Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Měsíc

21. 11. 2012
3
8
848

Já chci mít Vánoce!




Dnes je jednadvacátého. Měsíc do „konce“ světa.
Dělá to s vámi něco? Kupujete zásoby jídla a vody?
Nebo nakupujete dárky jako já a nemyslíte na to?
Ikdyž popravdě chvílemi jsem z toho nervózní.
Kluk se kterým jsem se poznala na jaře a strašně se do něj zamilovala. Ostatně to zkrátka nevyšlo. Jako vždy …
Na konec světa věřil. Zahlcoval mě informacemi, který mě děsily. Bála jsem se jeho teorií.
Toho jak nás budou okupovat mimozemšťany nebo, že čistý duše se přesunou do páté dimenze.
Věřil tomu, tak urputně, až tím nevědomky pošlapal nás …
Ano byly i jiný důvody, ale tohle mě k tomu taky postrčilo.
Dušoval se, jak nebude hulit a pít, aby se mohl přesunout. Jak přestane jíst hovězí a vepřový.
Už nejsme v kontaktu z „přátel“ na facebooku jsem ho musela vymazat. Nechtěla jsem aby věděl o každým mým kroku, aby se netrápil.
A teď jsem se dozvěděla, že dal výpověď v práci – nebude prý podporovat systém.
Taky, že hodně pije …
A tak nevím, jestli to vše byla póza vůči mně. Jen mě zaujmout, hrát si na to jak je duchovně založenej, jak je „čistej“.
Mrzí mě to, taky je mi jasný, že on prostě za měsíc vyráží do přírody – jak se doporučuje.
Je až neuvěřitelný, jak se lidi dokážou odcizit.
A taky jak umí hrát, že jsou lepšími lidmi.
Nezazlívám mu to, v žádným případě.
Ale to, že jsem já vegetariánka, co nehulí a nekouří – neznamená, že chci měnit lidi kolem mě. Každej ať je takovej jakej je.
O tom to přeci je! Každej jsme originál, kterej by se prostě neměl měnit, jen kvůli zalíbení.
Tak i ON je originál, kterej věří na konec světa, kterej věří na přesun do páté dimenze.
A já ho neodsuzuju.
Ale já se těším na Vánoce, nakupuju dárky a zdobím okna.
Pokud se za měsíc něco stane, můžu před ním skutečně smeknout a taky se děsit toho co s námi bude …


8 názorů

Zajin
22. 12. 2012
Dát tip

přežil jsem?

 


_Brevity_
23. 11. 2012
Dát tip

mimozemstani a dimenze ?? :D omg


srozumeni - děkuji ;)pedvo - No nepochopila jsem :D Takže až teď. Fuj, to se mi ulevilo :))


pedvo
21. 11. 2012
Dát tip

     HP - Moc mě mrzí, že jsem Tě nepotěšil. Myslel jsem, že ze způsobu, jakým o tom píšu, je jasné, že zprávy o konci světa považuji za nesmysl. Moje chyba, asi jsem měl víc mrkat.    Klidně buď optimistkou, já na svět koukám taky tak.


srozumeni
21. 11. 2012
Dát tip
A já se taky těším na Vánoce a zároveň se jich děsím, jako každoročně. To bysme měli moc jednoduché, takhle z toho předvánočního shonu vyklouznout...***

pedvo - abych řekla pravdu, vůbec jsi mě nepotešil. Doufám, že to bude jako v pohádkách a láska zvítězí nad zlem a nic zlého se nám nepřihodí :) Zkrátka budu optimistou nadále :) A budu věřit, ve šťastný konec. 


pedvo
21. 11. 2012
Dát tip

Hadrovko, na vánoce se těšíš zbytečně. Ten konec světa určitě nastane. Já už jsem četl asi o devatenácti pohromách, které se na ten den chystají, a každá z nich nás může totálně odrovnat. Není možné, aby aspoň dvě - tři nevyšly.S Tvým zmařeným vztahem je to jistě mrzuté, ale podívej se na věc z druhé strany: Do přírody můžeš kdykoliv, nemusíš čekat na nějaké datum. Pokud jde o dimenze - přenést se lze do jakékoliv, jenom je k tomu třeba mít někoho jiného, než takového poděsa.A pokud se skutečně něco stane, už před ním nesmekneš.


Čudla
21. 11. 2012
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru