Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ona

22. 01. 2002
5
1
2058
Autor
Vole

Toto je P.S. Alebo epilog (prolog uz bol- vid 17.kapitola)

ONA

Vyslo slnko a vsetko zacina vyzerat ako na jar alebo ako minuly september. Nemozem mysliet na nic ine ako na nu a vsetko mi ju pripomina- to slnko tenka bunda, elektricky a hudba Fools Garden- kazda pesnicka je presne o mne (o nas?) \"Sitting here in a boring room\" \"Martha my dear, you have always been my inspiration\" \"Your cake is sweet\"
Vzdy dokaze povedat nieco take co vobec nechapem. Musim nad tym rozmyslat, chcem sa jej spytat co tym myslela ale vzdy to dopadne tak ze sa jej to spytat nedokazem. Ked jej chcem povedat daco uprimne, osobne a tak- nikdy to nespravim. Ona skratka posobi, ze mi to vzdy pripada nejak drze, a ze na to nemam pravo hovorit drahej Martuocke nic tak vazne, a radsej dalej kecam(e) o zubnych kefkach a o mikrovlnke . Takze nic. Myslim ze tato nadherna osobka citala nejaku knihu \"Ako dosiahnut, aby z nas bol priatel totalne vymeteny\". Zvykne sa tvarit ako neviniatko ale na ociach jej vidiet: \" Haha- tak zase som ho dostala, a je zo mna zase uplne v prdeli...\"
Mozno ze prave preto ju mam tak hrozne rad. Dalsia moznost je ze to je pre jej ocarujuci velky zadok a usmiaty xichtik. Ale myslim ze skor to prve. Fakt neviem, keby sa zrazu ku mne zacala spravat nejak otvorenejsie a hovorila mi ze ma lubi, asi by som sa s nou musel rozist, a pri tom by som mal nesmiernu depku.



Chcel by som ti venovat to co pisem, ale ako vzdy mi to pripada ze by som ta s tym urazil. Takze ti to Nevenujem Pretoze Ta Lubim, Marta

1 názor

zlyvkus
15. 04. 2007
Dát tip
super

Renas
24. 05. 2006
Dát tip
dam ti tip

rebelqa
09. 06. 2002
Dát tip
*! vzdy ked si to citam taq sa mi to paci coraz viac:)

Vole
06. 05. 2002
Dát tip
lubka,print,kastel,rebelka: Merci!

rebelqa
05. 05. 2002
Dát tip
:)))))))moc pekne ...

_lubka_
01. 05. 2002
Dát tip
krasne, neuveritelne krasne :)

Kastel
25. 01. 2002
Dát tip
T

Print
22. 01. 2002
Dát tip
Skvělý, naprosto skvělý, tímhle dýchám! Díky! *!

Vole
22. 01. 2002
Dát tip
Ja dakujem tebe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru