Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POHLAVÍ PONORKY pokračování

02. 10. 2012
19
34
1568

 

…..... a už je to tady, máme celkem bezvýznamné pondělí opakovaných odběrů. Píchnutí do prstu, bronchoskopie, vypouštění obsahu plic a přiblblé otázky typu, ještě máte průjem? Asi nejsem Bůh, ten stvořil člověka šestý den a já za deset dnů ani normální hovno. Jiné prášky nemají. Patologie dělá co může, ale hledej jehlu v kupce sena. Je tam, ale kde? No, snad další kus mne jim pomůže.

Je to celé nějaké upršené. Doktoři s deštníkem vypadají směšně a sanitky, pokud houkají, tak je ještě naděje. Nervózně počítám cigarety, co kdyby náhodou jel kolem a zastavil se na kus řeči o životě. Nejel. V poledne se neumírá, nebo má přestávku na oběd. Z "plícárny" se ozývá příšerný kašel, přecházející v kvičení špatně zabitého prasete. Alespoň mohli zavřít okno, když mu neumí pomoci. Přesunul jsem se na zastávku mezi sestry, takovou tu autobusovou, kde nějaký vtipálek vylepil jízdní řád tramvaje číslo tři, z náměstí ke mně domů. Jediné místo pro hromadu kuřáků na kilometru čtverečním. Než jsem stačil pozdravit, byl jsem pozdraven. Á, někdo zas něco nedomyslel. Větřík, déšť, lavička je mokrá. Když odešly a štěbetání ustalo, zase jsem ho slyšel. Ten zvuk z videa znásilňovaných těhotných Chorvatek srbskými vojáky. Ty co se líbily, nebo byly těhotné, měly štěstí. Rozstříleli jim břicho zevnitř, některé starší však bylo slyšet na kůlu i po setmění.

Tak ještě jednu nepovolenou a budu muset jet rychleji. Za hoďku "oblbovák" přestane zabírat, trochu si užiju ….....


34 názorů


Stavák...Ď


Stavák
08. 10. 2012
Dát tip

tohle byly jesličky

*


VH64,,,v poho


VH64
07. 10. 2012
Dát tip
A sakra...

WH64,,,já už bohužel ne, Nějak jen dopíšu toto téma, místo deníčku.


VH64
07. 10. 2012
Dát tip
Rádo se stalo. Pokud už dávno nejsi v obraze, koukni k Jakubovi Němečkovi, Ponorka, možná sesypaná dohromady, by nebyla bez šance. Šel bys do toho?

WH64...ĎĎ


VH64
07. 10. 2012
Dát tip
*

Kapsa...moc díky

Kapsa
04. 10. 2012
Dát tip
Líbí.

Evži...díky

Realita bývá velmi krutá. Pokud není vlastní, nemohu říkat, že to znám a chápu. Držím palce.*

Juno...já jsem rád připravený ;)

Aleg+Tony...děkuju

Juno...konec není brr.Je odporný,nelidský,zvrhlý a částečně nepochopitelný.Můžu ti říct,že to byl nejhnusnější odvysílaný dokument,který jsem kdy zhlédl. Jsem rád,jinak bych tomu asi nevěřil.

Bivoji...dík

Tony.cs
02. 10. 2012
Dát tip
*

Alegna
02. 10. 2012
Dát tip
T***

BigBivoj
02. 10. 2012
Dát tip
síla reality...

Čudl...díky

marce.m+gabi...holky Ď

potomek...ber to jako kontakt s realitou, pokračování ještě bude...dík

gabi
02. 10. 2012
Dát tip
...* hm..."Jen tak pro radost"

marcela.m.
02. 10. 2012
Dát tip
***

Čudla
02. 10. 2012
Dát tip
Jo *

srozum...dík

srozumeni
02. 10. 2012
Dát tip
******

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru