Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nebyla su dycky taková sviňě, jako su teť

13. 11. 2012
6
1
1296

Svinski moc lidi mi vičítá, kurva, že su veliká zlá sviňa. Vadi jim, že třeba du po ulici a dyž vidim duchotca s berlami prvotřidnimi smrkovími, tož mu dám přes dršku, berle skonfiskuji, doma z nich udělám malé štoky, kurva a spálim v kamnách. Ti lidi ale nevidjó tu druhů stránku vjeci. To, že jak to spálim, tož že máme doma heski teplůčko, naše stará svině tchyně nedostane zápal plic a nepojde, kurva. Taki mi vičitaji ty chuje nečisté různé, že rubu sinátora mohutně za každý náznak neposlušnosti. Já ale mosim, ogárci a robky! Čim vic ran děcko dostane, tim je hůževnatějši a dyby přišla třeti sjetová válka, tož ju přežije raz dva něde v diře v lese, kurva, a pak vileze ven a rozmnoži sa a založi na rujnách Evropi novů Velků Moravu.

Dřiv su nebola taková svině jako su nýčko. Nedávno su si spomněla, jak su jednó udělala temu mému darmožrůtovi veliků radosť. Mosim vám o tem řect. To su prostě jedneho dna seděla na lavici před baráčiskem, vibirala ze slepiců čmeliky, dávala je do lahvički, že to pak prodám cajzlofskím lufťákom, řeknu jim, že to sů španělské muški, jak sa po nich zječuji kokoty svinsky. Tož a jak vibirám, tož najednó sinátor ze školi valí celí smutný a kydne si vedle mně a Maminko, přectaf si, že muj kamarád má křečka. Mohl bich mit takik křečka? Jednu su mu ubalila, ale pak su sa zamislala, došlo mi, že su v dobrém mateřském rozpoloženi a Chuji, ty bys scel nějaké zviřátko? A on, jo, maminko moje, já bych se o něj staral. A já křeček je svinski malí, chuji, neceš raději cypa? Susedi bi k nám vodili kozi a cyp bi je sůložil a oni bi nám za to platili. A sinátor ne, já bich chtěl něco heského, rostomilého, viš? Abi se s tim dalo mazliť. A já co takhle opičku, kurva? A sinátor Maminko, kde bys ju zala? A já Mam svoje lidi, viš? Já ti ju opatřim, kurva, bo su maminka šech maminek! A jak su to řikla, tož su stala, zala siť a že podu opatřiť opicu. Sinátor na to kůkal, nejeřil vlastnim očim! Dovalila su doprostřed návsi a tam su natrefila na Veru. Mrcha tam zrovna honila lofas jednemu traktoristovi degenerovanému. Veru, kurva, cosik bich od tebe potřála, takovů susedsků vipomoc, zabékala su. Veru udělala takoví šikovný šlapajzňáckí trik s traktoristovo kokotem, cvrnkla ho do kulí, degenerát zařval, vybrindal semeno na obrubnik a fertig. Dyž Veru zacáloval dje bura za tu čupr gut prácu manulálni, sedli sme si na lavičku a hodili šprechec. Potřála bich svojemu sinátorovi opatřiť opicu, visjetlila su. Viš mazlička domáciho, abi viděl, jaké to je mi zviřátko takové, abi sa naučil guvna po něm uklizat aji scánki, to sa mu do budůcna bode hodit. Veru hodila merka ke svatému kopečku a Milu, tam je opic, kurva! A já ale je to svinski daleko. Veru si usrala mohutně a prí Mam eště jeden nápat, jak to zařidit, ale ta opica nebode jedna. Tož gut, zabékala su! Naburácali sme do hospi a začali mohutnů kalbu. Šerák s rumajzlem, becher, Vencova samohonka, kurva lidi, tak svinski sme sa ožrali, že ste to eště neviděli! Táhli sme to tam až do tmi, až nás nakunec Venca vihodil celé posraté a poscaté a Milu, Veru, děte se z tej opice vispat, tohle je ostuda! Valili sme ke mně domu. Na dvořisku sme sa slikli do nahulata, skočili do prasečiho rochniska, viválali sa tam řádně, pak vletěli do kurniku, obalili sa peřim a kuřinci a takto vifešákované s hurónskim békánim vletěli do sinátorova mrdniku a darmožrůte, mi sme opice, totok je tvuj konec! A rubali sme ho, hajzl malí békal, už chrápal, mi ho zbudili, vobec nejeděl, co sa to děje! Zrasili sme ho, vitáhli ven pot punpu a ledovů vodu na něj pustili, bolo to svinsky veselé! Darmožrůt sa nakonec vismekl z našich pazór a utekl do lesiska, tož sme šli každá domu a vispali sme se z těch opic a čupr gut. Druhí den sinátor přišel a Maminko, já uš nidy nebodu chtit žádné zviřátko, nidy nidy, prosim! Dala su mu do zubů jednu mateřsků a to ráda slišim, s tou opičkou to nebol dobrí nápat, viť? A od tch dob sinátor už nece opicu. Tož to vidite, dřiv su nebola taková sviňa zlá jako su teť, to ze mně udělal alkehol! V jádru su dobrí človjek s velikim srdičkem, co miluje bližniho svého skoro vic jak násilí a rasizmus, kurva!


1 názor

..Miluno..já z tebe jednou dostanu psotník..fakt:))


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru