Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Balada

02. 09. 2012
1
4
701
Autor
J.Alka

Semkni mě ve svých řasách Půda se chvěje až se zřítí mám strach nepoznáme se.

Obchází kolem mě jako černá vdova

Jen zatnout drápy po zádech

Skrytě se sápe

znova a znova

 

tam někde ve mě.

Ani Ty bys ji, drahý, neuprosil.

 

Cítím

Žijeme

 

Schovám Tě do kapsy

Vida - už přichází

 

Tápeme

Tajeme 

 

Já Tebe v náručí

tichý jak první vločky

 

Kdyby Tě našla,

vem mě mech

 

Skrze můj život

Její tma

k Tobě

nepronikne.

 

Nezdálo se mi to?

 

Že na nás obou vyrostly květy…


4 názory

J.Alka
19. 10. 2012
Dát tip

Ahoj, děkuju za krásnou kritiku, moc mě potěšila :) snad jen příště bude téma o něco veselejší :) a ty také piš piš piš nebo třeba nakresli nějaké beránky ;)


Pulcik
15. 10. 2012
Dát tip

Ahoja... jdu smeknout =)

opravdu suprovní básnička dle mého gusta... suprovně jinotajná a hluboká. Fakt se ti povedla =)

*T


J.Alka
03. 09. 2012
Dát tip
Moc děkuji za pozitivní kritiku :) Jsem ráda, že se báseň líbila a oslovila... Tak nějak jsem si přála, aby působila. I když je to zvláštní, pořád přemýšlím, o čem je, a také stále nacházím nové významy...

Elvien
03. 09. 2012
Dát tip
Velmi milá báseň. Něco mě ji nutí číst stále znova. Nejspíš to, že ač jsem to nepředpokládala, vždy v ní objevím něco nového. Líbí se mi obzvláště tyto verše: "Kdyby Tě našla, vem mě mech" Prostě a přitom tak neobvykle a přitažlivě řečeno. Celá báseň je taková sladkobolná.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru