Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta dlouhá vedla pouští...

Výběr: Naso
31. 01. 2002
13
0
4395
Autor
Bix

Neviem sa vysporiadať s Vianocami :o)

na nebi hľadali

mudrci hviezdu

stálu

 

zaťali

modré kamene

do kríža grálu

 

ťavy im vysmädli

zhodili myrrhu

do piesku

 

pastieri

predali

prútenú kolísku


...pekne... ...ale na tuto temu mam aj tak najradsej zivot briana...

Tynic
10. 02. 2003
Dát tip

Bambale
02. 02. 2003
Dát tip
Úžasne krásne a jednoduché.

Bix
30. 11. 2002
Dát tip
samizdatík nemám, žiaľ :o)

vajda
29. 11. 2002
Dát tip
...tiež som toho názoru,,,cirkev je zkostnatelá, berie sa príliš vážne... ...a som rád že môžem čítať Tvoje vecičky...Nemáš nejaký samizdatík...by som prosil...

Bix
27. 11. 2002
Dát tip
Podľa mňa sa Ježiš smeje - ( ak má na čom ) - smeje sa...ako by sme sa potom mohli smiať my ? zachmúrený prísny Ježiš...to mi skoro nejde vysloviť :o) Vďaka, vajda, za kritiky.

vajda
25. 11. 2002
Dát tip
V podstate o mesiac tu máme Vianoce opäť...mohlo to byť aj takto, vďžy o tom písali iní a nie Ježiš (o ňom sa vôbec vlastne nevie či vedel písať), označovali ho za populistu...ale ako osoba bol určite macher...len mi na dogmatách prekáža, že ho vykresľujú ako chlapa, ktorý sa nevedel smiať...a takého človeka ja nepoznám...

Rowenna
18. 10. 2002
Dát tip
*******krásná

Sýkorka
07. 02. 2002
Dát tip
Sestrička, je to faj, ale... akosi mi vadí český názov a možno i neukončenosť myšlienky, zredukovala si všetko na minimum, ale neviem, prečo si nepovedala viac. Možno iba nerozumiem, ale zdá sa mi, akoby tá báseň bola uťatá v prostriedku. Ja viem, pošťuchávam, ale napíš, možno pochopím. Ja to robím z lásky, sestrička :o)))))

Pepo
06. 02. 2002
Dát tip
Krásne si to povedala: "Ja ich slávim každý deň." Báseň obrazná, presvedčivá.

Bix
03. 02. 2002
Dát tip
Naso, o tom viem :o) Vianoce sú ale symbolicky daným sviatkom, ja ich slávim každý deň...a asi radšej ako 24/12

Stepca
02. 02. 2002
Dát tip
* Hezké Vánoce :-).

mhruzik
31. 01. 2002
Dát tip
Ale no tak toto ma oslovilo!!!!!!!*

Naso
31. 01. 2002
Dát tip
a pôjde do klubu - medzi rýmované vecičky, lebo jedna radosť to čítať! Ani slovo nazmar a všetko v súlade s vianočno-kresťanskou tematikou... Tipovýber (a ak sa s tým všetkým nevieš vysporiadať, možno ťa potrápim informáciou, že decembrový dátum Vianoc je pomýlený - môže za to rímskogermánsky cisár Konštatnín - a Ježiš sa podľa všetkého narodil v apríli...)

boto
31. 01. 2002
Dát tip
pekné..zväčša sa mi páči, keď je to krátke a výstižné vyjadrenie..toto také je..tip

Vojtek
31. 01. 2002
Dát tip
*

Albireo
31. 01. 2002
Dát tip
Veľmi pekné, najmä koniec. *

Bix
30. 01. 2002
Dát tip
NoHead - práveže tieto Vianoce boli asi jedny z najlepších, ale je to možno aj trochu pre niečo iné ako Vianoce...a tiež moju momentálnu posadnutosť náboženstvami...ve´d vieš...

NoHead
29. 01. 2002
Dát tip
Vianocna depresia? Zas az tak zle to hadam nebolo.

Ribi
24. 01. 2002
Dát tip
to je deň ... a stále bije ... tlkoce ... cez nánosí letargie a ... (vysmädli sme) ... obchodníci! vy čo trháte úsmevy ... (neviem sa vysporiadať ... s tvojím uhlom ... poetiky) :-)

Bix
24. 01. 2002
Dát tip
Ribi, to je ale zvlastne...ale mozno raz najdeme spolocnu cestu...

Bacil
24. 01. 2002
Dát tip
Bixinkovsky krásne...

hermit
23. 01. 2002
Dát tip
nevím, trochu mi vadí ty příliš krátké verše, ale je to tvůj styl.... tip!

Mythus
22. 01. 2002
Dát tip
...tak takto to bolo! :) hihi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru