Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přeludy

12. 12. 2012
14
15
1312
Autor
Juliana

 

zmizel jsi někde v prostoru

ztratil ses kdesi v čase

v neznámu modlitbami bohu dál vysmíváš se

obklopen zástupem démonů

mého jediného vyzval jsi na souboj

spaseni útěkem

vítězství jsme obrečeli

klid tvé duši příteli

s běsy zavřený v říši vzpomínek

kde roky zlé mění v zapomnění

 

 

 

proč však mě znovu budí v noci ničí kroky po koberci ?


15 názorů

Juliana
15. 12. 2012
Dát tip

Josephina + Stavák - děkuji

CorrimsonTom -  jazykové vyjadřovací možnosti jsou omezené. Pokud chceme, aby bylo čtenářům dílo srozumitelné, je třeba používat obecně ustálené pojmy. Experimenty v tvorbě jsou určitě zajímavé, ale spíše jen pro autora samotného, případně pro literární kritiky. Ostatně si myslím, že přijít s něčím novým snad ani nejde. Všechno už tu bylo, jen jsou místa a období (prostor a čas), v nichž je nějaká forma či styl na výsluní. Pak zapadne (mizí, ztratí se), aby po staletích byla slavně objevena někde jinde. 


Myslím tím formulace typu mizení/ztrácení někde/kdesi v prostoru/čase,  klid duši, říše vzpomínek... Přijde mi, že je čtu v každém druhém díle na tomto serveru, ale to je daň za to, že je těžké přijít s něčím novým a současně opravdu dobrým.


Stavák
14. 12. 2012
Dát tip

pokud to není přelud... ;)

tak je to naprosto mysteriózně napsané *

tip!*


Josephina
14. 12. 2012
Dát tip

přesně na Magora :-)


Juliana
14. 12. 2012
Dát tip

Alegna + R.L.  - děkuji.


Alegna
13. 12. 2012
Dát tip

T*


Juliana
13. 12. 2012
Dát tip

Sepotvkorunachstromu - nad grafikou se zamyslím. To ničí je tam správně. Kroky jsou slyšet, ale nikdo tam není. Prostě přelud.

Corrimson Tom - alespoň jsem tě pobavila. Není mi moc jasné, co myslíš profláknutými slovy v profláknutých kontextech.

Čudla - děkuji

Srozumení - to jsem ráda

Evženie Brambůrková - děkuji

Heřman - neboj se, je to jenom duch


Působivé*


srozumeni
12. 12. 2012
Dát tip
Mně se líbí...***

Čudla
12. 12. 2012
Dát tip

/*


Někde kdesi v lesích létají přeludy žaludů,  vyvolávají smích.

Přijde mi, že je tam příliš profláknutých slov v příliš profláknutých kontextech, ale co dělat, když takovýchto plodů se za den urodí mraky.


..tento typ básně bych šoupla vlevo..a to ničí kroky je takové divné..stejně by posloužilo něčí..ale možná už mi jebe:)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru