Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sa ma to netýka...

Výběr: hermit, Print
23. 01. 2002
7
0
2140
Autor
Junkie_23

dúfam, že to je aspoň trochu báseň a myslím, že jej ešte niečo chýba, ale vlastne mňa sa to netýka... ps: ak sa niekomu zdajú sprosté slová tak trochu navyše tak aj mne, ale keď som to písala bola som fakt nasratá a preto ich tam zatiaľ nechávam...

Chcela som vysvetliť mu ako to vidím \"Ja\"

 

...

 

a hrať sa na to, že NÁS SA TO NETÝKA.

 

Vlastný život sa nás netýka.

My sme tak prechcaní,

že ojebeme sami seba,

že ojebeme celý svet.

My sa usmievame,

  lebo nemáme čo stratiť.

My sa usmievame,

  lebo vieme niečo viac.

My sa usmievame,

  lebo vy máte strach.

My sa usmievame,

  lebo vieme ako na to.

My nemáme čo stratiť.

Nás sa to netýka.

Prešli sme cez stenu a možme na všetko srať...

 

 

 


Junkie_23
06. 05. 2002
Dát tip
ha... že by???? :)

Junkie_23
29. 04. 2002
Dát tip
pochyby dva hriby... pochybujem teda myslim... na co???

na hríby???? :)))))

veľa krát sa tvárim, že sa ma veci netýkajú.......sakra......to mám byť na seba nasratý? Teraz ani neviem, či je to takto v poriadku.....??????

cloviecik_3
06. 02. 2002
Dát tip
silneeeee

Junkie_23
06. 02. 2002
Dát tip
ahoj 40... tak ako ludia su tak povacsinou drsni, ale slabi... srabi... no len aby...!!! a inak je to len a prave basen... basen o pocite, ktory tu bol... ps: Ja viem cez co som presla.... a z akych sraciek sa prave hrabem... a su viac slizke a lepkave ako betonove... betonove byvaju slova a dotyky...

Junkie_23
06. 02. 2002
Dát tip
hermit... dakujem ti za tušenie :)

čtyřicet
05. 02. 2002
Dát tip
Nasranost z toho teče...., ale zbůhdarma po chodníku. Neprošla jsi zdí, snad se ti to zdálo. To svíravé betonové Hovno tě má pořád... Páni redaktoři, tenhle zoufale bolestný výkřik mi tedy opravdu připadá na výběr hodně slabý. Drsný, ale slabý.

hermit
05. 02. 2002
Dát tip
čtyřicet: chápu tě, ale stejně to ve výběru nechám... :-) tuším, že to tam patří....

Junkie_23
25. 01. 2002
Dát tip
po dlhsej odmlke dakujem... za pochopenie...

hermit
23. 01. 2002
Dát tip
....sprostý slova přece nijak nevadí, když neletí prostorem s cílem ničit Nagasaki..... t v

dick
23. 01. 2002
Dát tip
tak to je tip a nie za sproste slova.inac co su to sproste slova? tak to citis je to vyjadrenie vnutra ..sproste slovo moze byt aj kudrlinkaty oblacik na modrom nebicku s usmievajucim sa baculatym anjelickom .tak to je strasna picovina najma ked anjelicek je vykastrovany aby sa mohol priblblo usmievat cely zivot..paci sa mi to vzvrcholenie.prejdeme cez stenu.ano ked sa to podari tak sa nas to naozaj netyka..horsie je..ze v skutocnosti je to len frajerina a malokto sa odvazi na tu stenu co len skriabnut aby nezobudil prachateho bossa so zarastenymi vieckami od maska neviinych dievcatok.fuj.vidis tvoja basen vo mne navodila tu spravnu atmosfeu protestu, sebakritiky a odvahy.a o to by malo ist.

Ziggy
23. 01. 2002
Dát tip
My sa usmievame, pretože je to také ´jednoduché Junkie, píš tak ako cítiš a píšeš tipovo* a citovo

Vojtek
23. 01. 2002
Dát tip
*

clovrdik
23. 01. 2002
Dát tip
dost hustý, ta nasranost z toho úplně teče ... TIP a zařazuju k sobě do klubu

Vole
23. 01. 2002
Dát tip
ako to mam spravit, aby som ti nemusel stale hovorit ze pises genialne? Neviem takze to musim povedat aj teraz- genialne *** Posielam ti pusu, mozem?

Naso
23. 01. 2002
Dát tip
protestsongy sú ti tak trochu typické (vid tvoja staršia tvorba) a možno si sa mala narodiť do beatnickej éry, kde a keď by to ešte silnejšie zarezonovalo. Buď aj naďalej rozhorčená, ľudstvo to potrebuje, a vítam ťa tu po dlhšej odmlke. :)

Amanda
23. 01. 2002
Dát tip
Dooost drsny...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru