Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MÉMU SYNOVI II.

13. 12. 2012
37
34
2504
Autor
srozumeni

Je pátek třináctého prosince,tisíc devět set devadesát jedna. Mám pár dní po termínu. Včera jsem si došla do porodnice, mám ji kousek za rohem. ,,Ráno to urychlíme, maminko, jestli nezačnete rodit sama." Nezačala. ,,Tak dáme kapačku, a uvidíme." Zase nic. ,,Jde to pomalu a trvalo by to ještě moc dlouho, převezeme vás na operační sál a uděláme císaře." A byl jsi na světě. V deset patnáct. Viděla jsem tě až večer. Sáhla jsem si na tebe, ještě bych tě neudržela. Zázrak v zavinovačce.

Utekl rok a zase ti píšu. Promluvy k tobě. Líbí se mi ten útvar. A tobě je to stejně jedno. Za životně důležité považuješ, zda je v lednici dost pudinků. Konečně jsi začal jíst i ty v hranatém kelímku, jsou levnější. Další tvé životní jistoty, jako je hrneček s pitím vždy na stejném místě, přetrvávají. Ani tvůj polštář, tebou dost nevábně ožižlaný, by jsme si nedovolili vyhodit. Raději ušít nový obal, ale ze stejné látky. Ani nechci domyslet, až mi látka dojde... Nedávno ti vyměnili léky. Zase se to s námi houpe, viď? Četnost záchvatu vzteku snad menší. Ale ta intenzita, amoky do histerických oblouků, a roztřesené celé tělo. Za ty léky nemůžeme, ty původní ti začaly škodit. Proto ta změna. Tak to vydrž. My se také snažíme. Miluju tě můj synu. Tak zase za rok......

34 názorů

srozumeni
09. 01. 2013
Dát tip
díky

koloušek
07. 01. 2013
Dát tip

T*


srozumeni
24. 12. 2012
Dát tip
Basniku,tak to Ti moc dekuji,hned Ti to jdu taky vratit.


srozumeni
20. 12. 2012
Dát tip
No vdíš to, to už si ani nepamatuji. Tak děkuji za ten třicátý a také hezké Vánoce Ti přeji.

srozumeni
16. 12. 2012
Dát tip
shariku, děkuji.

sharik
15. 12. 2012
Dát tip

to je dost silný... a dost smutný  ...a smekám, nejen před textem..


srozumeni
15. 12. 2012
Dát tip
Petře, dík.

Petr.II
14. 12. 2012
Dát tip

*


srozumeni
14. 12. 2012
Dát tip
Juliano děkuji...

Juliana
14. 12. 2012
Dát tip

Syn věděl, komu se narodit. Jsi trpělivá, obětavá a uděláš pro něho vše, co budeš moci. I něco navíc. * 


srozumeni
14. 12. 2012
Dát tip
Katko, děkuji a vítám Tě i u sebe i na písmáku. Vašku, díky.

Stavák
14. 12. 2012
Dát tip

Jsi milující matka

***


Zabrousila jsem v tom velikém množství textů sem a jsem ráda. Tohle je opravdu krásné s ohromnou kupou lásky. O to víc, že to určitě nemáš snadné. Sama mám dcerku, co vyžaduje rituály, nesnáší změny, ale je to jen slabý odvar, jen nějaké mozková nezralost spojená s jinou nemocí a i tak vím, jaké to je udržet klidné nervy nad křičícím dítětem, co rozlilo mléko a stokrát ho ujišťovat, že o nic nejde.


srozumeni
14. 12. 2012
Dát tip
Naďo, děkuji. Evženie, dík.


NaNov2
13. 12. 2012
Dát tip

"Miluju tě můj synu."... je v tom všechno podstatné... miluješ a budeš milovat... bez velkých slov, každodenní láskou. Takovou, která hlavně dává... ale to je nejspíš každá skutečná láska... o tichém, nehalasném dávání.

*******


srozumeni
13. 12. 2012
Dát tip
Za literární talent asi ne - hi,hi. Ale i tak se to hezky čte. Děkuji Petře.

srozumeni
13. 12. 2012
Dát tip
Lidičky zlatý písmácký, děkuji vám všem za típky, písmenka a slůvka. I za syna.

Čudla
13. 12. 2012
Dát tip

Přeji jen vše dobré. *


Alegna
13. 12. 2012
Dát tip

T***


Háber
13. 12. 2012
Dát tip
veľa síl a požehnania ******** matka ma pri narodeninách dieťaťa tiež svoj sviatok ****

Diana
13. 12. 2012
Dát tip

Je to těžké.. obdiv takovým matkám!***


Vampirelord
13. 12. 2012
Dát tip

Hezké.....***T


plpko
13. 12. 2012
Dát tip

Prišiel mi mailom tento link:

http://www.drahuskovo.sk/06_aktualne/03_medialne_televizia.htm

Možno ťa povzbudí, že nie si sama s podobným trápením. Len škoda, že bývate tak ďaleko.


gabi
13. 12. 2012
Dát tip

prešli ste na pudingy? minule to boli jogurty...to len na okraj

páči sa mi forma - prolog - narodenie - zázrak v zavinovačke a skok do reality po rokoch *


srozumeni
13. 12. 2012
Dát tip
Vílo,děkuji.

srozumeni
13. 12. 2012
Dát tip
Tak aspoň že típek,když ne komentík-hi,hi. Já taky leckdy nemám slov- cha,cha. Tak děkuji potomku a hezký večer.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru