Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...po noci přichází ráno

13. 08. 2012
10
22
1893
Autor
naira

 

 

…po noci přichází ráno

 

Utrhni mi pár hvězd sebou

ať vidím na cestu

a ještě aspoň na chvíli

mne hřejou

než odhodlám se překročit

hranici nehlučných protestů

 

nebo mi vpleť jejich malé

kousíčky do vlasů

třeba se po přivonění

i nad štěkající

povznesu

 

nebo mi kapičkami třpytu

vyplň jizvy u srdce

a kameny i ostré kamínky

necháme jiným

tam ponořené

v potoce

 

 

 


22 názorů

Lassie
22. 08. 2013
Dát tip
Ale jo, uz to mam :-) ..je to muj vlastni smysl tech slov, ale kazdy mame prece jine zazitky a jine pocity.. Stacilo si to precist znova.. Je to proste krasne.. :-)

Lassie
22. 08. 2013
Dát tip
Ale jo, uz to mam :-) ..je to muj vlastni smysl tech slov, ale kazdy mame prece jine zazitky a jine pocity.. Stacilo si to precist znova.. Je to proste krasne.. :-)

...dostavěl jsem :(


naira
10. 10. 2012
Dát tip

...tak stavěj dál...já taky stavím...a víc než..... .....


Čudla
18. 08. 2012
Dát tip
/*

...jak chceš

naira
16. 08. 2012
Dát tip
Lassie...hlavně že to rozebíráš...to se mi líbí...mám ráda lidi- spřízněné duše...co rozebírají....fakt...ať už v dobrém či naopak..dík za tebe...

naira
16. 08. 2012
Dát tip
blbounku...díky za náhodu...budu se muset na tebe mrknout...;)

Lassie
15. 08. 2012
Dát tip
Naira: Možná..nebo prožila, ale vnímala třeba jinak.. nevim.. Ale je to krásné a když nenajdu ten Tvůj smysl, najdu si v tom třeba jednou svůj.. ;) Je to takové, jako když z toho něco cítím, jen to prostě nemá žádný konkrétní obraz..

...náhodně jsem na tebe narazil ;) teď se zrovna trápím s výplodem o stavění hrází z drobných kamínků :)

naira
15. 08. 2012
Dát tip
...hmm...jen fajn...?....;)....díky moc...blbounku...jsem ráda, že sis na mě vzpoměl....co jsem tu tak dlouho nebyla...díky moc...

naira
15. 08. 2012
Dát tip
díky moc ...srozumění....a díky za tři hvězdičky, přidám si je.....

naira
15. 08. 2012
Dát tip
díky moc Alegno.....)

naira
15. 08. 2012
Dát tip
díky Danny....díky :)

naira
15. 08. 2012
Dát tip
Lassie...možná jsi neprožila patřičnou noc...když tápeš...jinak mě nenapadá jakti to vysvětlit...ale díky, že se líbí...;)

...fajn*

srozumeni
14. 08. 2012
Dát tip
krásné...***

Alegna
14. 08. 2012
Dát tip
T*

Danny
14. 08. 2012
Dát tip
krása*

Lassie
14. 08. 2012
Dát tip
Nějak stále nedokážu najít, co si pod tím představit....ale i tak se mi to líbí.. nejvíc ta poslední sloka.. Třeba v tom jednou najdu, co bych měla.. PS: Mělo by být "s sebou", ne? (na začátku).. T*

naira
14. 08. 2012
Dát tip
..ne, neponořím se do světů ne do cizích když možná vstoupivší na cizí planetu chycena do jejich sítí zmítám se na pokraji žití na prahu propasti či jiného poznání nového vnímání co dá se uplést z prachu hvězd či doteků z cest co ulpěly aniž věděly že zasáhnou až tam ...

Overkill
14. 08. 2012
Dát tip
Hvězdy jak chladné odlesky vzdálených plamenů ukážou cestu. Snad. Zpřeházet souhvězdí, seskupit nová. Potřetí a přece jinak. Chaos. Prvolátka. Formuje se tam, kde černá díra pohltila kometu. Naposledy? Víš, že ne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru