Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Motivačný list pre pozíciu generálneho riaditeľa.

30. 10. 2012
1
1
2531
Autor
Slavoj

Vzor motivačného listu pre ambicióznych záujemcov.

Prihlasujem sa do výberového konanie na pozíciu generálneho riaditeľa  akejkoľvek  akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením,  príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie. S prihliadnutím na moje výnimočné schopnosti som tým najvhodnejším kandidátom. Podrobnosti bližšie uvádzam  v obsahu môjho motivačného listu.

         Som predovšetkým cieľavedomý, ctižiadostivý, akcieschopný, samostatný, čím som  jednoznačne predurčený zastávať funkciu generálneho riaditeľa akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie, vždy a všade, za každého počasia a primeraného finančného ohodnotenia.

         Schopnosti vysoko postaveného riadiaceho pracovníka sa u mňa začali prejavovať už v predškolskom veku. Na detskom ihrisku, pred naším panelákom to museli uznať všetky zaostalejšie deti. Do prvej triedy základnej školy  som nastúpil rád. S rodičovským doprovodom, a zároveň s vedomím, že raz zo mňa bude  generálny riaditeľ akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie .

         V puberte som ako prvý zo svojich spolužiakov prestal mutovať. To bola jasná známka toho, že nemám čas na zbytočne dlhé fyziologické zmeny dospievania. Ako budúci generálny riaditeľ akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie  som nemusel cez prestávky vo vyučovaní utierať školskú tabuľu , zalievať kvety ani zemepisárke  nosiť glóbus z kabinetu do našej triedy a opačne z našej triedy do kabinetu. Všetkým bolo jasné, že som predurčený na iné prednosti. Všetko nasvedčuje tomu, že práve teraz nadišiel k tomu ten pravý čas a príležitosť.

        Som pripravený zastávať  funkciu generálneho riaditeľa akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie cieľavedome, so ctižiadostivosťou, akcieschopne , samostatne a ešte aj zodpovedne. Na ďalších prednostiach sa môžeme dohodnúť dodatočne.

        V novej funkcii ma všetci môžu oslovovať skrátenou formou pán generálny. Denne vypijem tri kávy ( so smotanou a jedným cukrom),  asistentka stačí tiež jedna. Cez dovolenku nechcem byť vyrušovaný, aby som stačil načerpať čo najviac nových síl na zodpovedný výkon funkcie generálneho riaditeľa akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie.

        Verím, že moje ambície zasadnúť do kresla generálneho riaditeľa akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie, budú čo najskôr zohľadnené pri výberovom konaní na pozíciu generálneho riaditeľa akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie.

          Som presvedčený, že obsah môjho motivačného listu je dostatočne presvedčivý a že nezostane nepovšimnutý pri výberovom konaní na funkciu generálneho riaditeľa akejkoľvek akciovej spoločnosti, spoločnosti s ručením obmedzením, príspevkovej organizácie, či inej hospodárskej inštitúcie. 

 

S pozdravom Váš budúci generálny riaditeľ


1 názor

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru