Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poverím mihlo sa

28. 10. 2012
7
9
1772
Autor
zvedavec

 

 

inverzia ...

 

jas  je

nad hradbami

nedostupný a vzdialený

 

zrak nedovidí na cieľ

 

palivo zhorelo

noha sa chcením nepohne

 

ochrnutie

hybernácia

 

a povetrím mihá sa              drak smrti


9 názorů

Liso
11. 01. 2013
Dát tip
:)

Oldjerry
28. 10. 2012
Dát tip

Za můj život byl už konec světa slavnostně vyhlášen šestkrát. Bude to jinak - debilní tvor jménem člověk zničí zdroje na planetě a  pak přijde ta avizovaná  katastrofa - ještě to naštěstí pár desítek let potrvá - příroda se sama umí fantasticky regenerovat, ale nelze s tím počítat navždy... mne t již zcela jistě nazastihne.


Or
28. 10. 2012
Dát tip

Jsem dnes extrémně rozcitlivělá, proto ti velmi rozumím.


Čudla
28. 10. 2012
Dát tip

Líbí. Jen mám problém s tím vzbledlým  písmem. Ale nevadí. *


zvedavec
28. 10. 2012
Dát tip

Oldjerry:

keď som bola dieťa,  obyčajná búrka ma vedela dostať do strachu zo smrti... ;) bála som sa konca sveta,keď sa zotmelo. A teraz stojíme pred avizovaným koncom sveta!!! nezľahčuj :D...ale teraz ma nejak ma ten strach z konca sveta obchádza.

Zato je mi jasné, že ten súkromný koniec sveta ma neminie. A moje depresívnejšie naladenia súvisia s počasím aj dnes.  Možno aj naladenie späté s hodnotením.

 

Vďaka za návštevu a slová :)

 


Oldjerry
28. 10. 2012
Dát tip

Ten závěr tomu dodává patetický tón, ale jinak je to inverze  i s jí vyvolanou náladou jak vystřižená...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru