zaneprázdnění povinnostmi, se uvolí k páteční akci. Naopak nebudou li se obyvatelé jiných končin chtít táhnout za cajzly do Práglu, nasměruji je přímo na danou nocležovnu  dne 30.3. – nicméně přijdou tím možná o pár milých chvilek s přáteli, kteří nebudou sto dorazit do Severních Čech.

 

Celá akce by měla vrcholit večerem 30. 3., kdy, jak se ukazuje bude nejhojnější účast. Nicméně i program na večer 31.3. by měl být zajímavý. 30tého nečekejte velké noční organizování, mám vizi jen pobejt a popovídat si s lidmi co přijedou. Popít, kytary a tak…ostatně toho budeme mít všickni dost a dost…za celý den. Naopak na 31. něco vymyslím. Určitě si přivezte vlastní TVORBU!!! Dojde na ni!

 

Důležité informace:

 

 

FINANČNĚ :

 

UBYTOVÁNÍ: Počítejte každý 200,- za ubytování na víkend.

                        (Bude li nás víc než 20 lidu, tak to pak vyjde

                          levněji, ještě propočtu…)

                          Není to tak horentní suma, ale chápu,

                          pro leckoho je to dost... Když by někdo nejel

                          jen proto, že na to nemá, to by mne bolelo.

                          Takže se domluvíme.

 

 Mileráda bych byla nesla celé náklady na svých bedrech, ale reálně musím zhodnotit, že bych to sama celé neutáhla.

 

 

DOPRAVA:      Co se dopravy týče, jde o objekt vzdálený baj

                           vočko 100 km od Prahy.

 

                           Dle aktuálních tarifů, jízdné z Prahy, přijde,

                           až na místo, zhruba na necelých 100,- Kč

                            (Nezapomeňte: x 2 to mělo být…. :o)))))

                             chcete se asi i vracet, že?)

 

 

 

STRAVA:       Starejte se každý sám!!!

                        Baštit je možné v restauracích

                        a hospodách oné dědiny.

                        Je tam koloniál, ale nevím

                        jak bude otevřen přes svátky…ZJISTÍM!

                        Barák má nějakou vlastní malou kuchyňku,

                        kde by se dalo i něco vykuchtit,

                        ale proboha nechtějte po mně,

                        abych zajišťovala ještě takové věci jako stravu

                        a nápoje pro celý kolektiv!

 

 

Je li někdo přesvědčen, že má nezřízenou potřebu většího množství tekutin….a nechce provozovat turistiku s barelem, či basou /týká se i hudebních nástrojů/..budu brát v úvahu i toto, takže objemnější bagáže nějak dopravíme, budu li o nich předem vědět…tím rozhodně nemyslím vaše batůžky s lůžkovinami a spodním prádélkem, to si odtáhnete na vlastních bedrech..jÓ život nejni peříčko…

Jinak pěší cesta nebude zase tak náročná. (Jistě LILINKO ujdeš to i ty…) Veškeré trasy procházíme s klukama, když to zvládne Žanek (8let), tak vy s báglem snad taky!

 

Co sebou?????  URČITĚ spacák a karimatku a pak…no nebalíte se prvně, néééé? Počítejte, že část trasy půjdete pěšky. I ti v autech se trochu projdou. Nárok nevylézt z auta mají pouze řidiči a mnou povolené vyjímky…Jako třeba to malé éééé Krištůffků, i když u něj si to možná i rozmyslím…Mohli byste ho nést :o)))))

 

MOC SE NA VÁS TĚŠÍM.

 

Prosím teď mi SEM pište pouze počet osob a mail, kam vám budu moct poslat dotazník.

V něm z Vás budu tahat rozumy, abych celou akci mohla náležitě připravit!

 

 

PRAŽÁCI, (nejsem li s Vámi konkrétně domluvená ústně- chatově:o))) i počty lidí, které jste ochotni ubytovat.

 

 

PROSÍM VÁS

Má li někdo NEZŘÍZENOU touhu plkat, ať na vyjádření se, či případné dotazy použije předchozí upoutávku na danou akci. Tady bych pro přehlednost opravdu chtěla jen počty osob a mail

 

DÍK zolli


racek
23. 03. 2002
Dát tip
Zolli, v patek prijdu:-)))Racek Zora

předběžně jen v pátek 2 ks z Příbrami a.novak@kostal.com

ulita
22. 03. 2002
Dát tip
mě se to moc líbí, ještě dám vědět.. monty: dej vědět, jak jsi dopadla...!

myrinda
07. 03. 2002
Dát tip
kruci:-((( vyskytly se u me nejake osobni problemy, ktery mi branej se zucastnit.....coz je m istraaaasne lito...mejte se tam hezky a hody hody :-))

zolli
07. 03. 2002
Dát tip
Ano myr, je mi to líto...snad příště...těšila jsem se na vás obě moc!

...zní to hezky... ale já budu nejspíš velikonocovat v domečku a honit tam s pomlázkou dřevomorku...:-)

rire
29. 01. 2002
Dát tip
flaska@moje.cz :) kdoze ma hezci majl? nojo miiiwa :)

Šminka
28. 01. 2002
Dát tip
smisek_s@seznam.cz zatím nezávazně 1x, uvidím, jestli mě práce pustí:-/

Šminka
28. 01. 2002
Dát tip
A ubytuju ....no...kolik lidí se může vejít do našeho "nového" bytu? Zolli posoudí osobně:-)))))

Lee
26. 01. 2002
Dát tip
rubin_widow@yahoo.com v pátek jsem v práci tak až do lípy... pojedu transiten, tajkže zmiňované objemné náklady možno odvézt

Lee
26. 01. 2002
Dát tip
+ můžu přibrat 2 lidi z prahy (popř. cestou)

zolli
26. 01. 2002
Dát tip
Jsi láska Lee, supr!!! Instrukce dodám.

Wopi
23. 01. 2002
Dát tip
no ale stejně má nejhezčí mail Miroslawek :o)

Miroslawek
23. 01. 2002
Dát tip
Wopi: a není smyšlený... opravdu je to má reálná e-mailová adresa ;o)))

Wopi
23. 01. 2002
Dát tip
Já vim, taky jsem tam zaregistrovanej :o))

Pája
23. 01. 2002
Dát tip
asi... možná jen v pátek jedna pavlusa.m@centrum.cz

papouch
23. 01. 2002
Dát tip
pousek@volny.cz

papouch
23. 01. 2002
Dát tip
ale fakt zatim bez záruky (nejrač bych byl o velikonocích na třech místech najednou, a to nepočítám tradiční ožíračku doma ve Slatině se sousedama)

zolli
22. 01. 2002
Dát tip
Zatím přihlášení: Merle – merle@centrum.cz? Vio - (jsi ještě furt na ghe.cz? Nebo máš jinej mail?) Stevenson – (jsi vyjímka. S Tebou se domluvím, doufám, že ústně :o))) Skorpil + Tadeáška + malé éééé – (nemám mail, umí Krištof číst? No vyplňte mi to jen vy dva… respektive ten NEOS asi už je starej, že?) Sůva – hele já nemám mail!!!! To je divný… (poletíte doufám celé hnízdo!!) PROSÍM! Jimík – brácho mám jen starej mail na čvut…aktualizuj Prosím! Mahonek – synu platí ten web.@ na seznamu? Dlouho jsem nepsala, odpusť! Olda – mail mám Dědouch + Ady – platí ta sobota? Mail..hele nemám! Břízík – pátek? Aspoň na ten skok? Mail nemám JET + Bambí – co ta sobota? Mail – juuu nemám mejla do akvárka!!! Miroslawek – nemám mail! LILINKA – mám WOPIčáci – nemám mail TYNIC – nemám Lyryk + Sonatina – Zdendo na volnym ta adresa ještě funguje? Papouch + tOjda – volny, že? Víla - :o( taky nemam Falinka – jistě já vím, mám domluvíme se….. Šílka – tak jak dcérečko? Budeš už v tom pralese? Nebo Phu zmákneš? AZALIN - nemám mail alina - nemám mail ab01cz - nemám mail JosefTupý - nemám clovrdik - dej mail

zolli
22. 01. 2002
Dát tip
Stran domácího zvířectva. Prosím nechte své miláčky doma. Povoluji jen následující vyjímky: Lyryk může přivézt VLKa, Falka (pojede li) Delirii, (jiné myšky a POTKANY – papí! Nechte doma, tam bude asi delírii dost a dost. Jo tOjdo, ty si můžeš dovézt Papoucha, ale slíbíš, že si ho ohlídáš! Honzík bude mít medvěda Pů, takže psi nejsou žádoucí. Z koček pouze Astrálka Mikeše, pojedeš li sestřičko) Jinou havěť OPRAVDU nevozte! Tedy nepojedeš li MM? Tobě bych Adame dovolila ještě i rybu, ale jen obalenou a řádně zazipovanou.

Gastarbajtr
22. 01. 2002
Dát tip
předběžně já.................zřejmě fakt jo...když je to volno....proč ne......a možná jedna osoba navíc, která ale fakt nejni jistá.....

zolli
22. 01. 2002
Dát tip
Gastarbajtr jsi natvrdlej!? A to prosím studuje VŠ.. Měls napsat: JÁ , a dát mail a víc NEPSAT!!!! Tady se mohu vykecávat jen JÁ!!!! Podrobnosti do upoutávky SRAZ!!!

Gastarbajtr
22. 01. 2002
Dát tip
j_hasal@jelena-dokic.com

MrSasa
22. 01. 2002
Dát tip
1 osoba - kasparma@inf.upol.cz

Lyryk
22. 01. 2002
Dát tip
můj původní mail na volném platí

Vio
22. 01. 2002
Dát tip
vio@wo.cz

Miroslawek
22. 01. 2002
Dát tip
miroslawek@kokot.com

myrinda
22. 01. 2002
Dát tip
myrinda + 1 mlade - zatim 50 na 50... acida@seznam.cz

Bix
22. 01. 2002
Dát tip
Ja sa tiež hlásim :o) bix@post.sk

Merle
22. 01. 2002
Dát tip
tak, nebo seznam

MM
22. 01. 2002
Dát tip
zolli... ! cením si velice úžasné to nabídky, ale protože jsem minulý rok o Velikonocích nebyl doma, rád bych zůstal v Brně tento rok... takže neříkám nic konečného, ale asi spíš ne... záleží ještě na dalších okolnostech, a proto se ti ještě ozvu s finální platností, jakmile to prozjišťuju! (ohledně ryby - kdybych jel, ryba bude oblečená, je na ni přeci jen ještě chladno, než aby se producírovala polonahá!)

JosefTupý
22. 01. 2002
Dát tip
uvidíme: pvanek@cbox.cz

dablik008
22. 01. 2002
Dát tip
uvidim, zatim tak na 50 percent... kosa.tk@post.cz

Konstantinidisova@xko.cz

Petula
22. 01. 2002
Dát tip
Díky! Asi jen v pátek (pokud...) |||-_-||| PetulaC@Centrum.cz

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru