Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

neuctivá úvaha

01. 10. 2012
18
25
1983
Autor
aleš-novák

ještě než

odejde ze scény

vězte:

president je střelený!


25 názorů

LV
13. 01. 2013
Dát tip

len aby zase po  nom nepomenovali letisko : kenedy, havel ...


VH64
07. 10. 2012
Dát tip
A myslíš, že odejde?

Juliana
04. 10. 2012
Dát tip
*

ještě bych chtěl upozornit, že zasažena byla jen ruka hlavy. S tátu. Kočkodan: bum-bum / Plumbum je dobré :o)

dyť si jenom hrají...

Whitesnake
02. 10. 2012
Dát tip
opět bravura

Alegna
02. 10. 2012
Dát tip
:( nejen prezident

Toscana
02. 10. 2012
Dát tip
Mně se nejvíc líbila ta ochranka, co vypadala jak po obrně a lobotomii současně. Docela dobře to vystihuje toto: "Pozor, na třech hodinách někdo na Vaška vytáhl pistoli." "Rychle, skoč před něj!" "Proč já? Skoč tam ty." "Skoč tam ty, já mám nižší plat." "Já nikam... Hele dobrý, je jen plastová." :-)) *t

srozumeni
02. 10. 2012
Dát tip
***

Kočkodan
02. 10. 2012
Dát tip
Pavel se „proslavil“ urcite notne, k Vaskovi prikrocil z obcanu davu, zahájil palbu na státu hlavu, pistole delala bum, bum, bum, nastestí nedoslo na Plumbum, strelec to provedl umelohmotne. Po trech týdnech dovolené na rodné hrudce se vracím do kolektivu a varuji nejen Alese – zase vám do toho budu kafrat. :-) (Ted se mi zdá, jako bych rým bum – Plumbum na Písmáku jiz nekde cetl. Pokud mám pravdu, tak se omlouvám, ale treba jsem opravdu geniální...)

Smáli jsme se. Je to neúcta k hlavě státu? Ne. To se může stát nejenom u nás. :-)

snake_01
01. 10. 2012
Dát tip
SEDM KULÍ - JAKO V SARAJEVU

Čudla
01. 10. 2012
Dát tip
Tak to jo, to je fakt.

ale oficiálně to platí teprv od pátku :o)

Čudla
01. 10. 2012
Dát tip
Ale to my víme už dávno... *

Petr.II
01. 10. 2012
Dát tip
D: .. někomu to trvá déle.."důležitost" dorazila až při opouštění špitálu (= při tvorbě velblouda) :) a-n: od kdy se zloději označují za "sběratele"? :)

ano: na sběratele kuličkových per stačí použít kuličkový kvér (jak jsem se dočetl v jednom z vtipů k tématu...)

Diana
01. 10. 2012
Dát tip
To je sice pravda, ale u nás v Kocourkově nic není "normální"

Moje babička by řekla: No, jaký pán, takový krám, že.

každý normální president by okamžitě ukončil program a za zpřísněných bezpečnostních opatření odjel...

Diana
01. 10. 2012
Dát tip
Petr - no někdo by byl hysterický, ukončil by program, byl by "důležitý" (což bych zrovna zde očekávala) atd. K ničemu z toho ale nedošlo.

Petr.II
01. 10. 2012
Dát tip
D: s nadhledem? ... sem si nevšim ... * A: teď už zdokladováno :)

Diana
01. 10. 2012
Dát tip
No ale vzal to s nadhledem, musím nerada uznat... :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru