Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Váženému představenstvu naší vesnice

24. 10. 2012
11
17
2771
Autor
pedvo

                                          VÁŽENÉMU PŘEDSTAVENSTVU NAŠÍ VESNICE

                 Vážení páni radní.

     Dovoluji si vás upozornit, že na návsi se usadilo veliké hejno divokých hus domácích, které svým křikem neposlouchají svého majitele, protože zdivočely. Tento majitel se směje z okna mojí ženě, protože má poštípaná lýtka a pošklebuje se. Nedbá ani na domluvy, a když jsem ho praštil klackem, tak si ani nestěžoval, protože bere všechno na lehkou váhu a mě vůbec nebere vážně. Všichni občané chceme, aby ty husy vybil. On lže, že už jednu husičku snědl, ale já vím, že to není pravda, protože mu ubyla jen ta husa, kterou jsem mu snědl já, abych měl kombinaci za utrpěné příkoří. Žádám proto o přísné potrestání, protože už toho bylo dost. Vy to dobře víte, protože tam vidíte z radnice a nic neděláte. Já se nepodepíšu, protože by si ze mě zase dělal šoufky, ale jsem jeden z těch, co choděj dycky přes náves do kostela a co na ty boží místa na svejch botách nanosíme. Však pan farář povídal, že bysme se měli stydět, ale to mluvil o tom, že mu nikdo nedonese nic dobrýho k obědu, já ho znám. Taky říkal, že dřív si lidi duchovenstva víc vážili, máma mu taky nosila kachničku husičku, ať si teda veme nějakou z těch na návsi, ony jsou teď tak akorát.

                                                                                                              Neznámý dobrodinec.


17 názorů

pedvo
15. 12. 2012
Dát tip

Stavák - Dík za pochvalu. (Pozdě, ale přece.)

NePoe_ta - Já mít tu možnost, tak ty husy sežeru a pořádek by byl natotata. Dík za komentář.


NePoe_ta
14. 12. 2012
Dát tip

:) ... že bych měl vlítnout, na tu naši náves, trochu tam provětrat, udělat pořádek?  

Je to takovej text, jako přivezenej na voze. A co z vozu shozeno, to se počítá! -t-


Stavák
28. 10. 2012
Dát tip

:) moc pěkné *


pedvo
28. 10. 2012
Dát tip

píspol - Byl jsem zvědav, kdo a jestli vůbec někdo uvede správné slovo, které patří místo kombinace. Ano, právě takhle se náš stěžovatel trapně seknul. (Aby nevzniklo domnění, že jsem to popletl já.)

Ten vtip koluje v mnoha verzích. Jednu o manželech Přesličkových v opeře vykládal i Vladimír Menšík v mnohem kratším podání. Tam byl sled: Dueto, duet, duel, tunel, Tonello, a na otázku, kdo tedy zabil Desdemonu, zněla odpověď: Ňákej Přeslička, ty krávo.

Dík za komentář i za vtip

 


pedvo
25. 10. 2012
Dát tip

Aviem - Pobavilo Tě to, to je dobře.

baaba - Anonymus Ti neodpoví, je to přece neznámý dobrodinec. Já ale musím přiznat, že o způsobu doručení jsem vůbec neuvažoval. Z praktického hlediska je to vylepení asi nejvhodnější. Oceňuji Tvou iniciativu.

Oběma dík za komentáře.


baaba
25. 10. 2012
Dát tip

anonymus - tohle vyvěsili na stránkách vaší radnice? :c)))


Aviem
24. 10. 2012
Dát tip

:)))))))))) .. moc pěkné..


pedvo
24. 10. 2012
Dát tip

Zordon – Jo, je to moje parketa.

bmW – Teď nevím, jestli mluvíš o tom skvělém díle nebo o jeho autorovi.

Evženie Brambůrková – Koukáš na věc z moc hezké stránky. To se mi líbí.

Vh64 – Byl jsem v pokušení, ale nějak to bylo nad mé síly. Na kombinaci za příkoří jsem patřičně hrdý.

Všem vám děkuji za komentáře, mám z nich velikou radost. Já jsem váhal, jestli vůbec mám takovou pitomost vložit, ale vidím, že jsem dobře udělal.

 


VH64
24. 10. 2012
Dát tip

Kombinace za utrpěné příkoří ovšem také není marná...


VH64
24. 10. 2012
Dát tip

Bych v takovém psaníčku čekal (a v opravdovém nejspíš i našel) nejednu kouzelnou gramatickou chybku a mnohý prohřešek proti rodnému jazyku...


To je takové lidsky milé. Prostě jsme takoví. :-)


Zordon
24. 10. 2012
Dát tip

není nad anonymní psaní :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru