Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

přísloví trochu jinak (44)

15. 09. 2012
13
19
1755
Autor
aleš-novák

inspirováno Kočkodanovým cyklem Příčení.

nepěla se

na té schůzi

zrovna chvála

  

než zazněly

v chodbě  kroky

kardinála


19 názorů

Kočkodan
03. 10. 2012
Dát tip
Dozil jsem se role inspirátora, ted mohu klidne zemrít. :-)

Edvin1
24. 09. 2012
Dát tip
Chudáček, oni ho pomlouvali! Jak mohli! Neplive se na ruku, jež člověka krmí!

Edvin: ano, tomu se říká "politický kohloběh"...:o) já jsem tedy tímto dílkem nesledoval žádnou hlubokou myšlenku, jen kardinála Vlka, kterého pomlouvali na schůzi české biskupské konference.

Alegna
18. 09. 2012
Dát tip
:)

Edvin1
18. 09. 2012
Dát tip
To mi připomíná schůze kterékoliv politické strany, a to kdekoliv. Tedy jak v totalitě (zase kterékoliv), tak v demokracii. Vyprávěl mi jeden kolega, člen CDU ("křesťanští" demokraté), že se na schůzi třeba dvě hodiny ostře diskutovalo o nějaké záležitosti. Když už konečně došli k nějakému společnému rozhodnutí, zjevil se Velký Šéf Helmut Kohl. Zasedl ke stolu, sežral tác obložených chlebíčků, říhl, a řekl: "Ne!" Pak se zvedl a odešel. Konsternovaní pozůstalí chvíli mlčeli, a pak odhlasovali přesný opak toho, na čem se předtím usnesli - tak, jak to Big Boss řekl. Holt, ta oslavovaná demokracie není nikde, a nejmíň v hierarchicky uspořádané katolické církvi. Pokud někdo ví o něčem lepším, než demokracie, ať mi o tom řekne.

každý kardinál může být kardiakem. Naopak to ale neplatí...

Může být kardinál kardiakem?

kardinál, na rozdíl od maršála s holí, chodí s berlí (případně i s berlou) :o)

Toscana
15. 09. 2012
Dát tip
hahaha... to nemá vadu! I to, že kardinál je šarže - jen tomu chybí ty výložky, kde by místo hvězdiček mohly být křížky. :o))) *t

řekl bych, že kardinál je šarže :o)

Čudla
15. 09. 2012
Dát tip
/*

baaba
15. 09. 2012
Dát tip
...nedošlo mi, že to maj doživotně. Skoro jak v parlamentu :c))) A vůbec ...je kardinál funkce, nebo titul, anebo po církevnicku vyčuraně obojí...?

zvlčení je správná odpověď :o)

baaba
15. 09. 2012
Dát tip
:c))) ...to je možný, znám jen jednoho. Náboženství jsme neměli, tak jsem trochu zvlčil, no :c)

jen jestli baaba není o jednoho kardinála vedle :o)

Ferry
15. 09. 2012
Dát tip
zde boduje i baaba :)

Or
15. 09. 2012
Dát tip
:) T.

baaba
15. 09. 2012
Dát tip
...pěkně jsi to vydeDUKOval :c)

Diana
15. 09. 2012
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru