Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nehtem ne

31. 10. 2012
11
16
2974
Autor
aleš-novák

 vysypala se mi písmenka z pytlíkové polévky, tak jsem nezaváhal a...

je tu další knížka!!!

 

 

jde o výběr z toho, co jsem letos psal na Písmáku

samizdat, 68 stran, brožovaná, ilustrovaná Milanem Zelou

k dostání pouze u mě, cena 100 kč (zahrnuje i poštovné).

kdyby jí někdo nedejbože chtěl, tak mi může poslat do zprávy poštovní adresu, případně  současně s platbou na účet 4923201001/5500 ( svou adresu můžete dát i do zprávy pro příjemce) . Knížka Vám přijde poštou. 

.pdf verzi pro čtečku zdarma zašlu na váš e-mail.

kdyby někdo chtěl i loňskou Merlotovu ženu, tak je ještě pár kousků na skladě.

 

reakce nejmenovaného čtenáře:

 

Nechte mne !
Okřikl jsem rodinu,
při čtení sbírky -
Nehtem ne


 

 


16 názorů

pro vaši informaci - pokud to náhodou nevíte: v pytlíkové polévce od Vitany jsou písmenka jen bílá, v pytlíku od Knorra jsou písmenka barevná...


LV
13. 01. 2013
Dát tip

zrovna včera som jeden taký napísal : Smutné deti - dedo im zjedol abecedu - z písmenkovej polievky, podla tej riekanky


díky :o)


Zuzulinka
04. 12. 2012
Dát tip

gratulace, mně tento počin zcela unikl:)...tak opožeděně...*


jejdavilda
04. 11. 2012
Dát tip

jen tak dál*


Prima, Aleši, už mi vyhládlo a polívka je grunt, natož zahuštěná těma správně poskládanýma písmenkama. Gratuluju!   :-)


Vaud
02. 11. 2012
Dát tip

Alesi, na rozdil od Tebe, po par bonmotech ztracim dech, ale klobouk dolu pred Tvou uzasnou produkci vtipnych aforismu, ktere jsou den ode dne lepsi.

Uzasny! Gratuluji!


zvonilo mi v uchu :o) děkuji...


Háber
01. 11. 2012
Dát tip
gratulujem ********* prave včas * lebo včera syn objavil Tvoje predchádzajúce knížky u nás v knižnici a veľmi sme sa nasmiali - DAKUJEME *********** a GRATULUJEM k dalsej ****************

baaba
01. 11. 2012
Dát tip

...zejtra písnu co a jak :)


Toscana
01. 11. 2012
Dát tip

Super!!! Posledních pár let mi řešíš vánoční dárek pro kamaráda, který je tvým fanouškem, přestože na Písmáka nechodí. :-)) Takže obligátně beru dvě - a zbytek máš ve zprávě. Příkaz k převodu peněz už má banka v pařátech. :-)


snake: jménoviny, poklice i "nejsme jako my" už došly, mám jen jeden kousek od každé na památku. Ale třeba to někdy vydám jako sebrané spisy, až dojde inspirace...:o)


snake_01
31. 10. 2012
Dát tip

Aleši, o tu novou sbírku určitě zájem mám, peníze zašlu  - ale chtěl bych ještě něco: Mám POKLICI, mám MERLOTOVU ŽENU, ale někdo mi sebral tu tvou první sbírku. kde jsi měl básničky na jména - ta mi přišla ze všech nejlepší (jMénoviny???), máš ji ještě?


děkuji za zájem :o)

přidal jsem ještě reklamu na loňskou...


Chockl
31. 10. 2012
Dát tip

ta bude stát za (s)to !

beru


pytlíkovy polívky nejez, nejsou zdravy( mám závidět nebo blahopřát? Tak teda to druhý)))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru