Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

52. VÍKEND

20. 09. 2012
29
37
1686

 

Ano Anno,


 

všechno je při starém, jen včera tu byla sousedka z přízemí a ptala se, kdy budeš doma. Říkal jsem, že chodíš později a ona říkala, to já dávno spím. Upekl jsem makové koláče s posypkou k nedělnímu kakau a doplnil potraviny. Kávu ještě máme. Ranní ti třikrát zpěním v džezvě, ztlumím hořák. Nakonec zbude sladký lógr, jako v tvém hrníčku, než jsem s ním praštil o lino. Říkalas, že to ti vadí ze všeho nejméně. Taky jsem vypral záclony a v ložnici nekouřím. Večery po seriálu trávím napouštěním vany, přidám olejíček z pravých mandlí, předloktím kontroluju teplotu, nezamykám. Mám strach, kdyby se něco stalo. Potom se jdu podívat a když tam nejsi, vlezu do polostudené pěny, je mi fajn. Šetřím vodu a tvá špína mi nevadí. Zapálím vonnou tyčinku, až vyvoní, hodím na sebe župan, vlezu pod deku od ťamanů. Nevěřila bys, tvá vůně je všude, hořkosladce mandlová. Jo, a dal jsem peníze jinam, do dózy po mamince, zabalil do cíchy. Je v prádelníku.

Chlebíčky nachystám do lednice, šampáňo už je připravené. Dvě láhve, abych se neožral. Prohlédneme si naše fotky a pak … jestli budeš chtít, a ty budeš, bude všechno jako dřív. Teď zrovna píšu dopis, nechám ho opřený o vázičku, protože ještě musím koupit květinu a vymyslet dárek, mám narozky, však víš. Kdybys přišla o něco dřív, můžeš pustit telku. Magič raději ne, často se ti podaří něco umazat. Už jsem ti odpustil, ty moje nešiko, ale nevím, kolikrát to ještě zvládnu. Jen na zrcadlo rtěnkou srdíčko a budu spěchat, zatím pa, zlato, zlatíčko. Budu se moc moc těšit.


 

P.S.

V pondělí půjdeme do bijáku, koupil jsem lístky. Vím, viděli jsme to x krát, ale Pretty Woman se neomrzí, že?


37 názorů

8hanka
17. 10. 2012
Dát tip

ja by som prisla, tomuto sa neda odolat:)

*****


jejda...mi taky připadají smradlavé :D Ď


jejdavilda
13. 10. 2012
Dát tip

netuším proč se vonným tyčinkám říka vonné*


nostalg...alespoň bych tam vyvíjel nějakou činnost ;)

Brack...jasňačka :D dík

Kapsa...Ď

nostalgik
26. 09. 2012
Dát tip
Nepřeháníš to, chlape? Alespoň v té ložnici si zapal... :o)

cece! tak nejen basne, ale i proza! TTT

Kapsa
21. 09. 2012
Dát tip
Jo.

R.L...dík,měj se

potomek...tak to nevím,zítra musím do nemocnice.Tak se tu opatrujte,všichni.

potomek...ne,bo nepřišla :) už 52.víkend :D /pochopitelně je to výplod/ Ď

Ještěr...děkuju

BB... :) a díky

tucet...já a rodiče jsme měli jen jednu teplou vanu :( Ď


BigBivoj
20. 09. 2012
Dát tip
Kdyby mi smazala nahrávku asi bych to nezvládl a praštil bych ji... prázdnou lahví od vína, té plné by byla věčná škoda.

sveřep...taky si to myslím, byla by blbá (on doufá už 52.týden:)

sveřep
20. 09. 2012
Dát tip
nééé, to nezbaští :)

kóz...ahoj,vidím,že žiješ,díky

kóza
19. 09. 2012
Dát tip
je!

Aleg...díky

Alegna
19. 09. 2012
Dát tip
:)*

Old...vždy se pozastavím nad tím,když někde,někdo,něco

Evži...někde ano :(

Dia...já nééé,to je pro radost :)))

Oldjerry
19. 09. 2012
Dát tip
Bože - smiřovačky ... od naprosté trapnosti až k neuvěřitelnému boomu nálady, kdy vše... VŠE!! se zdá být snadné.... *

Je to kouzelné. A prý to někde i takto je doopravdy.*

Diana
19. 09. 2012
Dát tip
Tys musel provést něco strašného (že to tak žehlíš) :-)*

Čudla+srozum...díky

srozumeni
19. 09. 2012
Dát tip
Super,moc krasne...***

Čudla
19. 09. 2012
Dát tip
Líbí *

:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru