Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypreparovaná pre Quasimoda

13. 01. 2000
5
0
1778
Autor
ALOHA

QUASI..
pri súdnej obhliadke bol strelný kanál
iba v srdci.. koža ostala neporušená :-)

Strach odpozorovaný z očí srnky v múzeu.

U mňa je to úzkosť z porovnávania.

Zákonito z neho vyjdem s porážkou a priestrelom.

Bojím sa, že ma niekto ako ty, zamietne

a celkom prehliadne ako sa snažím..

Bojím sa s tebou tancovať,

lebo si raz o svojej kamoške povedal, že sa ti s ňou dobre tancovalo.

Nikdy nebudem vedieť tak dobre tancovať ako ona.

Hovoril si o druhej, že pekne spieva.

Ako ona predsa nikdy nezaspievam.

Tá tretia bola krásna.

Hádam rozumieš, a prepáčiš,

že sa chcem s tebou rozísť ešte prv,

než toto všetko o mne zistíš na mojej koži.

V zime sa dá streliť na trhu tomu najchudobnejšiemu.

 

ALOHA


Naso
03. 06. 2001
Dát tip
je to pekná epická básnička. A musíš sa do nej zamilova´ť už od prvého riadku kvôli tomu strachu odpozorovanému z mŕtvych očí srnky... Jaj! T!

island
02. 06. 2001
Dát tip
skvělý!!! mlčím a je mi bezdešno... obdivuju tě... a víš , co... a tip)

cloviecik_3
11. 10. 2000
Dát tip
na strach sa myslim mozeme vsetci pekne vykaslat podla mna to ze obcas nieco skarede zazivame je OK to tak vzdz bude - dolezite je ze o tom vieme hovorit (pisat) a este navyse tak namakane

cloviecik_3
11. 10. 2000
Dát tip
a este ma napadá jedna osobná pochvala - ALOHA si namakaná zena - vazim si ta za to ako uzasne pises

suva
24. 08. 2000
Dát tip
Mám raději srnky, které se znenadání vyplašeně zvednou z obilí a peláší a uhání, jako by jim šlo o život. Ono někdy taky - o ten jejich- jde. Ale ty neutíkej. O.K.? A ten tvůj strach už je doufám zažehnaný.

Prokletí
20. 08. 2000
Dát tip
*Vypreparovaná pre Q.: ale jednou to ta srnka se svýma skleněnýma očima nevydrží, utrhne se z podstavce a uteče do stmívajícího se lesa...nutíš mě myslet, děkuju m.

Bambulka
19. 04. 2000
Dát tip
Ty máš spoustu jiných krásných vlastností, které by Ti ostatní mohli závidět. Důvěřuj si trošku! Kůži nech, kde je, ještě ji budeš potřebovat:-))) Někde jsem četla toto: "Krásné je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme... Ale mnohem krásnější je vědomí, že nás někdo miluje I PŘESTO, jací jsme!" A o tom je Láska!!!

ALENKA
16. 04. 2000
Dát tip
já vím....,těžké nosit vlastní kůži na trh Snad se nekdy taky bojim. I když ja jsem takova bezelstne bezprostredni. Mne nez dojde, že bych se mela bat, tak je po vsem :o) pak uz se jen bojim jak to dopadne...

ALOHA
16. 04. 2000
Dát tip
AMBROSA, sidi : láska x lhostejnost, píšem to okolo obeda :-) xpired : ak sa chceš niekam dostať, nechoď v mojich stopách Sly : dík, ale ja sa s ním už veziem, a bavia ma jeho historky-hororky :-) Keď ma zastavil, povedal, že mám ísť opatrne! :-) ALENKA : viem, stačilo mi naposledy, keď sme sa videli :-)))

Sly
12. 04. 2000
Dát tip
strach, ten nepřítel ten stopař všech slabých ten neviditelný vrah nevinnosti ten nespoutaný přelud člověčí ten, který neexistuje a přec tak svazuje ten, který tkví v myslích a je vymyšlen ten, jež je nám jen stínem a je tak opravdový ale jen v mysli!!!!!

xpired
19. 01. 2000
Dát tip
Zde jsi trochu vážnější ale neméně zajímavá. Takové pocity jsou mi docela blízké. Styl tvých zpovědí mi vážně sedí, obzvlášť nyní, když se snažím najít způsob, kterým bych v psaní postoupil (aspoň) o krůček dál. Měj se.

Jean
17. 01. 2000
Dát tip
A každý jsme nejkrásnější...

Merle
14. 01. 2000
Dát tip
Ambrosa: ehe?

sidi
14. 01. 2000
Dát tip
Souhlasím s Ambrosou, i když možná jenom proto že je brzy ráno. A ráno já bývám odvážnější než večer. Odvaha a zbabělost, láska a strach. Je to fakt, ráno mám svět raději.

Daimon Terr
14. 01. 2000
Dát tip
Nepredávaj svoju kožu ...!
Všetko sa dá spraviť ... a lebo obísť ...
Možno aj Láska ...
Nebuď taká smutná ... PROSÍM ...

T.I.P

ENCHANTRESS
14. 01. 2000
Dát tip

Jen, mozna ze ona nemela neco ze tve duse... Urcite ne...
Nechci to hodnotit, smutek se nehodnoti.
ale dotklo se to tam uvnitr neceho...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru