Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ptáčata

29. 01. 2002
15
0
6320
Autor
Bacil

*27. 1. 2002 Pro K. F. a L. Č., ačkoli se navzájem neznají

Na dotek čekají

když je život zmrazil

zavřená do ulit

v tajnou skrýš

 

Dotknout se potají?

Nabídnout jim azyl?

 

Chceš-li je přitulit

 

ublížíš


Bacil
25. 02. 2002
Dát tip
Tak nějak to bude. Vidíš, Tys na to kápla... možná by se tomu mohlo říkat "Mrazíkův syndrom" :-))

Nuitík
25. 02. 2002
Dát tip
Tak tak a ne jinak :o)

Nuitík
24. 02. 2002
Dát tip
Víš, kdo se blízko mé berly ocitne, usne a už nikdy neprocitne....Nastěnko, Nastěnko, holčičko moje, neubránil jsem Nastěnku....to mi to připomnělo no..:o)*

Bacil
04. 02. 2002
Dát tip
Blbjí: citlivý a vnímavý, ale často zároveň paralelně debilní a stupidní... Vždycky je snazší vcítit se do druhého, než vyznat se sám v sobě... aspoň pro mě určitě. Časenko, tos napsala moc hezky.

Sama
04. 02. 2002
Dát tip
Bacile, napsals to opravdu krásně, jenže je to smutná krása, nemá řešení, nerozvine se. Nemůžeš nic udělat, ale to víš sám. Bezmoc je nejhorší pocit, který znám. A to, že jsi to dokázal říct, zase není tak málo - leckdo toho není schopen a ubližuje víc... Držím palce.******

Bacil
04. 02. 2002
Dát tip
Není to tak úplně bezmoc. Aspoň v tom jednom případě se mi snad podařilo trochu pomoci a neublížít. Zatím. Aspoň zatím. Děkuju za palce.

Casenka
01. 02. 2002
Dát tip
Někdy snad více než my ženy. Proč jim tak lehce vždy odpouštíme a samy máme pocit, že odpustit nám je těžké. Najít muže s krásnou duší je tolik těžká hra, někdo ji ani nedohraje.

Bacil
31. 01. 2002
Dát tip
Časenko... máš samozřejmě pravdu. Její dušičky si moc a moc vážím v každé případě a už proto věřím, že bych snad opravdu nebyl schopen jí vědomě ublížit - tedy zradit... ona je také otázka, co míníme slovem "zradit"... snad ne to, že se člověk snaží pochopit a snad i pomoci více dušičkám, než jen jedné... některé jen trošku, některé víc... ale na té, o které je tu řeč, mi záleží opravdu hodně...

Bacil
31. 01. 2002
Dát tip
avi

blbjenka
31. 01. 2002
Dát tip
to by člověk neřek, jak uměj bejt chlapi někdy citlivý a vnímavý ... *

Bacil
30. 01. 2002
Dát tip
Lupo: To není čítankové, to je úplně konkrétní životní zkušenost. Kachnička: Lásku vyjadřovat jinak - ano, ano, to je to, co dělám a o co se snažím. Někdy to ani tak nefunguje... a někdy to funguje, ale člověk má stejně pocit, že slova jsou málo a že přitisknutí na hruď by bylo víc...

Casenka
30. 01. 2002
Dát tip
Tak co tedy pro tu dívku udělat? Možná ji nechat jen tak a pěkně si s ní povídat, třeba si jednou svou lásku uvědomí a veškerou ji přime. Tím možná prolomíš ledy, jen tedy jestli ona skutečně bude toužit a z jejího vězení se jí nepodaří utéci nějakým jiným způsobem. Když se Ti to dařit nebude, tak si jen važ její dušičky a přej jí vše, co by ji udělalo šťastnou, jen ji nesmíš asi nikdy zradit, to by ji zabilo, jak to tady čtu. Bací, věř, že přátelství na celý život je mnohdy láskyplnější, než vztah dvou milenců.

Pepo
29. 01. 2002
Dát tip
Óóó, krehkosť od zrodu tiahnuca sa životom.

Albireo
29. 01. 2002
Dát tip
křehoučké... Vzorové rýmy. Tip Ale obávám se, že "přitulit někoho" je slovakismus.

Yeziiinka
29. 01. 2002
Dát tip
Krása... Krása! *****!

Casenka
29. 01. 2002
Dát tip
Pravda.

Casenka
29. 01. 2002
Dát tip
Pravda.

Helča
29. 01. 2002
Dát tip
hmm *

Bacil
29. 01. 2002
Dát tip
Já vím, že přitulit někoho není v češtině normální vazba... snad to byl podvědomý (spíš polovědomý) záměr ozvláštnit. Kuju.

Helča
29. 01. 2002
Dát tip
Chceš-li je přitulit...myslím, že je to dost výstižné a pro báseň vhodné...:-))

hermit
29. 01. 2002
Dát tip
tip, hezké!

kachnička
29. 01. 2002
Dát tip
...jen nerozumím, proč je tam "zavřená" do ulit...

Wopi
29. 01. 2002
Dát tip
*

Vojtek
29. 01. 2002
Dát tip
*

Bacil
29. 01. 2002
Dát tip
Zavřená - protože sama sebe zavřela. Protože mají krásné, něžné dušičky, ale přitom jsou plaché, bojí se lidí, bojí se, že někomu ublíží, bojí se, že jim někdo ublíží, bojí se... a taky jsou samotářky, ale zároveň hrozně moc touží po lásce... a pak se za to tak trochu stydí, a tím spíš, pokud by objektem oné lásky případně měla být osoba absolutně nevhodná (třeba ženatá se dvěma dětmi) - a tak v sobě veškeré takové myšlenky předem pálí...

Majkika
29. 01. 2002
Dát tip
Křehké,tulivé.

kachnička
29. 01. 2002
Dát tip
....no právě....teď jsi mi to potvrdil - musí tam být tedy "zavřené"... No, a nemohl bys tu lásku vyjadřovat jinak?

lupo
29. 01. 2002
Dát tip
napisu, ze mi to pripada moc citankove, jen chybi citanka

Krel
29. 01. 2002
Dát tip
dobré...moc hezké rýmy...a myšlenka...!*

Mythus
29. 01. 2002
Dát tip
...niekoho mi to pripomína...ale o tom inokedy... ublížiš...

Astalavista
29. 01. 2002
Dát tip
Moc hezký!*

Climaster
28. 01. 2002
Dát tip
..nice moc..****!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru