Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zimní ráno

Výběr: a2a2a
28. 10. 2012
22
23
1718
Autor
ruprecht

http://www.plutanium.cz/vzdorospolek/cs/2517-zverejnena-jmena-vitezu-9-rocniku

 

 

 

   zimní ráno

 

   rozespalou ulicí

   popojíždí kukavůz

   a neomaleně roztrubuje

   že další noc

   právě lehla popelem

   aby bylo z čeho

   vstávat


23 názorů

Petr.II
31. 10. 2012
Dát tip

*


Lotoska
31. 10. 2012
Dát tip

*


misty
30. 10. 2012
Dát tip

jeeeej...tak to uz potom cele dava zmysel :))) vdaka za jazykove okienko :)))



jejdavilda
29. 10. 2012
Dát tip

Milý kolego ruprechte, aby nedošlo k nedorozumění-já ti vítzeství přeji. Už jsem si svých 5 minut slávy užil a rád je přepustím dalším.

( stejně mi není jasné proč ten vůz nekuká)


ruprecht
29. 10. 2012
Dát tip

Kolego jejdavildo, vypadá to, jako bys měl nějaký mindrák. Jinak si neumím vysvětlit, že tady obcházíš a trousíš svoje rádobyvtípky. Aby bylo jasno, zmiňovanou soutěž jsem já nevymyslel, ani jsem ji takto vznešeně nepojmenoval. Nicméně se jednalo o její již devátý ročník a já měl to štěstí, že porota určila za vítěznou báseň právě tu moji. Například vloni vyhrál zbora, martinez byla druhá. Mám se snad stydět? Vždyť ani tobě nikdo nebrání, aby ses se svými blbůstkami v příštím ročníku ucházel o uznání. Přeji ti mnoho úspěchů :)


ruprecht
29. 10. 2012
Dát tip

Milá misty, zcela chápu, že na dalekém Slovensku se to ještě neví, ale kukavůz je jinak řečeno popelářské auto. A jistě uznáš, že to už jaksi s popelem (popolom) souvisí. Přeji pěkný zbytek dne :)


Agibail
29. 10. 2012
Dát tip

+


médea
28. 10. 2012
Dát tip

*


jejdavilda
28. 10. 2012
Dát tip

Třeba hovnocuc hořel 


misty
28. 10. 2012
Dát tip

pekny napad :))) keby este tak popol suvisel s tym hovnocucom... :)))


jejdavilda
28. 10. 2012
Dát tip

teda ne, že by to bylo tak úděsné, ale báseň roku? Kam ten svět spěje. Na druhé straně, když si představím, že by to vyhrálo dílo se Zlatého výběru tak to raděj Kukavůz


Marcela.K.
28. 10. 2012
Dát tip

Jirko, on to ale opravdu vyhrál....což mě tedy ani nepřekvapilo, protože to vím už dávno, že tenhle kluk píše skvěle.


Čudla
28. 10. 2012
Dát tip

/*


vzhledem k me fixaci na hovnocucy

T


sveřep
28. 10. 2012
Dát tip

:)


Lakrov
28. 10. 2012
Dát tip

Hezké střídání souvislostí; takové nadčasové.


ruprecht
28. 10. 2012
Dát tip

a2a2a - Dík za návštěvu. Abych se přiznal, neberu tady ty výběry a tipy nijak vážně. Používám Písmák spíš jako archiv. A ten prolog? Asi jsem trochu ješitný, prostě se chlubím :)


a2a2a
28. 10. 2012
Dát tip

tak to abych jí dal výběr. Ale doufám, že mi uvěříš, že i přes ten fórek v prologu tak činím z přesvědčení. Má to vtip a kupodivu neleká, jakkoliv by měla.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru