Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pouze Pauze

04. 09. 2012
14
41
4478
Autor
MarK.

vysvetlivky: Pruh = kýla, hernia, prietrž - je vysunutie orgánu alebo tkaniva cez stenu dutiny, ktorá ho za normálnych okolností obklopuje.



             Bůh dostal pruh

             neunesl už tolik much

             pářících se mu na zádech

 

             a i když je víc než dobrodruh

             kterému nevadí ani krysí puch

             musí teď chvíli odpočívat

 

             jinak by skončil

             jako pouhý blud

             jinak by skončil

             jako noční ruch

             zarudlých sliznic

             postávajících u silnic

             vedoucích bůhvíkam.   


 


41 názorů

MarK.
06. 11. 2012
Dát tip

Presne ako hovoris, nic nie je "akoze". Opat, vdaka, Print.


Print
06. 11. 2012
Dát tip

...tvá slova jsou cílená, nemíří bůhvíkam*


MarK.
17. 09. 2012
Dát tip
..dakujem, pejsku! :)

pěkné :) kdo by to taky vydržel *

:-) diky!!!

MarK.
09. 09. 2012
Dát tip
..ako aj hovno ma svoje muchy, tak aj zivot sa obcas doserie ;) - potom vytierame - vytierame zrak a lameme palice i o rovne chrbtice :) ..srdecna vdaka, brack - zdravi ta i moj jednorozec so steniatkom ;)

hehe jo a pe es na tve basni neni vubec nic oskliveho zivot nejsou jen jednorozci a stenatka zivot je pekne velka hromada sracek!

MarK.
09. 09. 2012
Dát tip
..ked nejaku stretnem, strngnem si s nou! ;)

:-) tak na ty sliznice

MarK.
09. 09. 2012
Dát tip
..ahoj brack, vitam ťa opäť u mna ;) a ďakujem ;)

zarudlych sliznic hehe T

MarK.
08. 09. 2012
Dát tip
..nic nie je nemožné - vsetko je o optike náhľadu - ja som použil iba stetec, farbu má v rukách čitateľ.

MarK.
07. 09. 2012
Dát tip
..ďakujem, renegatka (potesila si má)

renegátka
07. 09. 2012
Dát tip
Báseň je pro mne srozumitelná, také jsem se ho ptala, kde byl, když jsem ho nejvíc potřebovala.

MarK.
07. 09. 2012
Dát tip
..dakujem, Klubko.

První strofa je pro mně perfektní

Oldjerry
05. 09. 2012
Dát tip
sopranko - jsi tu 14 dní i s cestou, raději pozoruj, bo urobíš trapas a sobě špatnou reklamu. Někoho urážet není kritika, jen zakrytí vlastní neschopnosti pochopit čtené... agrese je svinstvo, zejména na netu, kde se pro anonymní prostředí napadený nemůže adekvátně bránit. U kultivované ženy bych čekal jiný projev - leda, že bys...

Čudla
05. 09. 2012
Dát tip
Jsem dalek tomu se urážet nad tím, když mě někdo, kdo mě v životě neviděl, nemluvil se mnou a vůbec mě nezná, uráží - to nakonec vypovídá spíše o IQ autora urážky - jen bych příště poprosil o avizo, abych měl možnost reagovat. P.S. Mimochodem mám IQ 136. Na malou vysvětlenou. Hvězdičky dávám proto, protože se mi dílo prostě líbí. Jsem pocitový člověk a dám na první dojem, jakým na mě zapůsobí. Ale necítím se být povolán k hlubší kritice. Tu přenechávám Písmáckým kritikům. Pokud se mi dílo nelíbí tak se nevyjadřuji. Je na tom něco špatného? Přeji všem krásný den.

MarK.
05. 09. 2012
Dát tip
..dakujem, Tony i tebe Marcelka (potesili ste ma)

MarK.
05. 09. 2012
Dát tip
Ahoj Sopran, plne suhlasim s Or. Neviem, co ta tak rozlobilo, ked si takto na Cudlu bezdovodne vybebol. To, ze pri hodnoteni necha len lomitko s hviezdickou (resp. krizik), je jeho stopa - a tak kladne hodnoti dielo (aspon ja som to tak vydedukoval;) - sem tam nieco napise - ale opat suhlasim s Or - vzdy je to lepsie ako ked ktokolvek pride (a da napr. vyber) bez akejkolvek ciarky, - kritika k dielam je potrebna - ale kritika k dielam, nie k auotorovi, kde hodnotis jeho inteligencny kvocient ;) ..a nabuduce, napis to prosim ta priamo Cudlovi (alebo komukolvek do posty) a neries si svoje 'nezodpovedane' otazky na inych stenach :) ..dakujem a prajem pekny den ;)

marcela.m.
05. 09. 2012
Dát tip
prvé dve strofy najviac..T

Or
04. 09. 2012
Dát tip
A já si všimla, že nemálo kritiků zde dá výběr a hlubší kritika tak nějak není. Takže kritik zmáčkne čudlík pro výběr = o.k. a Čudla napíše aspoň ten křížek a vyslouží si tvůj nejapný komentář? Názor se dá podle mého sdělit slušnou formou. Omlouvám se autorovi za OT.

Or
04. 09. 2012
Dát tip
Soprane, víš, že porušuješ pravidla serveru? "Uživateli je zakázáno verbálně napadat a pomlouvat ostatní uživatele serveru."

Tony.cs
04. 09. 2012
Dát tip
*

...dnes mi vadí ty "tvrdé rýmy"

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..o to viac ma to tesi, Jarmila ..dakujem ;)

Našla jsem si pointu a líbí*

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..neviem, co je na tom osklive - ale asi sa ta to, Diana nejak dotklo - ja som vsak rad, ze si prisla a nebola ticho - dakujem.

Diana
04. 09. 2012
Dát tip
Neposílej mi prosím už avíza

Diana
04. 09. 2012
Dát tip
Nelíbí. Laciná ošklivost.

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..mohol by som protestovat, ale na co - si citatel a mas pravo mat svoj nazor - mas pravo hodnotit - a to si ja velmi vazim, cize kazdopadne dakujem, nejapny :)

...jedna z tvých nejméně povedených*

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..vitam ta u mna, Black a dakujem (potesil si ma)

black8
04. 09. 2012
Dát tip
ano, paci*

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..dakujem, Cudla - som rad, ze si sa opat zastavil a spravil si 'pauzu' ;)

MarK.
04. 09. 2012
Dát tip
..neavizovane avi, prostrednictvom ktoreho vam zaroven prajem krasny den. ..P.S.: A nezabudnite si spravit sem tam pauzu (a to nielen na jedlo:) ..Good Luck! ;)

Čudla
04. 09. 2012
Dát tip
Jo *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru