Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska imperativní

13. 12. 2012
10
10
1542

A ty, má lásko, můj milovaný...jak jen na mne působí jediný tvůj pohled. Celá se zapýřím, ano úplně celá...

Pyř, lásko má, pyř, jsi pak ještě krásnější. Tak jen se pyř bez ustání...

A po tvém boku, milý můj, já budu se skvět jak věčná tvá radost i opora, ano, po tvém boku se budu skvět.

Skvi, dívko spanilá, skvi, a mé štěstí se dovrší. Tak se skvi a neustávej...

Muži můj, mládenče můj, kde se bere všechna má láska k tobě? Stále se pídím, odkud vyvěrá, odkud pramení ten příval, jenž mi rozpaluje tváře.

Piď, milovaná, piď! A opatruj ten pramen, jako já střežím zřídlo lásky k tobě. Tak tedy piď, piď dnem i nocí...

I kdybych silou si přikázala na tebe nemyslet, i kdybych sobě, svému srdci poručila, aby chladným se stalo, přec pomyšlení na tebe mihne se mi hlavou a já znovu se v mámení lásky řítím...

Řiť, milko má, řiť...


10 názorů

Toscana
05. 02. 2013
Dát tip

chacháááááá - to nemá vadu! :))) *t


Fairiella
06. 01. 2013
Dát tip

* + :D


VH64
04. 01. 2013
Dát tip

Hračičko...


sharik
15. 12. 2012
Dát tip

to je tak hrozně blbý :D až mě to fakt pobavilo. tip, je to pecka :D


Kočkodan
15. 12. 2012
Dát tip

Za tohle dílko te do posledního slova urcite nenakopu. :-)


Garth
14. 12. 2012
Dát tip

:D.. btw poněkud děsivé... :D


srozumeni
13. 12. 2012
Dát tip
***

Juliana
13. 12. 2012
Dát tip

Vtipné*


čekal jsem, kam to povede...nezklamalo :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru