Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nezdravý opalování

28. 01. 2002
7
0
4359
Autor
Aki

Nezdravý opalování

 

Leze brouček na kytičku
opálit se na sluníčku
Nedával si bacha
to vám byla řacha
Po blizně se asi smek
teď je z něho mastnej flek


Kodynie
07. 03. 2003
Dát tip
To jsem se zas nasmála a co tu dělám pod tím stolem? Aha, umírám tu smíchy. Bod za zlepšení nálady.

j_i_r_i_k
22. 02. 2003
Dát tip
zip: Lepší jedna sériovka co pobaví než deset superoriginálních, kterým nerozumím... Ano, uznávám, jsem jednoduchý a v tom, že to vím, je má síla :)))... Já vím, že to tu už bylo, ale AKI UMÍ...

zip
26. 06. 2002
Dát tip
Wopi, vidíš, takových sériovek si do půl hodiny navymýšlíš dva tucty :)

Aki
26. 06. 2002
Dát tip
zip: tak schválně, kolik jich za tu půlhoďku vymyslíš, jo? :o)

zip
03. 06. 2002
Dát tip
no... nevím. takovým básničkám říkám sériové. dělají se podle schématu: blabla blabla blablablabla blabla blabla bla blabla blabla blablablabla teď je z něho bla. takový průměr.

Aki
03. 06. 2002
Dát tip
zip: hezkej návod, musím si ho někam napsat, abych věděl, jak na to, až budu vymejšlet další blablabla... :o)

Wopi
03. 06. 2002
Dát tip
blabla blabla blablabla všechno umim líp blabla blabla blablabla teď je ze mě zip :o)

Wopi
03. 06. 2002
Dát tip
to vlastně neni podle návodu... takže oprava: blabla blabla blablablabla všechno uměl líp blabla blabla blablablabla teď je z něho zip

Aki
03. 06. 2002
Dát tip
Wopi: no proto, už jsem tě chtěl sprdnout, že jsi ten návod nedodržel... :o))

Spvrivs
03. 06. 2002
Dát tip
Ten brouček si cestou evidentně bakchisticky pochutnával na okvětních lístcích, když to sklouznutí po blizně dopadlo tak tragicky. Jojo, říká se: "Jez do polosyta..." Být tam ty lístky aspoň z půlky, pravděpodobně by ho zachytily. **! :-))))))))

Čmelák
24. 05. 2002
Dát tip
TIP

Armand
19. 03. 2002
Dát tip
to je super :))))****

Spvrivs
07. 02. 2002
Dát tip
:-))))))))))))) (chudák malej) *! :-))

Aki
29. 01. 2002
Dát tip
Wopi: přišla mi kdysi od někoho mejlem, netušil jsem, kdo je pachatelem, ani nic o existenci nějakýho písmáka... je mezi básničkama "posbíranýma", v žádným případě si jeho mistrovský dílko nechci přivlastňovat... A díky za upozornění, slibuju, že ho požádám o souhlas...

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
To je fajn. btw. máš pěknýho koníka :)

Aki
29. 01. 2002
Dát tip
Wopi: jen škoda, že není můj... ale já jsem teď stejně zamilovanej do jedný náhderný chlaďasky... Na hodnějším koníkovi jsem nikdy neseděl :o) její fotku ale zatím ještě nemám...

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
škoda... :)

Aki
29. 01. 2002
Dát tip
jé, dík, vy jste na mě všichni tak hooodný... skoro jako v blázinci... :o)))

Aki
29. 01. 2002
Dát tip
Materula: Odkud píšu? To je trošku složitější... Většinou teda z postele vlastně... :o)) Svět kolem sebe nesrovnávám s ničím. Dělám si ho takovej, jakej chci... Občas sice musím odskočit do toho Vašeho, třeba když mi vykradou sklep nebo tak něco, ale to jsou jen takový chvilkový úlety... :o)) Můj svět, to jsou rytíři, barbaři, skřítkové, elfové, draci, krásný princezny, ostrý meče a tak... :o) Málokdo mi taky věří to, že ve skutečnosti dělám něco jako ekonoma... :o) Vaše náklonnost mě samozřejmě hrozně těší, vůbec jsem nečekal, že ty moje slátaniny budou mít až takovej ohlas... :o) Zároveň je to pro mě obrovská motivace k vymejšlení nových... A s tím blázincem... Vsadím se, že dřív bych tam dostal já Vás... :o))) kalais: že jsi to ty... http://sweb.cz/akimek ;o)

Aki
29. 01. 2002
Dát tip
Materula: jé, ty máš dneska narozky? Tak to třepu tlapkou a přeju jen to nej... p.s. slaví se to ještě? myslím v tomhle věku...? :o))))

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
No, stránky jsou pěkný, ale trochu mě zarazilo, že tam máš jen tak mírnix dýrnix básničku Ženatýho .... :-/

horák
28. 01. 2002
Dát tip
Roztomilé ...co dodat?

Aki
28. 01. 2002
Dát tip
Maturela: no Ty aby sis nerejpla :o))) 1) pochybuju, že by pád pravěkýho broučka ze 4 metrů způsobil nějakou praskvrnu na prazemi, to už by musel bejt prabrouk jako kráva... :o) 2) akiho svět je prostě jinej... kolibříci můžou sedět na větvi, kráva má tvrdej jazyk, had má v nosu vosu... Tak proč by se v něm, sakra, nemoh rozprsknout brouček po pádu z pampelišky??? :o)))

Astalavista
28. 01. 2002
Dát tip
Po blizně se asi smek....Tak to je vážně dobrý:)*

Aki
28. 01. 2002
Dát tip
Materula: a co když to byl hrozně hnusnej, ošklivej, zlej a jedovatej brouček? :o)

Aki
28. 01. 2002
Dát tip
Strčil jsem ho tam já, ve svým světě si můžu dělat co chci :o))No... ale že jsi to Ty... tak..... byl..... modrej....? :o))

Aki
28. 01. 2002
Dát tip
No jasně, všichni přece psali o mně... :o) Nedávno o mně dokonce saša Gedeon natočil film... Návrat idiota, myslím, že se to jmenovalo... :o)) Na tom, že jsem Ti povědomej, není vůbec nic divnýho... Mě zná spousta lidí... Jenom namátkou...Brácha, máma, táta, strejda Pavel, teta Alenka, babička Boženka, tělocvikář Drábek, topič Karásek, striptérka Sabrina... a kdybych ještě chvíli vzpomínal, určitě bych přišel na další... :o))

Wopi
28. 01. 2002
Dát tip
:o)

ulita
28. 01. 2002
Dát tip
to bylo opálení letlampou, ne..? :)

Princessx
28. 01. 2002
Dát tip
ouva zlaty solárko

pino15
28. 01. 2002
Dát tip
pěkněs nám to omastil :o))))))))))))

Aki
28. 01. 2002
Dát tip
Materulo, já tě nemít, tak si to po kouli z příroďáku asi hodím... :o)) Do biologie moc nedělám, já si ale naštěstí všechno dokážu zdůvodnit svojí geniální logikou, takže mi to zas tak moc neva... :o) A za obhajobu mýho geniálního já Ti patří, jakožto mojí nejoblíbenější a nejfanatičtější fanynce, můj velikááánskej dík :o)

Vojtek
28. 01. 2002
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru