Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 439 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+14 neviditelných
5 signálních obrazů do vzduchu vezdejšího
datum / id01.10.2012 / 416585Vytisknout |
autorWhitesnake
kategorieVázané veršeDalší dílo autora
témaRomantické
zobrazeno4892x
počet tipů62
v oblíbených12x
do výběru zařadilvk, Fouckault, a2a2a, atkij,
Prolog
Dýchej...
... a já budu psát.
5 signálních obrazů do vzduchu vezdejšího

 

Kreslím ti obraz fantazie

do vzduchu kreslím, do zdiva

Kreslím ho, kreslím, on však žije

jen když se nikdo nedívá

A že to není poezie?

Dýchneš-li na něj -

ožívá...

 

Kreslím ti obraz, který bije

barevnou krví zvířený

Kreslím ti obraz... než ho smyje

řeka pod tvými koleny

A že to není poezie?

Musí mít voda

kořeny?

 

Kreslím ti obraz, který prý je

krásný... ač nemá obrysy

Splétám ho z temné melodie

ze slov, co nikdo nevzkřísí

A že to není poezie?

Pak zkusím jiný -

řekni si...

 

Kreslím ti obraz entropie

v chaosu písně trojhlasé

Kreslím ti, kreslím... vítr vyje

a vlna zvolna zvedá se

A že to není poezie?

Je to snad vada

na kráse?

 

Kreslím ti obraz z euforie

že chtěl bych mnohem, mnohem víc

než jenom ústa, z kterých pije

slunce když bodá do vinic

 

A že to není poezie?

Kdo tohle říká

neví nic

 

...




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

06.06.2020 10:40:35dát kritice tiplawenderr

ještě něco nakresli ... :)           

- ale jen koukám ... :) Nevím nic.

29.05.2020 21:50:58dát kritice tipRadovan Jiří Voříšek

Dokonalá, sametová, žádný klasik by se za tohle dílo nestyděl. Když zintegruji výše napsanou kritiku, vyjde mi, že hlavním argumentem je, že je to hezké. A jestli tohle u poezie někomu vadí, je mi jej líto.

28.05.2020 13:36:12dát kritice tipatkij
redaktor poezie

... jako agátka:)

25.10.2016 18:51:341 tipů dát kritice tipagáta5

nádherná báseň... jsem ráda, že jsem ji tady vyšťourala

29.05.2014 00:22:46dát kritice tipMarkel

kráááása, moje duše jááááásáááá :-)) *

28.10.2012 23:37:46dát kritice tipMarkéta

prostě...příjemné :) od poezie sensum stricto čekám sice více, ale i verše, které nenabízejí ono tzv. "víc" mají své nezastupitelné a plnohodnotné místo. pro mne v tuto noční hodinu ***

21.10.2012 19:37:20dát kritice tipDiana

Blahopřeji k výběrům, zasloužíš si je. Znovu jsem si s potěšením vychutnala tu dokonalost slov. Jen je mi hodně líto nerudné výměny názorů, místy až pod úroveň. Myslím si, že nejúčinnější reakcí na irelevantní výpady by bylo prostě si jich nevšímat.

21.10.2012 14:20:13dát kritice tipsatanas

+

21.10.2012 08:55:29dát kritice tiprebecca13

*** T

20.10.2012 23:50:58dát kritice tipŠvédsko 1

...****

16.10.2012 17:04:04dát kritice tipkoloušek
T*
16.10.2012 13:13:46dát kritice tipLotoska

hezky čtivé i mezi řádky...díky *

08.10.2012 19:22:45dát kritice tipSafián

a2a2a2

Asi je moje představa těžko srozumitelná. Moje připomínky nemají za cíl snižovat tě. jen bych chtěl, když už to děláš, aby ses zlepšoval. V kritice bude samozřejmě vždycky existovat subjektivní hledisko, Ale to je kořením celého hodnocení, které by mělo být objektivní. Tak ale můžeš hodnotit pouze větší celek. Jen jsem chtěl upozornit na metodu.

08.10.2012 19:13:20dát kritice tipSafián

?

08.10.2012 19:11:42dát kritice tipSafián

Mimoň: To není v rozporu s tím, co říkám. Je-li server hlásnou troubou určitého směru (směrů), je to v pořádku. Jen by to měl těm ostatním dát vědět.

Umělečtí redaktoři v časopisech zveřejňovali, tedy podrobovali jisté kritice, nebo doporučovali k vydání zhusta texty, které nebyly v souladu s jejich poetikou.

Kritikové, alespoň ti přední , hodnotili rozličná díla a oceňovali je podle jejich podstaty, ne podle svých představ, jak by měla vypadat. To je ale asi dnešní době příliš vzdálené. Dnes musí každý někam patřit, jinak neexistuje.

07.10.2012 21:10:22dát kritice tipSigurrós

*

05.10.2012 21:57:13dát kritice tipMiroslawek
Safián: co už mi zbývá... navíc od Tebe ani nedostanu avízo... a redaktoři peníze ;)
05.10.2012 20:54:19dát kritice tipMax Hutar
Safián: Styl či žánr literatury nejsou totéž co názory v publicistice. Dobrý redaktor kvůli pestrosti diskuse překousne názor, se kterým se neztotožňuje. Ale názor uměleckého redaktora (jakožto redaktora) se selekcí děl teprve projevuje. Kdyby se měl projevovat jakožto pluralitní, nemohli bychom v práci toho či onoho redaktora nikdy vysledovat nějakou linii. Nemohli bychom mu ani názorově oponovat.
05.10.2012 19:13:30dát kritice tipa2a2a
Safián,

nic ve zlém, ale zřejmě ti neumím porozumět. Jistěže nejsem kritikem ve smyslu, jak to zde někteří nerealisticky vyžadují, ale v každém případě a učinil jsem tak vícekrát, hodnotím bez ohledu na své preference, pokud mám dojem, že ten text mne zaujme třeba svébytností, nápaditostí, apod. A když je navíc podle mé žánrové preference, pak to zmíním. Zrovna vázaný verš mi sedí méně než volný a zrovna tato má kritika, myslím si, je odosobněna a poctivá, pokud ovšem na to stačily mé síly. A nemyslíš, že jakási rádoby objektivní kritika nejspíše existuje jen vzácně, zda vůbec? Proto více věřím na širší škálu poctivě míněných, třeba preferenčně zabarvených názorů, neboť asi poskytnou objektivnější obrázek o tom, koho a jak text oslovuje.
05.10.2012 13:57:31dát kritice tipSafián
a2a2a2
Špatně jsi to pochopil. Já netvrdil, že se nesnažíš autora pochopit, já tvrdil a tvrdím, že ve své kritice nehodnotíš z pozice kritika,tedy odosobněně, ale z pozice autora, metodou: jak bych to udělal já. To vidím jako nesprávné, jako zásadu, kterou je potřeba změnit, má-li se kritika poezie, nejen ta servrová, něčeho dopracovat.
05.10.2012 13:45:43dát kritice tipSafián
Proč by to měl dělat? Protože je to obsahem profese redaktora. Redaktor musí umět objektivně zhodnotit i věci, které mu nesedí. Musí se umět odosobnit. Kdyby to tak nebylo, kolik pěkných knih by nikdy nevyšlo, kolik skvělých, dokonce i těch nejlepších, autorů by zůstalo nepoznáno? Těch, co jsou toho schopni, je tu,obávám se, velmi málo, pokud vůbec. Koneckonců v literárních časopisech, alespoň co se týká poezie, to není lepší.
04.10.2012 19:28:55dát kritice tipMax Hutar
Safián: Redaktorů je dost na to, abychom nikdo nepanikařili nad tím, že by snad mezi nimi byla nějaká shoda názorů na poezii. Tato x-hlavá saň, kterou je redakce, má podle mě víc náhledů na poezii, než na které mnozí uživatelé zde dokážou sami pomyslet.

Ve výběru pak má být to, co tam redakce dá. Pokud bude tyto výběry (a nejen je) provázet erudovanou kritikou, máme důvod k radosti. V opačném (a nejen v tom) případě je naší krásnou možností vést s redaktory věcnou diskusi a vůbec kritizovat díla na vlastní pěst.

Nevím, jak by někdo měl oceňovat věci, co jsou proti jeho srsti. A proč by to měl dělat.
04.10.2012 17:52:11dát kritice tipa2a2a
Safián,
v zásadě je správné, že máš svůj názor a že tak autor i další mají zpětnou vazbu. Křivdíš mi však, když uvádíš, že nemám snahu autora pochopit. A už vůbec nevytrhávám obrazy, ale naopak, snažím si je dávat do kontextu celé básně, jak na mně působí a třeba s tou zdí si myslím,že je to tak, jak jsem napsal. Nicméně nepolemizuji o tom, že můj názor může být menšinový či zcela okrajový. prostě a jednoduše, neměli bychom hodnotit jiné kritiky-čtenáře ve smyslu, zda něco pochopili či učinili správně, je to stejně subjektivní a nepodložené, hodnoťme a polemizujme o básni, její formě, sdělnosti, atd.
04.10.2012 14:46:36dát kritice tipSafián
Zdá se mi, že hodnocení a2a2a vychází z principu, jak by to udělal on, ne ze snahy pochopit, co chtěl autor. Z toho vyplývá i vytrhávání a hodnocení jednotlivých obrazů, které mi samo o sobě jako princip připadá nemístné. Možná by se dalo ospravedlnit u ryze metaforické básně, ale zde? Hodnocení "správnosti" a "váhy" jednotlivých obrazů je také velmi subjektivní. Co kritik považuje za slabé, může se jinému zdát silné (např. zeď.
04.10.2012 14:36:39dát kritice tipSafián
Mimoň: Co má být ve výběru? Záleží na zaměření servru. Je-li hlásnou troubou určitých názorů na poezii, pak bude výběr omezen. Chce-li být platformou pro všechny, pak by měl umět ocenit i věci, které jsou výběrčím proti srsti.
04.10.2012 14:31:27dát kritice tipSafián
Miroslawek: jsi samá roztomilost.
04.10.2012 09:54:30dát kritice tipJakub Němeček
No co, je to v Aréně takže žádný ciráty: tohle není poezie. Je to jen hezká rýmovačka. Chápu, že se může líbit holkám.
04.10.2012 09:00:56dát kritice tipJuliana
Poetické*
03.10.2012 20:30:45dát kritice tipblboun nejapný
...fajn*
03.10.2012 17:47:31dát kritice tipKlubkoRedaktorůSyčí
No koukám že se ti na výběrech vyrazila tvoje hrozba nepřátelstvím. :-)
03.10.2012 11:15:51dát kritice tipJeštěrčí král
pěkné*
03.10.2012 10:23:45dát kritice tipImpresse
moc pěkné*
03.10.2012 00:05:39dát kritice tipgringoo
Velmi, velmi povedená pro mně,krásně se četla na hlas... ač chápu že tuto pochvalu ode mne považuješ za bezvýznamnou.
02.10.2012 21:05:34dát kritice tipnechápu
jo, je opravdu dobrá, taková "nevypocená" - tak píše talent:)

*
02.10.2012 20:40:33dát kritice tipdadíková
*
02.10.2012 20:09:06dát kritice tipa2a2a
Báseň skutečně patří k těm dobrým písmáckým vázaným veršům a má několik hezkých míst, např.:

...on však žije
jen když se nikdo nedívá...

...než ho smyje
řeka pod tvými koleny...

... Kreslím ti obraz, který prý je
krásný... ač nemá obrysy...

Na druhou stranu má i místa, kde když se řekne "A", má se říci "B", např. hned v první sloce
píšeš ...do vzduchu kreslím... což je hezká souvislost s fantaziíí, je to asociativní obraz, ale hned napíšeš ...do zdiva... a zde se mi to najednou zdá jako nelogická zábrana fantazie a působí dojmem účelového slova ...do zdiva - nedívá.

Jiný příklad ...barevná krev..., krev sama o sobě je silný a řekl bych že absolutní obraz, který nepotřebuje pro mne spíše znevažující slovo či naprosto zbytečné ...barevná.

Předposlední sloka je nejslabším místem, vinice a slunce a ústa, příliš zaběhané pojmy bez nápaditého či téměř žádného kontextu, navíc v závěru, který by měl být nějakou gradující částí, jestliže jsi už zvolil delší text, působí spíše jako protažení za každou cenu.

Přesto se četla dobře, a až na několik malinko účelově dosazených slov do rýmu působí provázanost uvolněně a forma jakéhosi dialogu se čtenářem, kladením otázek a odpovědí ji posouvá k přirozenému vyjadřování.

Za tyto klady výběr.
02.10.2012 17:45:091 tipů dát kritice tipaleš-novák
Miroslawku, řekl bych že zrovna v tomto případě je ten Šaldův citát poněkud nemístný. To, že je v textu použito slovo poezie, ještě neznamená, že dílo je o poezii jako takové.
02.10.2012 17:43:28dát kritice tipOldjerry
korektor
Píšeš dobře, Hade, ale máš blbé, netolerantní šprky. Jsi totiž přesvědčený o své dokonalosti a básníka přece zdobí skromnost (:-D. To je ten rozdíl, který tě pošťuchuje k těm debilním invektivám. Já si píšu pro radost a za těch sedm let, co tu jsem, jsem se naučil na hloupé žgryndy házet bobek. Já vím, že tě to nezajímá, ale mně zase nebaví ti psát. Jen proto jsem udělal výjimku, abych ti dal vědět, že na tvé kydy dlabu. Ahoj, najdi si černou hadici, budete mít štráfatý žížaly (:-D
02.10.2012 17:40:27dát kritice tipMax Hutar
Hlavně, že se sám označíš za vzdělaného člověka:-D.

No nic, už mě nudíš, tohle je ubohý. Čau
02.10.2012 17:24:54dát kritice tipWhitesnake
fuuuuuckkkk you....
02.10.2012 17:04:06dát kritice tipMax Hutar
No počkej jak to, co já na to? Neříkal jsi nuff said a děkuju za zastavení?

Ty máš se mnou fakt asi nějakej problém. Přestaň furt kličkovat a mluv na rovinu.
02.10.2012 16:57:13dát kritice tipWhitesnake
Mimoni a ještě by to chtělo příkrou otázku Fouckaultovi, že rovněž nepozná bezduchou říkánku od poezie. Věř, že je to první Výběr od něj. Co ty na to?
02.10.2012 16:53:01dát kritice tipWhitesnake
Miroslawek: Šaldu přísámbu nemám načteného, nastudováného tím méně, ale tohle je, beze vší škodolibosti, reflexe jako hrom. M... vždycky jsem měl o FXŠ povědomí, že to byl vždycky "unsung hero" české poezie a tohle mi to dotvrzuje. Proto i ta tvoje noticka o slepici a pukavci, věř, že se bavíš se vzdělaným člověkem :---) Sám jsem celý život hudební publicista a už jsem si vyslechl tisíckrát reakci, že nemám kritizovat, když jsem nevydal deska a na kytaru nehraji alespoň jako Blackmore... M, díky
02.10.2012 16:48:28dát kritice tipvk
redaktor poezie
Mimoň:
Sú to podľa mňa dobré verše.
A z viazaných sú v poslednej dobe jedny z najlepších, ale nejde len o ocenenie formálnej stránky.
02.10.2012 16:45:41dát kritice tipMiroslawek
Ačkoli jsem se snažil držet zpátky, vidím, že se můj příspěvek stal osou polarizace slibně se rozvíjející diskuze.

Aby bylo jasné, kdo s čím souhlasí a nebo nikoli, nezbývá mi než připojit onen původně zamlčený citát.

"A můj Bože, zase ty diškursy o umění, při nichž tě přepadá břichabol. Myslím, že literátu, který dělá dnes literaturu o literatuře, básníku, který dělá poesii z rozumování o poesii, měl by se vyříznout jazyk nebo měla by se utít ruka. Raději ho živit na obecní útraty jako tvora bezpomocného, ale i neškodného, než nechat řádit takového škůdce mezi nevinným lidem čtoucím."

(F. X. Šalda, Literatura druhého a třetího nálevu, celý text pro zájemce k nahlédnutí na http://miroslawek.sweb.cz/moje/96893.html)

Nakolik jsou ona slova případná ve vztahu k Whitesnakeově textu nebo k Holanově Noci s Hamletem, ponechávám na posouzení každého jednotlivého písmáckého soudruha. Osobně jsem měl důvody, proč jsem jej zde zmínil, ale neužil.
02.10.2012 16:42:58dát kritice tipWhitesnake
Mimoni, napsal jsem jasně, že s tím dokážeš žít, nuff said. A buď co nejvíce kryptický a méně kritický, to mě potěší. Snad příště.
02.10.2012 16:39:28dát kritice tipMax Hutar
No, to s těmi dobrými vázanými verši by zasloužilo ještě asi malé vysvětlení, nevím, jestli nejsem moc kryptický: Mám pocit, jako by se vk neptal "Jsou toto dobré verše?" ale "Jsou toto dobré vázané verše?". Nechceme přece ve výběru nejlepších verších mít zastoupeny všechny druhy poezie, to by bylo přece strašně zkostnatělé.

Whitesnaku, ujišťuju tě, že já s tím dovedu žít. Jestli ti ale moje kritika evokuje, že ne, tak pak spíš ty neumíš žít s ní. Není v ní totiž nic osobního.
02.10.2012 16:23:51dát kritice tipWhitesnake
ech, Mimoni, jsem tak rád, že zde někdo dokáže jasně oddělit dobré vázané verše od těch pouze dobrých. Za Seiferta pocten nejsem, můj guru je jiného kalibru - KK. A naprostý souhlas s nošením dříví do lesa... já to jinak neumím, tedy - neumím obrátit vektor tak, aby to bylo inspirativní a přínosné: z lesa prostě dřevo nenosím. A to nejsem ani zelená hlava, ani básník. Co bys řekl na to, že jsem "říkač"... můžeš s tím žít? Jsem přesvědčen, že ano :--) Díky za zastavení
02.10.2012 16:16:00dát kritice tipMax Hutar
Repetitivnost a striktně vázaný verš mě ukolébávají až ke spánku, ve kterém mám problémy zaznamenat vůbec to, co se s každou jednotlivou slokou mění.

Připomíná mi to onu dětskou říkačku:

"Povídám povídám pohádku,
že pes přeskočil hromádku.
Povídám, povídám druhou,
že tekla voda struhou,
povídám povídám třetí,
že spaly na peci děti,
a když se vyspaly,
kus chleba dostaly."

Stejně jako v této říkačce není v Pěti signálních obrazech nic nového - jestli se správně pamatuji, říkačku používali dospělí, když jsem na nich chtěl pohádku a oni mě chtěli odbýt. To funguje i zde.

Sametovostí výrazu a oním filigránovitým veršem mi to připomíná hodně Seiferta (např. Jaro, sbohem). Skutečně nošení dříví do lesa české slovesnosti.

Přidám pak ještě souhlas s Miroslawkem: Psaní o psaní je snad ještě horší než psaní o právě probíhajících ročních dobách.

vk: Chápu to správně, že ve výběru mají být zastoupeny dobré vázané a volné verše, a ne dobré verše?
02.10.2012 15:57:09dát kritice tipMiroslawek
Safián: A proč neochotu? Já bych se nebál říct přímo nechuť.

A abych nezapomněl - aby ses mohl řídit mou radou, musel bych ti nejprve nějakou udělit. Jenže v tom je ta potíž, dospěl jsem totiž k závěru, že si to nezasloužíš ;D
02.10.2012 15:11:32dát kritice tipSafián
?
02.10.2012 15:10:40dát kritice tipSafián
Pan (paní) AH nám sdělil, že je báseň o fous lepší, než ta předchozí. Zapomněl nám ovšem vysvětlit, co je podle něj dobré co špatné. Takže: zase vím prd.
02.10.2012 15:06:39dát kritice tipSafián
Rád bych se řídil Miroslawkovou (Šaldovou) radou.
Kde ale najít řiť, do které bych nacpal Noc s Hamletem a řadu dalších Holanových básní, když je autor už mrtev? Já v této radě vidím jen neochotu zdejších "zavedených kritiků" opravdu se zabývat tím, co čtou. A zhodnotit to podle jasných kritérií.
02.10.2012 13:50:19dát kritice tipWhitesnake
Měl jsem dojem, že jsem avízo dával... omluva, skutečně není mým stylem obracet se na komentátora za jeho zády.

Pokud tedy mírná pochvala, pak tedy... pěkně děkuji :--))

PS. u tebe konkrétně mě někdy velmi mrzí, že máš o sobě, jako o autorovi, přehnané mínění. Subjektivně u drtivé většiny tvých pokusů o vázaný verš rovněž nezvladatelně usínám.
Jsme opravdu každý jiný (autor)a tak je to ok. Již bez nechutných výpadů. Inu, dospěl jsem, kýho šlaka...
02.10.2012 13:43:44dát kritice tipMiroslawek
Jestli jsem byl 1/M míněn já, nedostal jsem avízo... a bylo to míněno jako mírná pochvala v rámci možností daných mi textem i vezdejším prostorem, ne jako urážka. I když prvoplánově neurážím nikdy, minimálně onen zmiňovaný citát bych si v takovém případě neodpustil ;)

Obecná poznámka k argumentaci v tvé reakci na A.H. - člověk nemusí být slepice, aby poznal pukavec.
02.10.2012 10:34:40dát kritice tipMarys
parádne. Pútavé, čitateľné, rytmicky skvelo zvládnuté.
02.10.2012 08:42:37dát kritice tipWhitesnake
A.H. o lacinosti a kvalitě mi něco píše ten který stvořil takovou hrůzu jako "Zpráva o počasí", to je opravdu gól, že tě hanba nefackuje, redaktore :--)))
02.10.2012 08:39:42dát kritice tipWhitesnake
vk ... VELKÁ OMLUVA... již hůře vidím... popletl jsem vk a A.H.

promiň
02.10.2012 08:38:24dát kritice tipWhitesnake
1/M, díky za zastávku... myslel jsem si, že už jsme se přestali urážet, ale zkousnu to, co se dá dělat

2/ vk, ty jsi ale srágora, něco napíšeš a pak to zneguješ. Apropos, piš radši ty, ať se konečně vypíšeš
01.10.2012 23:53:53dát kritice tipA.H.
korektor
Mě vždycky zamrzí, když je text postaven na laciném fóru. Tentokrát se musím připojit k Miroslawkovi, ačkoli nerad! Tahle veršovánka je sice o vous lepší než ta předchozí (z pohledu čtenáře, z tvého je spíš následující), ale stejně... Piš dál, nebát se vlka nic.
01.10.2012 22:59:22dát kritice tipMiroslawek
měl bych tady pěkný Šaldův citát, kam si má své výtvory strčit ten, kdo píše poezii o poezii a jejím psaní... ovšem po přečtení okolostojičných příspěvků jiných autorů si jej nechám na lepší příležitost
01.10.2012 20:20:15dát kritice tipČudla
Pravdu máš. *
01.10.2012 20:13:18dát kritice tipaleš-novák
nemá chybu.
01.10.2012 20:09:42dát kritice tipvk
redaktor poezie
pripomenulo Havrana, najlepšie rýmované v poslednej dobe
01.10.2012 19:29:18dát kritice tipMůra73
redaktor poezie
je potěšení tohle číst, i po dočtení ten pocit zůstává...
01.10.2012 18:59:36dát kritice tipRichard Hrob
Tohle prostě nemá chybu. Je vidět že to skutečně ovládáš. Líbí. Tipuji/*
01.10.2012 18:41:49dát kritice tipDiana
Pro mne bylo těch pět obrazů málo, tak se mi líbily! Všech zmíněných prostředků jsi vkusně a inteligentně využil. Máš pravdu, výrazně tíhnu k vázanému verši, zejména když rýmy jsou chytré, neobvyklé, nečekané. A to ty umíš! Bylo by hezké se o tom dozvědět víc. Tak snad někdy ... :-)
01.10.2012 18:40:18dát kritice tipPetr.II
jo! .... *
01.10.2012 17:18:04dát kritice tipWhitesnake
lady Di, moc děkuji za tvou dlouhotrvající přízeň, jsem rád, že ti vázaný verš přináší radost. Ono ovšem (to samozřejmě víš) nezáleží na to, jak rýmovat, ale CO a KDY rýmovat, tedy filigránské metrum a v tomto případě i kouzlo repetice, tedy sugestivní outra ve verších - něco jiného, než v sonetech, ale stejně intenzivního. Rád bych si s tebou někdy o vázaném verši promluvil. Díky za to, že čteš tak pozorně (ne jen významové triky, ale i formální)... promin za preklepy :--)))
01.10.2012 17:09:31dát kritice tipsrozumeni
Krása...***
01.10.2012 17:04:41dát kritice tipGarth
moc pěkný .)
01.10.2012 17:00:50dát kritice tipruprecht
Pěkně se to čte. A že to není poezie? Je to snad vada na kráse? :)
01.10.2012 16:30:49dát kritice tipWhitesnake
PŠD, dobrej komentář, fakt dobrej :-)
01.10.2012 16:25:19dát kritice tipBridget
pěkné
01.10.2012 15:43:44dát kritice tipbaaba
...mňam*
01.10.2012 15:27:22dát kritice tipLalulá
ohó, že by báseň na písmáku? :)) ne,vážně, já bych se teda obešla bez některých rýmů a taky bych to snesla kratší, ale udržel jsi mou pozornost, což se na takové ploše ne každému daří :)
01.10.2012 15:10:10dát kritice tipKvětoň Zahájský
Skvěle vymalováno (řečeno obrazně).
01.10.2012 14:59:01dát kritice tippotomekšibeničníhodítěte
Tak jsem si zase jednou početl pěknou poezii; a tvrdím to ne proto, že bys mohl říci - neví nic:)
01.10.2012 13:54:58smazaný uživatel
smazaný uživatel
01.10.2012 13:37:10dát kritice tipWhitesnake
Moc díky, děvčata
01.10.2012 13:36:25dát kritice tipDiana
Pro mne úchvatné! Přesně to, co si pod krásnou poezií představuji. Všechno dokonalé: nápad, nálada, obrazy, forma. Smekám a dávám si do oblíbených.*************************************
01.10.2012 13:24:23dát kritice tipmarcela.m.
Fakt krásne***
01.10.2012 13:21:26dát kritice tipOr
korektor
Nádherné. Chtěla bych, aby mi někdo napsal takovou báseň... Šla bych do kolen.


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.