Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ještě jedna presidentská úvaha

26. 11. 2012
12
21
1682
Autor
aleš-novák

to jsme si pěkně nadrobili přímou volbou... ještě bude asi veselo :o)

marně přemýšlím

marně kroutím hlavou

ten otazník tady pořád visí:

 

může být presidentem

deseti milionů ten

kdo nesežene podpis ani padesáti tisíc?


21 názorů

A.H.
03. 03. 2013
Dát tip

*


Print
04. 12. 2012
Dát tip

:-)*


Diana
03. 12. 2012
Dát tip

:-)*


FAE BOMB
30. 11. 2012
Dát tip

a-n: Jseš si vůbec jistej, že je v ČR víc, jak 50k lidí starších 18ti let, s bydlištěm, schopnejch přes svůj vysokej věk, duševní nemoc (dříve blbost), permanentní opilost, pochopit, co se po nich vlastně chce? A to vůbec nemluvim vo umu kreslit písmenka do kolonky "podpis"...


Toscana
29. 11. 2012
Dát tip

Klidně může, Aleši, v téhle zemi je totiž možné úplně všechno, kam se na nás hrabe Amerika, donedávna země neomezených možností... Jsou to proti nám úplní čučkaři! :-))))) *t


díky za korekturu :o)


Kdyby to bylo alespoň k smíchu. Zase jen pro ostudu.


Zordon
26. 11. 2012
Dát tip

Koukám, že díky mým překlepů žijí mé přizpěvky vlastním životem. Alespoň mě díky tomu konečně napadlo, k čemu budu při volbách používat zbylé kadidátky stran, které nevolím...škoda je jen tak vyhodit a alespoň budu mít pocit, že mám jednou navrch.


 v civilizovaných zemích se občas stane, že se po vyhlášení výsledků voleb přepočítávají hlasy. U nás se budou přepočítávat ještě před volbami...


Hesiona
26. 11. 2012
Dát tip

Tady je přece možný všechno :(


chacha, toho jsem si nevšiml :o)

možná se to ujme mezi intelektuály...


Kočkodan
26. 11. 2012
Dát tip

Zordone, já jen doufám, ze vítezný kadidát nebude po svém zvolení na vsechno (a hlavne na lidi) kadit. Mimochodem – Hradcany nejsou zrovna tou nejhorsí kadibudkou. :-)


Petr.II
26. 11. 2012
Dát tip

*


Čudla
26. 11. 2012
Dát tip

/*


no tím by právě pozvedl prosperitu inkoustářského průmyslu...má můj hlas :o)


Zordon
26. 11. 2012
Dát tip

Slyšel jsem, že Václav Franz od kadidatury odstoupil v zájmu české ekonomiky, ukázalo se totiž že na případné známky s ním by bylo potřeba až čtyřikrát více inkoustu.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru