Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzdialenost medzi dvoma dotykmi

28. 01. 2002
5
0
1634
Autor
dick

bez

...prsty sa mi rozbehli po klavesnici. postláčali zopár tlačidiel a ja som ti mohol on-line napísať, že Ťa ľúbim. Koho? no predsa Teba, alias či nick, prezývka, za ktorou sa skrýva žena (či muž??) s otázkou v očiach, na ktorú by som možno dávam odpoveď. a ako to už býva, vznikajú ďalšie otázky a odpovede a exponenciálnym radom ich počet  narastá.. a tak prsty behajú po klávesnici vedené túžbou pretransformovať tú virtuálnu bytosť na reálnu. a čím viac odpovedí dostávam, tým viac rastie túžba poznať ju v realite. stretnút ju naživo. na čo potom toľko otázok? nestačí jedna- kde a kedy sa môžeme stretnúť naživo? - tak som to napísal. asi takto: -\" milá star3, nakoľko počtom otázok a odpovedí nerastie moje uspokojenie poznaním Teba, a rastie len túžba stretnúť Ťa naživo, aby som Ťa poznal, tak sa stretnime v sobotu o 0.00 hodine u Anjelov. Chytíme sa za ruky\"-......  prsty  dobehli a ukazovák odklepol to magické ENTER.

na obrazovke sa objavil nápis: - Program provedl neplatnou operaci a bude zavřen. Veškeré informace, které nebyli uloženy, budou straceny. ZAVŘÍT -

 

 


aqua
29. 05. 2002
Dát tip
ked skutocne do slov na obrazovke vlozis celu svoju dusu a tuzbu tak to ten betar pocitac odlozi niekde do nenavratna a ty to uz nikdy tak nenapises pretoze dusu sme sa este nenaucili klonovat

Vaca
06. 04. 2002
Dát tip
:)

Pája
13. 03. 2002
Dát tip
*

dick
29. 01. 2002
Dát tip
hm.inac somnie spokojny.za cely zivot som napisal tri poviedky vratane tejto... musim sa rozpisat aj v tomto smere..neni to ono.ale diky

Princessx
28. 01. 2002
Dát tip
grrr

Wopi
28. 01. 2002
Dát tip
:) *

Naso
28. 01. 2002
Dát tip
wshetko je tag efemérne.... Najmä chat! (do klubu)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru