Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ABRAHAM

Výběr: kafka, Wopi, Print, Lyryk
28. 01. 2002
29
1
9155

Bůh čokoládová zlatka na jazyku Bůh naděje v reinkarnačním řízení Bůh zelená alej v podzimu Bůh děvka anděl v Matiční (v epileptickém smíchu za nejbližším rohem) Bůh satyrovo svědomí Bůh zázrak třesku z neznalosti odvděku Bůh Budha s Alláhem v zápalu Člověče nezlob se!! … za nedělní školou Bůh utopený kapr ve vaně a dětský smích (všechno nejlepší!!) Bůh život na hraně hříchu a bezpráví z neznalosti (možností) Bůh úsměv po práci ambiciózní prostitutky Bůh vejce s překvapením na leasing (těsně PŘED pokladnou) Bůh lidská ruka se žrádlem nad psí miskou Bůh pokémon…- radost v dětské tváři Bůh obtěžkaná jeptiška s vykoupením a v otčenáších Bůh matka s laktační psychózou Bůh maso pod pultem konzumní společnosti Bůh psychiatr bez klíče Bůh shoda Printa s Lyrykem... :-)

Bůh Abrahamův sen...?

 

 

 


1 názor

Senyoryta
02. 05. 2007
Dát tip
>:D!!!!!!!! T!

tak brzy?? *!!

aha!! ty tu již podruhé!! *! ;-)

Print
03. 07. 2002
Dát tip
*!

Matyjustin
13. 05. 2002
Dát tip
:-)) Ť!!!

pauper
11. 02. 2002
Dát tip
Ze to ses ty, tak TIP, ale s jinymi bych se hadal :-)

se hádej... to já ráda:-)

Wopi
11. 02. 2002
Dát tip
nepije nekouří nesladí a má to tolik ráda :) (Jasná Páka)

Zaklínač
10. 02. 2002
Dát tip
- člověk se o druhého bojí - neni důvod ke starostem - neřikam že je - tak vidíš - ale stejně se o ni bojí - no jak kdo - tenhle jo - a jak vo koho - vo konstantu - a proč zrovna vo konstantu a ne třeba vo proměnnou - protože proměnná se proměňuje a tim zmate nepřítele zatimco konstanta je konstantní a líp se na ni míří když se nehejbá - vona se nehejbá? - no jenom jako chápeš? jako! vobrazně - takže vona se vobrazně nehejbá a von se proto vo ni bojí - ne! proto ne! - ale já bych se teda bál kdyby se nehejbala - no jo to jo ale řikam že se bát nemusíš - já vim že já se bát nemusim taky netvrdim že musim - tak vidíš .... atd ještě 47 stránek :)

tomu řikám žrádlo... :-)

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
tak dobrou chuť :)

danke... :-)

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
a bacha na zažívání... chce to zůstat po jídle hodinu v klidu, aby Ti nebylo špatně... a něčim zapít... :))

zase??? ...proč mi každej hlídá životosprávu? proč...? ...ne, Wopi.. víš, co udělám...? zdlábnu deset knedlíků a půjdu si zaběhat..a pak si dám čtyři lahváče..a pak jednoho pěkně silnýho turka.. a pak si půjdu lehnout... ..a just mi bude špatně...! :-))

a wokurky se šlehačkou... a tak... :-)

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
nezbývá mi, než abych se opakoval: tak dobrou chuť! :))))))))))))))))))))))))))))))))

díkyti:)

..néééééé!!!!!!! Wopi... copak mě nemáš ani tlošilililililiičku lád?? :-))))

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
ale jó holt

Wopi
10. 02. 2002
Dát tip
pche... se budu někde veřejně vodhalovat... túdle (teda vnitřně vodhalovat, že jo!) :)))))))


uranium
09. 02. 2002
Dát tip
Strašně by mě zajímalo jak by tady obstál někdo kdo třeba v čítance je. Nejste někdo z vás nějakej slavnej??? :o)) Kdyžtak mě napište zajímá mě to. PS: K.K. v čítankách nebude určitě protože má pronblém s životosprávou, čímž si ničí mozkové buňky a ztrácí možnost dalšího vývoje. Je to smutný osud nadějné autorky.

Wopi
09. 02. 2002
Dát tip
takových autorů tu bylo, co měli (i vážné) problémy s životasprávou :))) a taky je třeba V.Nezval v čítankách :)) nicméně tvůj strach chápu...

uranium??? cože...??????????????????? jakej problém??? Wopi?? ...co chápeš??

Wopi
09. 02. 2002
Dát tip
chápu, že se člověk o druhého bojí

není důvod ke starostem

Wopi
09. 02. 2002
Dát tip
neřikam že je

tomu říkám konstruktivní dialog... by měla Monty radost:-)

Wopi
09. 02. 2002
Dát tip
ty jo... eště chvilku a máme postmoderní povídku

haha...:-)

Wiki
08. 02. 2002
Dát tip
JÁ Ti povím jakej jseš a těš se, co uslyšíš !!!! :o))))

Wopi
08. 02. 2002
Dát tip
to né... to bude zkreslený optikou manželských dioptrií

;-))

Lyryk
07. 02. 2002
Dát tip
Nemysli si, že jsem to nečet :-)))

Albireo
07. 02. 2002
Dát tip
Wopi!!!

hermit
07. 02. 2002
Dát tip
Piwo!!! :-))) Wopi!!! (((-:

Wopi
07. 02. 2002
Dát tip
né... TENTOKRÁT nechci být středem pozornosti... ;-) já jen, že jsme svědky a spoluúčastníky něčeho úžasného... jak z podhoubí spousty citově zmatených deníčkových výpovědí vyrůstají díla POEZIE všude kolem... TADY!

amen

vím, co čteš:-))

Wopi
07. 02. 2002
Dát tip
řekni mi, co čteš (Konstantu) a já ti povim, jakej seš

? ... :-)

Janis
07. 02. 2002
Dát tip
[[[[[*]]]]]] ;-)))

Hm...to stojí za přečtení i zamyšlení..tip dne

Bůh je vše a nic...a i to co stojí mezi tím vše a nic :o)

Wopi
06. 02. 2002
Dát tip
pampelin, Albireo: nevím, kolik písmáků bude v čítankách (KK. třeba jo, což o to), ale tenhle Oldovo Písmák by měl (jestli existuje nějaká spravedlnost na světě) v budoucnu být uveden v každé historii české literatury, protože to JE fenomén, jaký nemá obdoby!

díky Wopi... :-)

djPes
03. 02. 2002
Dát tip
nad psí miskou mlčím...já kůň :-)

chňápu:-)

djPes: proč mlčíš, když chci aby ses smál?!

nebo mluvil...:-)

pampelin
31. 01. 2002
Dát tip
Albireo napsal do kritiky Lolity, že 2-3 Písmáci budou v čítankách.Začínám s ním souhlasit:) *!

Radost
29. 01. 2002
Dát tip
Braviss :-)) je to fakt dobry sen nebo co?

Majkika
29. 01. 2002
Dát tip
bůh, miska psího žrádla :o) Tak to by se líbilo tomu mímu čoklisku,ten totiž tu misku žrádla zbožňuje možná i víc,než mnohé náboženské sekty svého boha. *

Print
28. 01. 2002
Dát tip
A proč ne? Všechno je možné. *! a jinak................*******!!!!

djPes
28. 01. 2002
Dát tip

Pája
28. 01. 2002
Dát tip

Climaster
28. 01. 2002
Dát tip
*******

ulita
28. 01. 2002
Dát tip
ježíši to je dokonalý!!!!! nemyslím si, že by prostitutky byly ambici'ozní, ale je to fakt výborný!!!!!!!

hermit
28. 01. 2002
Dát tip
:-) (směju,se, jak ti to hezky odsejpá od ruky...)

Šílená
28. 01. 2002
Dát tip
Bůh shoda Printa s Lyrykem... :o)))))))))))) a vůbec...*

Petula
28. 01. 2002
Dát tip
Uf, tak to je Bůh pulsujícího dneška... Líbí, ale já mám "svého" klidnějšího Boha (či Bohy?) ;o) ░▒▓-_-▓▒░

Vojtek
28. 01. 2002
Dát tip
Tak to je fajn..../*/

Bříza
28. 01. 2002
Dát tip
Ty HŘÍŠNICE !!!! Psáno jest " nevezmeš jména Božího nadarmo " ... a Ty si ho tady v klidu jmenuješ ?! Marně není odděleno místo pro ženy v modlitebně páně .... ... a stejně jednou z Vás umřu milé písmáky ......

Wiki
28. 01. 2002
Dát tip
K.K.Ty jsi ale číslo !!! Je to paráda :o)) ************************

alina
28. 01. 2002
Dát tip
*

uranium
28. 01. 2002
Dát tip
Já poezii nerozumím vůbec, ale ta Tvá je jiná v tom, že zní upřímně a ne jako co njevětší pičovina, aby všichni čuměli a otevřeli hubu, jak je tomu u ostatních hojně protežovaných děl.

Krel
28. 01. 2002
Dát tip
!!!*

Stevenson
28. 01. 2002
Dát tip
hmm, velice VSECHNO, az na mnei trochu tech Bohu..*

Marigold
27. 01. 2002
Dát tip
tak toho neznám... já znám jenom toho, který Abrama dělá Abrahama a Jákoba nazývá Izraelem... Tenhleten je totiž borec:-)*!

Danny
27. 01. 2002
Dát tip
...Bůh Linuxu... btw: tip

Albireo
27. 01. 2002
Dát tip
Tohle dílo plné imaginace se nedá neotipovat. "Bůh přátelství Printa s Lyrykem" :-))))))) JohnieBass: Možná narazíš někde na to, jak se ti dva hádají v kritice u díla někoho třetího.

... odpusťte mi... anebo ne... ! :-)

Jemný
26. 01. 2002
Dát tip
*! ... to byla dlouhá cigereta ...

kafka
26. 01. 2002
Dát tip
ona je neskutečná... :)) ********! dala bych si k tomu to kafe ;-)

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
taky bych si dal jedno A TAKY ŽE DAM! :)

kafčí... : no problema :-) uleju se ze školky:-)

_kdo_jsem_
26. 01. 2002
Dát tip
no teda... prolog jsem přeskočil, páč je moc dlouhej... ale to dílo samotný - to je FAKT skvělý! asi se ho naučim nazpaměť...

_kdo_jsi_ : tak aspoň něco... ! :-))) a bude hůř...!! :-))

_kdo_jsem_
26. 01. 2002
Dát tip
už se těšim!! :)

nejsi sám...!! :-)))))

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
neni ! :)))

dyť to řikam...!!!! :-)

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
jestli to řikáš, neumim posoudit, ale pokud jo, klidně šetři hlasivky - my Tě sem neslyšíme... ale hlavní je, že to PÍŠEŠ, víš? :))

aha... takže.. asi tak: Ať žijou grafomani!! třikrát HIP HIP HURRRÁÁ... díky, zapisuju si to za uši...

Wopi
26. 01. 2002
Dát tip
ať žijem! a grafomanství za uši - to je silná forma!!

...tak zase aspoň něco...

JohnieBass
26. 01. 2002
Dát tip
Pěkné, jen jsem trochu neporozuměl konci, asi mi něco uniklo J.Bass

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru