Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zahrajte pochod

24. 01. 2002
1
2
1455
Autor
Lomarinka

Někdy asi přemýšlím o věcech o kterých přemýšlet nemám...

Zahrajte pochod,
buben bum a trubka tadá
a čineli znějící
a já potom, levá, pravá,
přejdu celou ulici.

 

Zahrajte pochod,
jen poberu si svoji helmu,
boty a pár rukavic.
Srdce tlukot, v uších střelbu…
Kráčím smrti vstříc.


2 názory

Lomarinka
03. 10. 2009
Dát tip
pročítám kritiky...vlastně po nich kráčím jako po cestičce... je neznámá a vede mě kdoví kam...čekáš na konci TY, a nebo aspoň nějaké rozhřešení...? Zvláštní... ...čím jsem dál, tím blíž jsi mi...

Studánka naděje Prošel jsem svět a ztrhán, v kolenou klesám - u Tvých mechem, (svěžím jak láska v jaru svém), protkaných stěn - umdlévám. - "Studánko, žízním po naději! Studánko, zdalipak máš jí dostatek, abys naplnila mou touhu?" Studánka mlčí... Skláním se nad hladinu, zrcadlo osudů již dříve takto klečících, co toužili snad jako já, též po naději. - "Studánko, zdalipak máš jí dostatek, pro mne -, pro srdce vyprahlé a duši posmutnělou?" Studánka mlčí... A tak poutník - lačnící po naději - usnul, ve víře své, že až probudí se - SVĚT BUDE KRÁSNÝ! (15. 1. 2002) tohle jsem v téže době psal já... proč lidé nedokáží mluvit o tom, co doopravdy cítí, proč o tom píšou doma po nocích? toužíme po tomtéž, avšak neumíme si naslouchat... (a po letech už je to jedno, ale tehdy!...)

Elwisek
11. 03. 2005
Dát tip
to sem kapek nepobral ale co.. moje básničky sotva chápu já sám tka je to fuk :o))

Umřít s parádou nebo bez?*t

Lomarinka
25. 01. 2002
Dát tip
Holt se někdy až moc zamýšlím nad léty dávno minulými a lidmi co v nich žili a třeba i museli zemřít.. není v tom žádná zkrytá poenta-prostě člověk co jde do války se zbytky optimismu... ale díky;o)

Gastarbajtr
25. 01. 2002
Dát tip
na druhou stranu se to jednoduše dá pochopit, smrt potká každého, tak proč o tom nepřemýšlet....

Amanda
24. 01. 2002
Dát tip
Zajimave podani ale nejak mi nevystihuje tu myslenku... nevim


Krel
24. 01. 2002
Dát tip
jo i tak se to dá...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru