Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sú veci, a sú zas iné veci

Výběr: StvN
01. 09. 2012
9
20
2559
Autor
les lilas

 


20 názorů

Zuzulinka
15. 07. 2013
Dát tip

pro mě opět reálné, uvěřitelné, takových příběhů jsou na ulicích stovky, křičí na nás z chodníků a my je míjíme...a je dobré, že je někdo takhle vidí a umí sepsata sesbírat... ano, svět je přesně takový... záchvat bych z to neměla, spíš je mi občas trochu smutno...*


StvN
13. 10. 2012
Dát tip

Velmi dobre napsana cistokrevna povidka. Nemam, co bych dodal. 


Janina6
12. 10. 2012
Dát tip

Postava Pišty se ti povedla, je vykreslena tak, že čtenáře zajímá, chce vědět, co s ním bude dál. Navíc se umíš docela šikovně vyjadřovat, takže i když povídka nemá výrazný příběh, čtení mě bavilo až do konce. Přesto si myslím, že by neuškodilo dodat vyprávění větší spád – některé popisné pasáže jsou trochu zdlouhavé, doporučuju proškrtat a (nebo) oživit pomocí dialogů. Takhle je máš vlastně až v závěru, kde ani neposouvají děj, jen „komentují“.

Pištův odchod od Eriky v závěru mě příliš nezasáhl, vlastně nevím, co si o něm myslet, protože jsi o Erice čtenáři vůbec nic neprozradil (kromě vzhledu), nevíme, jak ti dva spolu žili, jaká Erika byla, jak se chovala, takže k úvaze zůstává jen ta obecná moralita „opustil nemocnou“.


Janina6
08. 10. 2012
Dát tip

Díky, už jsem povídku do soutěže zařadila.


les lilas
07. 10. 2012
Dát tip

Janina6 posielam to avízo.


Janina6
07. 10. 2012
Dát tip

Více o soutěži najdeš na stránce klubu, odkaz je tady:

Povídka měsíce

 

 


Janina6
07. 10. 2012
Dát tip

Díky, zařazuji tvoji povídku do aktuálního kola soutěže.


Je to pravidelná měsíční soutěž, do které může kdokoliv nominovat text a kdokoliv hlasovat. V současné době je na hlavní straně upoutávka na nominace za září.


les lilas
06. 10. 2012
Dát tip
a pardon, vstup do klubu. Uchádzam sa oň :)

les lilas
06. 10. 2012
Dát tip
Pomerančová, Janina6: neviem čo to je, asi súťaž, ak ma nominujete, tak súhlasím, aspoň sa dozviem o svojom výtvore čo je zač:)

Janina6
06. 10. 2012
Dát tip
Ptám se za klub taky :-) Pokud se zařazením do soutěže souhlasíš, pošli mi, prosím, avízo. Díky.

Souhlasila bys s nominací do Povídky měsíce?

Trochu se ztrácím v plynutí příběhu - ale je to příběh zajímavý a pěkně napsaný. Tip.

les lilas
16. 09. 2012
Dát tip
Vdaka za tie tipy :)

prohnily
16. 09. 2012
Dát tip
Pěkně vykreslené postavy a prostředí, občas možná trochu násilně - koncentrovaně, nikoliv postupně, což trochu kazí ten navozený dojem přirozenosti, ale fajn. Zvlášť některé obraty byly povedené (slepý úhel oken apod.). Jak si kdo vyloží závěr, Pištovo chování, by asi mohlo sloužit jako test osobnosti. Dobrá práce.

les lilas
01. 09. 2012
Dát tip
áno, tento bol veľmi zaujímavý, keby nebolo alkoholu, možno by už patril medzi občanov prvej klasy :)

renegátka
01. 09. 2012
Dát tip
Přečetla jsem tvou povídku se zájmem .Já bych na okraji společnosti přežít nedokázala, leda by tam byl Pišta.

8hanka
01. 09. 2012
Dát tip
zaujimavy pribeh...bezdomovcov je v uliciach vela, iba malo z nich robi vsetko preto, aby zmenili sposob svojho zivota.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru