Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z průvodu

16. 08. 2012
13
16
1653
Autor
aleš-novák

pro některé firmy

je prague pride

dobrý buznys


16 názorů

LV
13. 01. 2013
Dát tip

žeby  teplá ruská fronta  ?


Toscana
21. 08. 2012
Dát tip
Diana - myslím si totéž, to je jako by heterosexuálové uspořádali masovou taškařici jen proto, že chlap spí s ženskou a ženská s chlapem... Kdo v tomhle sám v sobě jasno, neřeší to, ať je to hetero nebo homosexuál. :o)))

Diana
20. 08. 2012
Dát tip
Tosca, FAE, se zájmem jsem přečetla. A velice si vážím všech tímto způsobem jiných lidí, kteří z toho nedělají veřejný poprask, nýbrž řeší tuhle záležitost v hlubokém soukromí, kam podle mého názoru patří....

Toscana
20. 08. 2012
Dát tip
FAE - lesbu v podstatě skoro nemáš šanci, abys poznal, pokud ti to sama neřekne. Fura zenských chodí ostříhaných na superkrátko, nebo se oblékají po chlapsku, takže to není žádné vodítko. A žádnou vadou řeči taky netrpí. :o))) Asi to bude někde u těch chlapských koleček, jak jsi psal..

FAE BOMB
19. 08. 2012
Dát tip
Tos/Dia: Kdysi jsem kdesi čekal na autobus. Zapadnul jsem do nejbližší hospody na pivo. Jak jsem pak s hrůzou zjistil, byl to nějakej "klub" pro teplý. Vážně mluvěj' takovym tim přiteplenym hlasem. Teda aspoň některý. Proč, to teda nevim. Hormonální nevyváženost s vlivem na hlasivky? Nebo sousedí sexuální centrum v mozku vedle centra pro řeč a ty kolečka se tam nějak pomíchaly? A jak vlastně mluvěj teplý ženský? Ve filmech, myslim, nijak zvláštně...

Toscana
19. 08. 2012
Dát tip
rozdupané srdce - čest výjimkám, které potvrzují pravidlo ;-)

Čudla
18. 08. 2012
Dát tip
Souhlasím s Evženií. *

Fakt jo? Já nešišlám, hlavu mám prošedivělou a do průvodů nechodím.

Toscana
17. 08. 2012
Dát tip
Dianko, bohužel, velká většina jich tak zvláštně přišišlává... Pro uši je hotové martýrium to poslouchat. :o)))

Diana
17. 08. 2012
Dát tip
Toska - a šišlají doopravdy? Já myslím, že jim to podsouváme. Ale jinak s tebou souhlasím do slova a do písmene, ani nemám co dodat.

Toscana
17. 08. 2012
Dát tip
Taky myslím, že to ani ten buznys nevytrhne, Aleši! Dokud budou mít potřebu dokazovat druhým, jak jsou jiní (fialovozelené paruky, líčidla na ksicht nanesená lopatou, 15cm štekle a zadek rozhoupaný jak bajadéra), aby je majorita přijala a neřešila, do té doby budou mít problém, protože to evidentně nemají vyřešené ani oni sami v sobě. Mj. pořád mi vrtá hlavou, proč homosexuálové tak divně šišlají - to přece není logopedická vada, ne? :o)) /*t

Proč demonstrovat, kdo jsem. To snad vím.*

Kočkodan
16. 08. 2012
Dát tip
Nekterí milují geje a lesby, bez nich totiz zisk jim kles by.

Diana
16. 08. 2012
Dát tip
no, smutné...*

sharik
16. 08. 2012
Dát tip
lol :D ...na víc se asi nezmůžu :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru