Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Steny vedeli...

Výběr: Bix
28. 01. 2002
6
0
1996
Autor
Mythus

...Svetluške (b: nápoveda: nájdeš sa pod nevinnosťou)

Steny vedeli, že ľudia zostanú sami.

Vedeli a šepkali.

O ľuďoch, prosbách, ich snoch.

Tých iných, rozdrobených,

tých, ktoré nepoznáš, tých nedonosených.

Bol to šepot, jeden zo státisíca.

 

Zamaskovaný svet ako nedonosený plod,

nedobehneš hlasy

len rozbehneš, stagnuješ, upadáš,

rozbehneš, stagnuješ, upadáš,

rozbehneš...

si to ešte stále ty?

 

Možno steny zrútia sa dnes,

či zajtra.

To je jedno- hovorili pravdu.

Vraj príde ticho, pred ktorým neunikne ani šum,

ucítiš vôňu čučoriedkového koláča pod snehom.

Dozreli sme pre novú etapu,

pre smrť... či pre život?


Bix
26. 02. 2002
Dát tip
Rado sa stalo, braček...

Bix
25. 02. 2002
Dát tip
neviem, nejako este viac, ako predtym...

Mythus
25. 02. 2002
Dát tip
-aj ja mám také pocity pri Bledom popoludní (a pri iných keď sa hrabem v tvojich straých veciach...ono, ten sloh (tvoja práca do školy) sa mi páčil nadmerne! bol úžasný!) to ma prekvapuješ! :) hihi ďakujem, Ľubí... :D (od ucha k uchu!) denis

hermit
31. 01. 2002
Dát tip
tip

Ribi
30. 01. 2002
Dát tip
až dozrieme ... vyjdeme do ulíc ... z nedokonalých ulít ... ako piesiok keď sa obráti

Astalavista
29. 01. 2002
Dát tip
....a co jsi čekal, za takový parádní dílko :))))*.

Pepo
28. 01. 2002
Dát tip
Čučoriedkový koláč ako niečo, na čo sa možno tešiť, sneh sa topí; a potom sme tu viacerí a delíme sa o spoločnú radosť. Nová etapa. Nie, posledný verš nie. Dozrievanie v bolesti, ktorá je vždy iba život.

Astalavista
28. 01. 2002
Dát tip
Moc pěkný obrazy!!* :)

Naso
28. 01. 2002
Dát tip
sami!!!! - ináč krásne rozozvučanie mladého poeta! Dozrel pre novú etapu! T.

Krel
28. 01. 2002
Dát tip
!*

Mythus
28. 01. 2002
Dát tip
Pepo: ...sneh ako bariéra...čučoriedkový koláč je sladký a voňavý a hlavne fialový....jeho farba pomaly presiakne cez sneh...zafarbí ho...rozvoňia ho...je to skrytá túžba...je to priateľstvo...je to pomoc...je to život...neviem, je to všetko pozitívne, čo ťa napadne.... Naso: už som to popravil....fakt prichádza nová etapa...budem sa snažiť! Bix: viď Naso.... Krel: tvoja "kritika" ma vždy poteší Astalavista: teeeda, to som nečakal...

Krel
28. 01. 2002
Dát tip
je mi potěšením..:-))

Bix
25. 01. 2002
Dát tip
Bracek, vies je velmi dobre, ze ten cucoriedkovy kolac pod tym studenym snehom tak vonia a jeho fialova farba presakuje...dakujem za to, ze sme sa my dvaja mohli najst... A vies, mozno ked sa Ti podari prestat sa bat a vyjdes spoza tych bielych stien, ktore Ti jedine zanechaju omietku na chrbte, ked sa o ne opries, tak spoznas, ze nemusis zostavat sam a so sebou sa nemusis skryvat... Vdaka za basen, si v nej Ty...sepkas...a robis to dobre...niekedy sa da povedat malo...o to sa mysli viac...objimam...

Bix
25. 01. 2002
Dát tip
Bracek, vies je velmi dobre, ze ten cucoriedkovy kolac pod tym studenym snehom tak vonia a jeho fialova farba presakuje...dakujem za to, ze sme sa my dvaja mohli najst... A vies, mozno ked sa Ti podari prestat sa bat a vyjdes spoza tych bielych stien, ktore Ti jedine zanechaju omietku na chrbte, ked sa o ne opries, tak spoznas, ze nemusis zostavat sam a so sebou sa nemusis skryvat... Vdaka za basen, si v nej Ty...sepkas...a robis to dobre...niekedy sa da povedat malo...o to sa mysli viac...objimam...

Mythus
25. 01. 2002
Dát tip
...Poznáš tú pesničku od No- name Počkám si na zázrak? tak ten názov je z polovice pravda....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru